Newsy

Izabela Janachowska: telewizja i blog ślubny to obecnie moje zawodowe priorytety

2016-08-18  |  06:45

Prezenterka polubiła pracę w telewizji. Twierdzi, że śluby są jej nową pasją, zastępującą taniec, z którym całkowicie już zerwała. W najbliższym czasie zamierza w pełni poświęcić się pracy przy programie „I nie opuszczę Cię aż do ślubu” oraz rozwijaniu swego ślubnego bloga. Uważa, że lepiej skupić się na mniejszej liczbie zadań i wykonywać je dobrze.

Do końca października Izabela Janachowska będzie pracować na planie programu „I nie opuszczę Cię aż do ślubu”, którego jest gospodynią. Twierdzi, że nowe odcinki ślubnego show będą bardzo ciekawe i nieco inne od poprzednich, zrealizowane zostały bowiem ze znacznie większym rozmachem. Prezenterka zapewnia też, że w nowym sezonie widzowie będą świadkami wielu niezwykłych historii, a oprócz młodych par pojawią się dodatkowi bohaterowie.

– Ich rodziny, rodzice, przyjaciele, świadkowie, którzy też są wartością dodaną. Skorzystaliśmy też z pomocy ekspertów w pewnych dziedzinach, więc pojawiają się ludzie, którzy znają się na konkretnych tematach, doradzają, pokazują. Jest trochę inaczej – mówi Izabela Janachowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Tancerka została gospodynią ślubnego show TVN Style w październiku 2015 roku. Twierdzi, że w ciągu minionych dziesięciu miesięcy zadomowiła się w telewizji i bardzo polubiła swoją nową pracę.

– Nie tańczę od dłuższego czasu i cieszę się bardzo, że znalazłam pasję, która jest zamiennikiem tańca, który był całym moim życiem i mogę się teraz cieszyć teraz, robiąc śluby – mówi Izabela Janachowska.

Od lutego 2015 roku gwiazda TVN Style prowadzi także ślubnego bloga, na którym przyszli małżonkowie mogą znaleźć rady i inspiracje dotyczące najważniejszego dnia w ich życiu. Janachowska zapewnia, że tematyka ślubna jest niezwykle ciekawa i nigdy się jej nie znudzi. Dzieje się tak głównie ze względu na występujące w programie młode pary, z którymi prezenterka szybko nawiązuje bardzo intensywne i bliskie relacje.

– Niesamowite jest to, że ci ludzie pokładają we mnie nadzieję, ufają mi bardzo szybko i wiedzą, że po prostu muszę im pomóc. To jest duża odpowiedzialność, ale też fajne uczucie – podkreśla Izabela Janachowska.

Gwiazda twierdzi ponadto, że sam biznes ślubny jest niezwykle interesujący, podlegający dynamicznym zmianom. Większość wolnego od nagrań czasu prezenterka poświęca na śledzenie trendów: przegląda magazyny branżowe i czyta tematyczne artykuły w internecie. Czerpie z nich wiele pomysłów, które stara się realizować podczas organizacji polskich wesel.

– Mam nadzieję, że rynek ślubny trochę się zmieni, podobnie jak świadomość Polaków związana z organizacją wesela, że zrozumieją oni, że każdy ślub nie musi wyglądać tak samo, że mają miliony możliwości – mówi Izabela Janachowska.

W najbliższych miesiącach prezenterka zamierza się skupić wyłącznie na pracy przy programie „I nie opuszczę Cię aż do ślubu” oraz rozwijaniu swojego bloga. Nie planuje na razie kolejnych projektów zawodowych. Twierdzi, że z powodu licznych obowiązków zawodowych nie ma nawet czasu, aby pomyśleć nad kolejnymi projektami.

– Wychodzę z założenia, że lepiej robić mniej rzeczy, a dobrze, niż się rozdrabniać i robić 500 rzeczy na pół gwizdka. Więc na razie telewizja i blog to są moje priorytety – mówi Izabela Janachowska.

W listopadzie, po zakończeniu zdjęć do ślubnego show TVN Style, gwiazda wybiera się na urlop. Twierdzi, że wakacyjne wyjazdy to czas, w którym w jej wyobraźni rodzi się wiele ciekawych pomysłów. Nie wyklucza więc, że z urlopu wróci z nowymi pomysłami na zawodową przyszłość.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.