Newsy

Jarosław Milner poprowadzi audycję o modzie

2015-11-09  |  06:45

Aktor będzie doradzał Polkom, jak ubierać się modnie, tanio i wygodnie. Wkrótce na antenie Radia Kolor zadebiutuje jego autorska audycja o modzie. Współgospodynią programu będzie projektantka Dagmara Michalik.

Autorska audycja Jarosława Milnera na antenie Radia Kolor nosi roboczy tytuł „Modnie i wygodnie”. Aktor i prezenter będzie w niej udzielał rad na temat tego, jak dobierać garderobę tak, by wyglądać modnie i ciekawie, a jednocześnie nie nadwyrężać domowego budżetu. Wspomagać go będzie projektantka mody Dagmara Michalik.

– Będziemy doradzali słuchaczkom Radia Kolor, co zrobić, aby ubierać się modnie, tanio i wygodnie, na każdą porę roku, dnia i nocy. To będzie jedyna audycja prowadzona przez wschodzącą projektantkę polskiej sceny modowej razem z młodym aktorem – mówi Jarosław Milner agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Programy poradnikowe dotyczące mody i stylu to, jak dotąd, raczej domena telewizji. Zdaniem Jarosława Milnera radio może jednak z powodzeniem emitować tego typu audycje. Aktor uważa, że radio jest medium równie mocno obecnym w życiu każdego Polaka jak telewizja, a czasem nawet odgrywa większą rolę. 

– Radia słuchamy, jadąc do pracy, kiedy kładziemy się spać, wstajemy i towarzyszy nam ono na każdym kroku – mówi Jarosław Milner.

Aktor jest zdania, że Radio Kolor to idealna rozgłośnia dla audycji o modzie. Jego ramówka skierowana jest bowiem głównie do kobiet, zwłaszcza do pań żyjących świadomie i aktywnie oraz tych, które chcą coś zmienić w swoim życiu zawodowym lub prywatnym.

– Dagmara bardzo pasuje do tego programu, bo świetnie realizuje się w życiu prywatnym, jest wspaniałą matką, a jednocześnie niesamowitą projektantką mówi Jarosław Milner.

Aktor i prezenter z radiem związany jest od 16 roku życia. Rozpoczął wówczas współpracę z Regionalną Rozgłośnią Polskiego Radia, gdzie przez 4 lata współtworzył cykliczną audycję dla młodzieży „Strefa Młodych”. Był też związany ze studencką rozgłośnią w Koszalinie oraz komercyjnym radiem ze Słupska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.