Newsy

Hanna Lis: „Bez planu” inspiruje widzów. Drugi sezon będzie jeszcze lepszy

2016-12-08  |  06:50

Będzie drugi sezon programu „Bez planu”. Obecnie Hanna Lis wybiera potencjalne destynacje. Twierdzi, że tym razem chciałaby zabrać widzów do Szwecji, Laosu i jednego z państw Ameryki Południowej.

W programie „Bez planu” Hanna Lis zwiedza świat od kuchni. Zabiera widzów do ciekawych restauracji i jadłodajni, pokazuje specjały kuchni regionalnych. Program zadebiutował na antenie TVN Style jesienią tego roku i spodobał się widzom stacji. Dziennikarka twierdzi, że dostaje wiele e-maili oraz komentarzy w mediach społecznościowych z pozytywnymi opiniami.

– Ludzie piszą, że jakiś odcinek ich zainspirował, że chcą pojechać w podróż poślubną do Barcelony, że na pewno zwiedzą te miejsca, bo to jest coś, o czym nie słyszeli – mówi Hanna Lis agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda ma nadzieję, że nowe odcinki „Bez planu” będą jeszcze lepsze od tych z pierwszej edycji programu. Obecnie, razem z producentami formatu, wybiera potencjalne destynacje. Twierdzi, że jest wiele miejsc, w które chciałaby zabrać widzów, program ma jednak ograniczoną liczbę odcinków. 

– Ja bym na pewno chciała wrócić do mojej Szwecji, bo to jest miejsce, w którym spędziłam ładnych kilka lat, miejsce, które znam, które kocham, a cała reszta jest jakimś tam otwartym tematem, projektem bez planu – mówi Hanna Lis.

Dziennikarka myśli również o podróżach do Ameryki Południowej i Laosu, w którym gościła latem tego roku z ekipą programu „Azja Express”. Uważa, że jest to przepiękny kraj z fantastycznymi tradycjami kulinarnymi.

– Świat jest tak fantastyczny, tak wielki, pełen smaków i barw, że nic, tylko podróżować. Myślę, że to będą fajne miejsca mówi Hanna Lis.

Gwiazda twierdzi, że jest zadowolona z rozwoju swojej kariery zawodowej. Nie żałuje rozstania z tematyką polityczną i newsową.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.