Mówi: | Agnieszka Kaczorowska |
Funkcja: | aktorka, tancerka |
Agnieszka Kaczorowska: momentami jestem bezradna wobec mediów
Tancerka coraz bardziej odczuwa ciężar popularności. Zdarza się, że czuje się bezradna wobec nierzetelnych doniesień prasowych lub śledzących każdy jej krok paparazzi. Stara się jednak skupiać przede wszystkim na pracy i realizowaniu swoich pasji.
Agnieszka Kaczorowska zaczęła być obiektem szczególnego zainteresowania mediów od momentu, gdy podjęła współpracę z programem „Dancing with the Stars: Taniec z gwiazdami”. Media zafascynowała przede wszystkim przemiana skromnej i cichej Bożenki z serialu „Klan” w zmysłową, pewną siebie kobietę. W drodze na próby taneczne coraz częściej towarzyszyli jej fotoreporterzy, choć gwiazda nie zawsze zdaje sobie sprawę z ich obecności.
– Zdarza się, ich nie widzę. Potem się dopiero dowiaduję, że zrobili jakiś materiał – mówi Agnieszka Kaczorowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Portale rozrywkowe szczególnie mocno interesowały się relacjami Kaczorowskiej i jej tanecznych partnerów. Spekulowano o romansie z Rafałem Maślakiem, Krzysztofem Wieszczkiem, a nawet żonatym Łukaszem Kadziewiczem. Tancerka nie ukrywa, że plotki te niekiedy utrudniały jej przygotowania do kolejnych odcinków.
– Momentami czuję się, że jest bezradna wobec mediów, jak chyba zresztą każda osoba, która jest ciągle podpatrywana z każdej strony – mówi Agnieszka Kaczorowska.
Tancerka akceptuje jednak te negatywne strony popularności. Twierdzi, że zdecydowała się pracować w show-biznesie, liczy się więc ze wszystkim, co praca ta może jej przynieść.
– Staram się skupiać na tym, co robię, żeby to zrobić jak najlepiej i na tym, żeby się cały czas spełniać i podążać za swoimi pasjami – mówi Agnieszka Kaczorowska.
Nieco mniej cierpliwości wykazał jej partner z 4. edycji programu „Dancing with the Stars: Taniec z gwiazdami”. Łukasz Kadziewicz zauważył fotoreportera śledzącego ich drogę na trening i wdał się z nim w kłótnię. Agnieszka Kaczorowska nie wtrącała się w tę wymianę zdań.
Czytaj także
- 2024-08-12: Agnieszka Hyży: Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale my nie mamy tak mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie jak Maciej Dowbor
- 2024-08-19: Agnieszka Hyży: Marzyłam o programie porannym, choć myślałam, że ten projekt już się nie wydarzy. Mam nadzieję, że format „Halo tu Polsat” wprowadzi na rynek nową jakość
- 2024-08-22: Agnieszka Hyży: Maciek Dowbor i Piotr Gąsowski w pierwotnej wersji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” stworzyli wyrazisty i ciekawy duet. Będzie ciężko z tym rywalizować
- 2024-08-27: Agnieszka Hyży: W nowym programie mamy bardzo doświadczonych prowadzących jak Kasia Cichopek i Maciek Kurzejewski. Będą dla nas absolutnie cenną skarbnicą wiedzy
- 2024-07-15: Małe i średnie firmy w UE zbyt wolno się cyfryzują. Polskie przedsiębiorstwa dużo poniżej unijnej średniej
- 2024-05-23: Obawiamy się o nasze dane, ale udostępniamy je chętnie w social mediach. Eksperci ostrzegają przed nieprzemyślanym relacjonowaniem życia
- 2024-06-03: Polacy nie mają świadomości, jak wiele informacji na swój temat udostępniają w internecie. Dane te są wykorzystywane przez cyberprzestępców
- 2024-03-05: Uzależnienie od ekranów i gier dotyczy nawet małych dzieci. Profilaktyka potrzebna jest już od najmłodszych lat
- 2024-03-27: Poczucie bycia autentycznym w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na zdrowie psychiczne młodych ludzi. Autentyczność w prawdziwym życiu nie ma takiego znaczenia
- 2024-02-07: Monika Richardson: Jeżeli miałabym wracać do telewizji, to tylko do mediów publicznych. W TVP panuje jednak większy chaos, niż zakładałam, i brakuje strategii wprowadzania zmian
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.