Newsy

Izabela Janachowska pomoże pannom młodym wybrać idealną suknię ślubną

2017-03-20  |  06:45

Prezenterka została gospodynią nowego programu na antenie TVN Style. Będzie w nim pomagać pannom młodym i ich bliskim skompletować idealne stylizację na ślub i wesele. Gwiazda twierdzi, że program „W czym do ślubu?” przeznaczony jest dla każdego, kto kiedyś będzie co najmniej gościem na ślubie.

Program „W czym do ślubu” zadebiutował na antenie telewizji 19 marca. Bohaterkami autorskiego formatu TVN Style są przyszłe mężatki, które poszukują idealnej sukni ślubnej. W znalezieniu wymarzonej kreacji pomaga im gospodyni programu Izabela Janachowska wraz ze stylistką ślubną.

– Jako kobieta wiem, jak ważna w życiu każdej z nas jest suknia ślubna. Ale jednocześnie zdaję sobie sprawę z tego, jak trudno wybrać tę idealną – mówi gwiazda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Program przeznaczony jest jednak nie tylko dla przyszłych mężatek. Izabela Janachowska ubierać będzie bowiem także bliskie pannie młodej osoby, np. mamy, siostry lub druhny. Zdaniem gwiazdy goście weselni często mają znacznie większe dylematy odnośnie do stroju niż sama panna młoda, dlatego do oglądania „W czym do ślubu” zaprasza wszystkich, którzy mają zamiar być co najmniej gośćmi na ślubnym przyjęciu.

– To jest problem, jak się ubrać, żeby nie przyćmić panny młodej albo żeby nie wyglądać za skromnie, żeby nie zrobić jej przykrości, w jakim kolorze. To jest milion pytań. I to wszystko też zależy od tego, gdzie ten ślub, w jakim okresie roku – mówi Izabela Janachowska.

W każdym odcinku programu „W czym do ślubu?” występuje panna młoda wraz z jedną bliską jej osobą. Narzeczona przymierza w sumie pięć ślubnych kreacji: jedną wybraną przez siebie, jedną przez towarzyszącą jej osobę oraz trzy zaproponowane przez Izabelę Janachowską. Następnie towarzyszka przyszłej mężatki przymierza trzy wybrane dla niej kreacje. Po dokonaniu wyboru obie uczestniczki programu poddawane są zabiegom upiększającym u wizażystów i fryzjerów.

– Wtedy w pełnej krasie panna młoda oraz osoba towarzysząca prezentują się reszcie rodziny. Dopiero wtedy wszyscy dowiadują się, na jaką suknię zdecydowała się panna młoda. A potem mamy cudowne łzy wzruszenia, bo taki piorunujący efekt wywołuje ta biała suknia – mówi Izabela Janachowska.

Wybór własnej sukni ślubnej prezenterka ma już za sobą. Na swojej uroczystości, która miała miejsce w czerwcu 2014 roku, gwiazda zaprezentowała się w aż trzech kreacjach pochodzących od najlepszych projektantów: Lázaro, Elie Saab oraz Valentino. Twierdzi, że nigdy nie żałowała dokonanego trzy lata temu wyboru, czego życzy wszystkim pannom młodym.

– Jeżeli panna młoda wybierze idealną suknię ślubną, to nigdy nie będzie jej żałować. I to jest wyznacznik tego, czy ta suknia była idealna czy nie, czy po latach zaczynasz myśleć: „bez sensu, poszłam w księżniczce, mogłam iść w rybce” – mówi Izabela Janachowska.

Program „W czym do ślubu?” można oglądać w każdą niedzielę o godz. 13.40 na antenie telewizji TVN Style. W tej samej stacji Izabela Janachowska poprowadzi 4. już edycję niezwykle popularnego programu o tematyce ślubnej „I nie opuszczę cię aż do ślubu”. Format emitowany jest w niedziele o godz. 12.55.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.