Mówi: | Jarosław Milner |
Funkcja: | aktor, prezenter |
Jarosław Milner poprowadzi audycję o modzie
Aktor będzie doradzał Polkom, jak ubierać się modnie, tanio i wygodnie. Wkrótce na antenie Radia Kolor zadebiutuje jego autorska audycja o modzie. Współgospodynią programu będzie projektantka Dagmara Michalik.
Autorska audycja Jarosława Milnera na antenie Radia Kolor nosi roboczy tytuł „Modnie i wygodnie”. Aktor i prezenter będzie w niej udzielał rad na temat tego, jak dobierać garderobę tak, by wyglądać modnie i ciekawie, a jednocześnie nie nadwyrężać domowego budżetu. Wspomagać go będzie projektantka mody Dagmara Michalik.
– Będziemy doradzali słuchaczkom Radia Kolor, co zrobić, aby ubierać się modnie, tanio i wygodnie, na każdą porę roku, dnia i nocy. To będzie jedyna audycja prowadzona przez wschodzącą projektantkę polskiej sceny modowej razem z młodym aktorem – mówi Jarosław Milner agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Programy poradnikowe dotyczące mody i stylu to, jak dotąd, raczej domena telewizji. Zdaniem Jarosława Milnera radio może jednak z powodzeniem emitować tego typu audycje. Aktor uważa, że radio jest medium równie mocno obecnym w życiu każdego Polaka jak telewizja, a czasem nawet odgrywa większą rolę.
– Radia słuchamy, jadąc do pracy, kiedy kładziemy się spać, wstajemy i towarzyszy nam ono na każdym kroku – mówi Jarosław Milner.
Aktor jest zdania, że Radio Kolor to idealna rozgłośnia dla audycji o modzie. Jego ramówka skierowana jest bowiem głównie do kobiet, zwłaszcza do pań żyjących świadomie i aktywnie oraz tych, które chcą coś zmienić w swoim życiu zawodowym lub prywatnym.
– Dagmara bardzo pasuje do tego programu, bo świetnie realizuje się w życiu prywatnym, jest wspaniałą matką, a jednocześnie niesamowitą projektantką – mówi Jarosław Milner.
Aktor i prezenter z radiem związany jest od 16 roku życia. Rozpoczął wówczas współpracę z Regionalną Rozgłośnią Polskiego Radia, gdzie przez 4 lata współtworzył cykliczną audycję dla młodzieży „Strefa Młodych”. Był też związany ze studencką rozgłośnią w Koszalinie oraz komercyjnym radiem ze Słupska.
Czytaj także
- 2024-04-03: Monika Richardson: Nowy kolor włosów to nowa energia. Dzisiaj jestem ruda, ale jutro może wrócę do fioletowych
- 2024-02-29: Dagmara Kaźmierska: Zawsze miałam inne marzenia niż udział w „Tańcu z Gwiazdami”, ale zdecydowałam się w końcu spełnić prośby producentów. Już kilka lat temu mi to proponowano
- 2023-09-18: Filip Chajzer: Po naszej pierwszej audycji w Radiu ZET rozdzwoniły się telefony i zaczęły spływać gratulacje. Kocham reporterkę radiową, bo uruchamia wyobraźnię
- 2023-08-01: Magdalena Jethon: Przejęliśmy misję radia publicznego. Radio Nowy Świat od patronów otrzymuje 700 tys. zł miesięcznie
- 2023-07-17: Magdalena Stużyńska: Spektakl „NieDochodzenie” demaskuje absurdy w naszym życiu politycznym i codziennym. Obnaża też mechanizmy manipulacji stosowane przez władzę
- 2022-09-26: Dagmara Kaźmierska: Zaczynam przygodę z teatrem i stand-upem. Chcę się sprawdzić sama przed sobą
- 2022-03-30: Vanessa Aleksander: Jako współprowadząca w radiu będę mogła się rozwijać na trochę innym polu. Chcę dużo opowiadać o filmach i dzielić się ulubioną muzyką
- 2021-08-20: Jarosław Boberek: Show-biznes budowany jest na próżności, powierzchowności i nieuczciwości. Ludzie płacą ogromną cenę za to, w czym tkwią
- 2021-08-26: Jarosław Boberek: Często celebryci podają ludziom przepisy na życie. Zastanawiam się, kto im dał do tego prawo i dlaczego oni są takimi mentorami i mędrcami
- 2021-04-12: Treści i reklamy audio zyskują na znaczeniu. Przyszłością rynku będą reklamy interaktywne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.