Newsy

Margaret projektuje ubrania. „Nie chodzę w tych rzeczach, bo łatwo się prują”

2014-01-08  |  08:20

Do wciąż powiększającego się grona polskich celebrytów zajmujących się projektowaniem ubrań zaliczyć można również wschodzącą gwiazdę, Margaret. Znana dzięki przebojowi „Thank You Very Much” 22-latka studiuje projektowanie ubioru. Fani na razie nie zobaczą jej projektów na samej artystce, bo jak skromnie przyznaje – nie jest ona najlepszą krawcową, a jej stroje łatwo się prują.

To moja druga pasja. Na pewno nie chcę być projektantką, jestem muzykiem, ale mam w szafie kilka projektów, z których jestem dumna. Natomiast jestem złą krawcową i nie chodzę w tych rzeczach, bo one się łatwo prują – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Margaret.

Piosenkarka swoje projekty trzyma w szafie, a na scenie występuje w strojach stworzonych przez innych. Jednak jak dodaje Margaret, angażuje się we wszystko, co związane jest z jej imagem i sceniczne stylizacje są również po części jej pomysłu.

– W tym wszystkim, co się dzieje i w stylizacjach, i w muzyce jest tyle mnie, że nie muszę już nikomu udowadniać, że jest jeszcze więcej mnie we mnie. Jestem trochę Zosią-Samosią, ale bez przesady. Fajnie jest otaczać się inspirującymi ludźmi, bo w grupie siła – tłumaczy Margaret.

Wokalistka chętnie stawia na pomysły innych osób, czego najlepszy przykładem jest jej sylwestrowa kreacja, w której wystąpiła na koncercie w Gdyni. Jej autorem jest znany warszawski fryzjer Bartosz Janusz, prywatnie przyjaciel Margaret.

– Bartek to mega utalentowany człowiek, a to moja ulubiona sukienka. Może to narcyzm, ale naprawdę lubię na nią patrzeć – mówi piosenkarka.

Wśród znanych osób modą zajął się między innymi dawny fryzjer i tancerz - Robert Kupisz. Kolekcję bransoletek stworzyła dziennikarka TVN Anna Wendzikowska. Natasza Urbańska z projektantką Agnieszką Komornicką stworzyła budząca wiele kontrowersji kolekcję ubrań.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.