Newsy

Agnieszka Kaczorowska: momentami jestem bezradna wobec mediów

2015-12-10  |  06:50

Tancerka coraz bardziej odczuwa ciężar popularności. Zdarza się, że czuje się bezradna wobec nierzetelnych doniesień prasowych lub śledzących każdy jej krok paparazzi. Stara się jednak skupiać przede wszystkim na pracy i realizowaniu swoich pasji.

Agnieszka Kaczorowska zaczęła być obiektem szczególnego zainteresowania mediów od momentu, gdy podjęła współpracę z programem „Dancing with the Stars: Taniec z gwiazdami”. Media zafascynowała przede wszystkim przemiana skromnej i cichej Bożenki z serialu „Klan” w zmysłową, pewną siebie kobietę. W drodze na próby taneczne coraz częściej towarzyszyli jej fotoreporterzy, choć gwiazda nie zawsze zdaje sobie sprawę z ich obecności.

Zdarza się, ich nie widzę. Potem się dopiero dowiaduję, że zrobili jakiś materiał – mówi Agnieszka Kaczorowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Portale rozrywkowe szczególnie mocno interesowały się relacjami Kaczorowskiej i jej tanecznych partnerów. Spekulowano o romansie z Rafałem Maślakiem, Krzysztofem Wieszczkiem, a nawet żonatym Łukaszem Kadziewiczem. Tancerka nie ukrywa, że plotki te niekiedy utrudniały jej przygotowania do kolejnych odcinków.

– Momentami czuję się, że jest bezradna wobec mediów, jak chyba zresztą każda osoba, która jest ciągle podpatrywana z każdej strony – mówi Agnieszka Kaczorowska.

Tancerka akceptuje jednak te negatywne strony popularności. Twierdzi, że zdecydowała się pracować w show-biznesie, liczy się więc ze wszystkim, co praca ta może jej przynieść.

– Staram się skupiać na tym, co robię, żeby to zrobić jak najlepiej i na tym, żeby się cały czas spełniać i podążać za swoimi pasjami – mówi Agnieszka Kaczorowska.

Nieco mniej cierpliwości wykazał jej partner z 4. edycji programu „Dancing with the Stars: Taniec z gwiazdami”. Łukasz Kadziewicz zauważył fotoreportera śledzącego ich drogę na trening i wdał się z nim w kłótnię. Agnieszka Kaczorowska nie wtrącała się w tę wymianę zdań.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.