Newsy

Jarosław Milner poprowadzi audycję o modzie

2015-11-09  |  06:45

Aktor będzie doradzał Polkom, jak ubierać się modnie, tanio i wygodnie. Wkrótce na antenie Radia Kolor zadebiutuje jego autorska audycja o modzie. Współgospodynią programu będzie projektantka Dagmara Michalik.

Autorska audycja Jarosława Milnera na antenie Radia Kolor nosi roboczy tytuł „Modnie i wygodnie”. Aktor i prezenter będzie w niej udzielał rad na temat tego, jak dobierać garderobę tak, by wyglądać modnie i ciekawie, a jednocześnie nie nadwyrężać domowego budżetu. Wspomagać go będzie projektantka mody Dagmara Michalik.

– Będziemy doradzali słuchaczkom Radia Kolor, co zrobić, aby ubierać się modnie, tanio i wygodnie, na każdą porę roku, dnia i nocy. To będzie jedyna audycja prowadzona przez wschodzącą projektantkę polskiej sceny modowej razem z młodym aktorem – mówi Jarosław Milner agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Programy poradnikowe dotyczące mody i stylu to, jak dotąd, raczej domena telewizji. Zdaniem Jarosława Milnera radio może jednak z powodzeniem emitować tego typu audycje. Aktor uważa, że radio jest medium równie mocno obecnym w życiu każdego Polaka jak telewizja, a czasem nawet odgrywa większą rolę. 

– Radia słuchamy, jadąc do pracy, kiedy kładziemy się spać, wstajemy i towarzyszy nam ono na każdym kroku – mówi Jarosław Milner.

Aktor jest zdania, że Radio Kolor to idealna rozgłośnia dla audycji o modzie. Jego ramówka skierowana jest bowiem głównie do kobiet, zwłaszcza do pań żyjących świadomie i aktywnie oraz tych, które chcą coś zmienić w swoim życiu zawodowym lub prywatnym.

– Dagmara bardzo pasuje do tego programu, bo świetnie realizuje się w życiu prywatnym, jest wspaniałą matką, a jednocześnie niesamowitą projektantką mówi Jarosław Milner.

Aktor i prezenter z radiem związany jest od 16 roku życia. Rozpoczął wówczas współpracę z Regionalną Rozgłośnią Polskiego Radia, gdzie przez 4 lata współtworzył cykliczną audycję dla młodzieży „Strefa Młodych”. Był też związany ze studencką rozgłośnią w Koszalinie oraz komercyjnym radiem ze Słupska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.