Mówi: | Marcelina Zawadzka |
Funkcja: | prezenterka, Miss Polonia 2011 |
Marcelina Zawadzka: W „Pytaniu na śniadanie” dobrze mnie przyjęto. Zakolegowałam się zwłaszcza z Marzeną Rogalską
Prezenterka coraz lepiej odnajduje się w roli gospodyni programu telewizyjnego. Opanowała już tryb pracy przy porannym magazynie, przyzwyczaiła się nawet do wczesnego wstawania. Twierdzi jednak, że cały czas uczy się dziennikarstwa, a jej nauczycielem jest m.in. Tomasz Wolny, jej telewizyjny partner.
Jako gospodyni programu „Pytanie na śniadanie” Marcelina Zawadzka zadebiutowała w sierpniu 2015 roku. Wówczas jednak poprowadziła program jedynie gościnnie, zaś na stałe do ekipy tworzącej poranny magazyn TVP2 dołączyła dopiero w październiku. W roli gospodyni zastąpiła Iwonę Radziszewską.
– Inne prezenterki przyjęły mnie dobrze. Bardzo się lubię z Marzeną Rogalską, uwielbiamy się, jesteśmy bardzo zakolegowane – mówi Marcelina Zawadzka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Była Miss Polonia świetnie dogaduje się również ze swoim telewizyjnym partnerem Tomaszem Wolnym. Twierdzi, że cały czas uczy się od niego mechanizmów rządzących pracą na wizji. Coraz lepiej odnajduje się także w swojej nowej roli. Przyzwyczaiła się do trybu pracy przy programie, a nawet bardzo wczesnego wstawania – magazyn emitowany jest bowiem od godziny 8 rano.
– Zawsze staram się przeczytać całą dokumentację, zrobić research, żeby wiedzieć, z kim rozmawiam, o czym, jak. Nie było to proste dla mnie na samym początku tej drogi, ale staram się wypełniać to jak najlepiej i mam nadzieję, że jest okej – mówi Marcelina Zawadzka.
Prezenterka „Pytania na śniadanie” nie jest całkiem pewna, czy praca w telewizji jest jej wymarzonym zajęciem, któremu chciałaby się całkowicie poświęcić. Na razie traktuje ją jako ciekawy etap w życiu zawodowym i szansę na poznanie wielu ciekawych ludzi. Twierdzi, że goście programu, którzy opowiadają swoje historie lub dzielą się swoją pasją, dają jej niesamowitą energię. Marcelinie Zawadzkiej bardzo odpowiada także forma dziennikarstwa, jaka obowiązuje w porannym magazynie TVP2.
– Nie muszę ciągnąć za język, raczej jest to przeprowadzanie rozmowy. Nie muszę być uszczypliwa, bo nie lubię takich sytuacji. To jest takie łagodne dziennikarstwo, bo przeprowadzam przez ten temat, a nie muszę ich wypytywać o rzeczy, które są często dla nich niewygodne – mówi Marcelina Zawadzka.
Magazyn „Pytanie na śniadanie” emitowany jest od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00–11.00 na antenie TVP2.
Czytaj także
- 2024-10-15: Klaudia Carlos: Nie myślę o konkurowaniu z innymi formatami. „Pytanie na śniadanie” jest programem interdyscyplinarnym i wielopokoleniowym
- 2024-10-18: Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-10-28: Beata Tadla: Nowe studio „Pytania na śniadanie” jest bardzo uniwersalne. Wszystko mi w nim pasuje i nie ma kakofonii kolorystycznej
- 2024-11-27: Beata Tadla: Ludziom się wydaje, że na wizji wkładamy jakąś maskę, żeby nie pokazywać swojego stosunku do tego, o czym mówimy
- 2024-10-22: Robert El Gendy: Zauważam inne programy śniadaniowe i dobrze, że one są. Konkurencja nakręca nas do walki o widzów
- 2024-11-15: Anna Lewandowska: Są aż trzy odsłony „Czerwonego dywanu” w „Pytaniu na śniadanie”. Ten punkt naszego programu ma bardzo dobrą oglądalność
- 2024-11-12: Tomasz Tylicki: W programach na żywo jak „Pytanie na śniadanie” niezbędna jest swoboda. Jeżeli scenariusz za dużo by nam narzucał, to byłoby sztywno
- 2024-11-06: Robert Stockinger: Wziąłem na siebie odpowiedzialność podnoszenia jakości Telewizji Polskiej i przywracania jej blasku
- 2024-10-23: Klaudia Carlos: Świętowanie Halloween nie oznacza, że swoje dziady mamy odstawić w kąt. Poznawanie zwyczajów z różnych krajów nas rozwija
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.