Newsy

Jarosław Milner poprowadzi audycję o modzie

2015-11-09  |  06:45

Aktor będzie doradzał Polkom, jak ubierać się modnie, tanio i wygodnie. Wkrótce na antenie Radia Kolor zadebiutuje jego autorska audycja o modzie. Współgospodynią programu będzie projektantka Dagmara Michalik.

Autorska audycja Jarosława Milnera na antenie Radia Kolor nosi roboczy tytuł „Modnie i wygodnie”. Aktor i prezenter będzie w niej udzielał rad na temat tego, jak dobierać garderobę tak, by wyglądać modnie i ciekawie, a jednocześnie nie nadwyrężać domowego budżetu. Wspomagać go będzie projektantka mody Dagmara Michalik.

– Będziemy doradzali słuchaczkom Radia Kolor, co zrobić, aby ubierać się modnie, tanio i wygodnie, na każdą porę roku, dnia i nocy. To będzie jedyna audycja prowadzona przez wschodzącą projektantkę polskiej sceny modowej razem z młodym aktorem – mówi Jarosław Milner agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Programy poradnikowe dotyczące mody i stylu to, jak dotąd, raczej domena telewizji. Zdaniem Jarosława Milnera radio może jednak z powodzeniem emitować tego typu audycje. Aktor uważa, że radio jest medium równie mocno obecnym w życiu każdego Polaka jak telewizja, a czasem nawet odgrywa większą rolę. 

– Radia słuchamy, jadąc do pracy, kiedy kładziemy się spać, wstajemy i towarzyszy nam ono na każdym kroku – mówi Jarosław Milner.

Aktor jest zdania, że Radio Kolor to idealna rozgłośnia dla audycji o modzie. Jego ramówka skierowana jest bowiem głównie do kobiet, zwłaszcza do pań żyjących świadomie i aktywnie oraz tych, które chcą coś zmienić w swoim życiu zawodowym lub prywatnym.

– Dagmara bardzo pasuje do tego programu, bo świetnie realizuje się w życiu prywatnym, jest wspaniałą matką, a jednocześnie niesamowitą projektantką mówi Jarosław Milner.

Aktor i prezenter z radiem związany jest od 16 roku życia. Rozpoczął wówczas współpracę z Regionalną Rozgłośnią Polskiego Radia, gdzie przez 4 lata współtworzył cykliczną audycję dla młodzieży „Strefa Młodych”. Był też związany ze studencką rozgłośnią w Koszalinie oraz komercyjnym radiem ze Słupska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.