Newsy

Angelika Fajcht o roli gitarzystki w "Dzień Dobry TVN": Sama się z siebie śmiałam

2013-10-23  |  10:15

Angelika Fajcht, modelka znana z roli gitarzystki w "Dzień Dobry TVN", zadowolona ze swojego występu. Przyznała, że ma dystans to tego co się stało i tłumaczy, ze potrafi się z siebie śmiać. Podkreśla też, że jest pozytywnie nastawiona do życia i wszystkie negatywne rzeczy od siebie odsuwa.

Angelika Fajcht to kontrowersyjna postać  polskim showbiznesie. Najpierw wystąpiła w programie "Top Model", gdzie pozwoliła dotykać swoich piersi Dawidowi Wolińskiemu. Ostatnio pojawiła się w "Dzień Dobry TVN" jako gitarzystka Patrycji "Patty" Dłutkiewicz. Internauci szybko zauważyli, że gra była udawana, a w dodatku modelka grała lewą ręką na praworęcznej gitarze. Na szczęście Fajcht potrafi się z siebie śmiać i ma spory dystans do występu.

–  Ja naprawdę mam bardzo duży dystans do siebie, więc sama się z siebie śmiałam. Dużo osób przysyłało mi linki, co też było śmieszne. Ludzie próbowali mnie kopiować, pełno też zdjęć było przerobionych i niektóre były naprawdę bardzo sympatyczne –  mówi Fajcht agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Modelka dodała, że jest bardzo pozytywnie nastawiona do życia.

 – Nie przyjmuje do siebie złych komentarzy, które pojawiły się po jej występie u boku "Patty". Jestem tak pozytywną osobą, że wszystkie negatywne rzeczy odsuwam od siebie – mówi Fajcht.

Modelka przyznaje, że reakcja internautów poprawiła jej humor.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.