Newsy

Dominika Gwit: to, że jestem aktorką, bardzo pomaga mi w pracy w public relations

2014-11-25  |  06:50

Aktualizacja 11:30

Dominika Gwit postanowiła spróbować swoich sił w public relations. Znana aktorka i dziennikarka od czerwca pracuje w ZaZa Media, gdzie zajmuje się obsługą klientów korporacyjnych. Należy do nich m.in. Endemol, producent programu SuperSTARcie. Dominika Gwit mówi, że bardzo lubi pracę przy tym muzycznym show, bo może na żywo obserwować pracę artystów. Jak przyznaje, doświadczenie aktorskie bardzo pomaga jej kontaktach z gwiazdami.

Dominika Gwit pracuje w mediach już od 5 lat. Od 2010 do 2014 roku była dziennikarką Polskiej Agencji Prasowej, gdzie zajmowała się kulturą i show-biznesem. Jednocześnie nie rezygnowała z kariery aktorskiej. Grała m.in. w serialu Przepis na życie, w którym kreowała rolę Zośki Grubej. W czerwcu 2014 roku postanowiła spróbować swoich sił w public relations i zaczęła pracę w agencji ZaZa Media na stanowisku specjalisty ds. PR. Dominika Gwit przyznaje, że doświadczenie zdobyte na planie filmowym bardzo pomaga jej w obecnej pracy.

To, że jestem aktorką, myślę, że wpływa pozytywnie na kontakty z osoby ze środowiska teraz, kiedy jestem w mediach z tej drugiej strony, bo znamy się, lepiej się rozumiemy. Teraz jestem w public relations, zajmuje się różnymi programami telewizyjnymi, różnymi firmami, artystami. Dla mnie jest to rewelacyjne praca, bo się rozwijam  – mówi Dominika Gwit w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Wśród klientów agencji ZaZa Media jest m.in. z Endemol, producent muzycznego show TVP2 „SuperSTARcie”. Dominika Gwit nie kryje, że bardzo lubi pracę przy tym programie.

Uczestniczę tam w próbach, jestem podczas kręcenia programów z ramienia promocji. Bardzo to lubię i bardzo mi się podoba ten program. Uważam, że gwiazdy są rewelacyjne, świetnie sobie radzą. A to, że mogę zobaczyć to wszystko na żywo, obserwować, podglądać artystów w czasie prób, jest dla mnie bardzo pouczające i rozwijające, dlatego bardzo się cieszę, że mogę pracować przy tym programie – mówi Dominika Gwit.

Dominika Gwit jest absolwentką szkoły aktorskiej Lart StudiO w Krakowie. Ukończyła także studia w Wyższej Szkole Dziennikarskiej im. Melchiora Wańkowicza oraz Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. W 2012 roku zdała eksternistyczny egzamin aktorski w Związku Artystów Scen Polskich. Popularność przyniosła jej rola Kai w filmie Katarzyny Rosłaniec Galerianki.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.