Newsy

Agnieszka Kaczorowska: momentami jestem bezradna wobec mediów

2015-12-10  |  06:50

Tancerka coraz bardziej odczuwa ciężar popularności. Zdarza się, że czuje się bezradna wobec nierzetelnych doniesień prasowych lub śledzących każdy jej krok paparazzi. Stara się jednak skupiać przede wszystkim na pracy i realizowaniu swoich pasji.

Agnieszka Kaczorowska zaczęła być obiektem szczególnego zainteresowania mediów od momentu, gdy podjęła współpracę z programem „Dancing with the Stars: Taniec z gwiazdami”. Media zafascynowała przede wszystkim przemiana skromnej i cichej Bożenki z serialu „Klan” w zmysłową, pewną siebie kobietę. W drodze na próby taneczne coraz częściej towarzyszyli jej fotoreporterzy, choć gwiazda nie zawsze zdaje sobie sprawę z ich obecności.

Zdarza się, ich nie widzę. Potem się dopiero dowiaduję, że zrobili jakiś materiał – mówi Agnieszka Kaczorowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Portale rozrywkowe szczególnie mocno interesowały się relacjami Kaczorowskiej i jej tanecznych partnerów. Spekulowano o romansie z Rafałem Maślakiem, Krzysztofem Wieszczkiem, a nawet żonatym Łukaszem Kadziewiczem. Tancerka nie ukrywa, że plotki te niekiedy utrudniały jej przygotowania do kolejnych odcinków.

– Momentami czuję się, że jest bezradna wobec mediów, jak chyba zresztą każda osoba, która jest ciągle podpatrywana z każdej strony – mówi Agnieszka Kaczorowska.

Tancerka akceptuje jednak te negatywne strony popularności. Twierdzi, że zdecydowała się pracować w show-biznesie, liczy się więc ze wszystkim, co praca ta może jej przynieść.

– Staram się skupiać na tym, co robię, żeby to zrobić jak najlepiej i na tym, żeby się cały czas spełniać i podążać za swoimi pasjami – mówi Agnieszka Kaczorowska.

Nieco mniej cierpliwości wykazał jej partner z 4. edycji programu „Dancing with the Stars: Taniec z gwiazdami”. Łukasz Kadziewicz zauważył fotoreportera śledzącego ich drogę na trening i wdał się z nim w kłótnię. Agnieszka Kaczorowska nie wtrącała się w tę wymianę zdań.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.