Mówi: | Margaret |
Funkcja: | wokalistka |
Margaret projektuje ubrania. „Nie chodzę w tych rzeczach, bo łatwo się prują”
Do wciąż powiększającego się grona polskich celebrytów zajmujących się projektowaniem ubrań zaliczyć można również wschodzącą gwiazdę, Margaret. Znana dzięki przebojowi „Thank You Very Much” 22-latka studiuje projektowanie ubioru. Fani na razie nie zobaczą jej projektów na samej artystce, bo jak skromnie przyznaje – nie jest ona najlepszą krawcową, a jej stroje łatwo się prują.
– To moja druga pasja. Na pewno nie chcę być projektantką, jestem muzykiem, ale mam w szafie kilka projektów, z których jestem dumna. Natomiast jestem złą krawcową i nie chodzę w tych rzeczach, bo one się łatwo prują – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Margaret.
Piosenkarka swoje projekty trzyma w szafie, a na scenie występuje w strojach stworzonych przez innych. Jednak jak dodaje Margaret, angażuje się we wszystko, co związane jest z jej imagem i sceniczne stylizacje są również po części jej pomysłu.
– W tym wszystkim, co się dzieje i w stylizacjach, i w muzyce jest tyle mnie, że nie muszę już nikomu udowadniać, że jest jeszcze więcej mnie we mnie. Jestem trochę Zosią-Samosią, ale bez przesady. Fajnie jest otaczać się inspirującymi ludźmi, bo w grupie siła – tłumaczy Margaret.
Wokalistka chętnie stawia na pomysły innych osób, czego najlepszy przykładem jest jej sylwestrowa kreacja, w której wystąpiła na koncercie w Gdyni. Jej autorem jest znany warszawski fryzjer – Bartosz Janusz, prywatnie przyjaciel Margaret.
– Bartek to mega utalentowany człowiek, a to moja ulubiona sukienka. Może to narcyzm, ale naprawdę lubię na nią patrzeć – mówi piosenkarka.
Wśród znanych osób modą zajął się między innymi dawny fryzjer i tancerz - Robert Kupisz. Kolekcję bransoletek stworzyła dziennikarka TVN Anna Wendzikowska. Natasza Urbańska z projektantką Agnieszką Komornicką stworzyła budząca wiele kontrowersji kolekcję ubrań.
Czytaj także
- 2024-11-05: Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
- 2024-10-01: Margaret: Wymowa języka francuskiego jest dla mnie bardzo wymagająca. Teraz znowu zaśpiewam w tym języku i mam nadzieję, że pójdzie mi lepiej
- 2024-10-14: Margaret: 15 listopada wydaję kontynuację albumu „Siniaki i cekiny”. Zamykam to wszystko klamrą i czuję, że to otworzy mi drzwi na nowe
- 2024-03-19: Szkoły potrzebują procedur związanych z próbami samobójczymi uczniów. Niezbędne są także szkolenia dla nauczycieli i rodziców
- 2023-12-19: Cykl życia ubrań jest coraz krótszy. Nosimy je raptem kilka razy, a potem większość trafia do śmieci
- 2022-11-30: Coraz więcej skarg na zakupy obuwia i ubrań w zagranicznych e-sklepach. Problematyczne są szczególnie transakcje spoza UE
- 2022-12-19: Zbliża się koniec szybkiej i taniej mody. Wprowadzenie slow fashion ma być z korzyścią dla środowiska i warunków pracy azjatyckich pracowników
- 2022-02-10: Olga Bołądź: Jestem szczęśliwą aktorką, że mogę grać różnorodne postaci. To jest dla mnie największym atutem tego zawodu
- 2022-03-02: Aleksandra Szwed: Bardzo lubię komedie romantyczne. Niosą nadzieję, a tego nigdy nie jest dość
- 2022-02-11: Weronika Książkiewicz: Od pewnego momentu wybieram takie role i scenariusze, które są dla mnie wyzwaniem i zabierają mnie na nowe, wewnętrzne, nieodkryte wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.