Mówi: | Macademian Girl |
Funkcja: | blogerka |
Macademian Girl pisze felietony do magazynu "Grazia". Pokazuje modę w ujęciu socjologicznym
Charakterystyczne multikolorowe stylizacje Tamary Gonzalez Perea, znanej szerzej jako Macademian Girl, można zobaczyć na łamach dwutygodnika „Grazia”. Jedna z najpopularniejszych polskich blogerek pisze dla magazynu artykuły modowe w ujęciu socjologicznym.
– W mojej rubryce z felietonami poruszam kwestie mody, jednak nie zawsze są to tematy ściśle związane z trendami. Moda przewija się w tle zagadnień socjologicznych i lifestyle'owych, które aktualnie budzą zainteresowanie – mówi Macademian Girl agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Jest to dla niej zupełnie nowe doświadczenie, ponieważ do tej pory dzieliła się inspiracjami jedynie na blogu, który prowadzi od trzech lat.
– Pisanie dla magazynu to fantastyczne doświadczenie. Dzięki temu docieram do czytelników, do których nie zawsze mogłabym dotrzeć w internecie, bo prasa rządzi się swoimi prawami. Co dwa tygodnie wypuszczam przemyślany tekst, w którym świadomie przekazuję czytelnikom pewien komunikat – opowiada Tamara Gonzalez Perea.
Blogerka jest bardzo zadowolona ze współpracy z magazynem.
– Mam poczucie, że mogę bardzo dużo od siebie dać. Każdy mój pomysł jest przyjmowany z entuzjazmem i dobrą energią. Jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że będę współpracowała z redakcją naprawdę długo – mówi Macademian Girl.
Pochodząca ze Szczecina 24-letnia Tamara Gonzalez Perea zwana jest „kolorowym ptakiem polskiej blogosfery”. Jej blog macademiangirl.com ma miesięcznie ponad 600 tysięcy wyświetleń.
Czytaj także
- 2024-08-08: Joanna Przetakiewicz: Klienci nie odchodzą od fast fashion i co roku rynek wielkich sieciówek bardzo rośnie. Niestety cierpi na tym nasza planeta
- 2024-01-24: Ewa Minge: Opracowałam inteligentną kolekcję ubrań. Projekty mają różnego rodzaju czujniki pozwalające monitorować stan zdrowia
- 2024-01-16: Ewa Minge: Rynek mody udaje, że ma się dobrze, ale tak nie jest. Jesteśmy zalewani przez bardzo tanią modę fast-foodową z Azji, z którą projektantom ciężko jest konkurować
- 2024-01-11: Robert Kupisz: Nigdy nie porównuję się z innymi projektantami, wolę się nimi inspirować. Zawsze wyciągam rękę do moich kolegów i mogą liczyć na moją pomoc
- 2023-05-23: Branża modowa coraz bardziej ekologiczna. Zmiany w coraz większym stopniu wymuszają sami konsumenci
- 2023-06-14: Katarzyna Butowtt: Nie nadawałam się do prowadzenia agencji modelek. Mój biznes był przejrzysty, ale klienci stosowali metody, do których nie chciałam się naginać
- 2022-10-05: Tamara Arciuch: Przestałam oglądać telewizję, bo nie chcę być manipulowana. W informacjach jest za duży ładunek emocjonalny
- 2022-10-12: Tamara Arciuch: Każdy z nas odczuwa inflację i liczy pieniądze w portfelu. Nasuwa się pytanie, ile osób w trudnych czasach zdecyduje się wydać pieniądze na teatr
- 2022-09-06: Magdalena Antosiewicz: Mam bardzo dużą garderobę, więc nigdy nie mam problemu, co na siebie włożyć. Zawsze na wyjątkową okazję przygotowuję dwie stylizacje
- 2022-08-24: Przemysł odzieżowy otwiera się na nowe wykorzystanie technologii. Dzięki nim branża zmniejszy negatywny wpływ na środowisko
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Przed świętami Polacy wydają na ryby nawet dwa razy więcej niż w innych miesiącach. Konsumenci powinni sprawdzać, czy pochodzą one ze zrównoważonych połowów
Święta Bożego Narodzenia, łączone tradycyjnie z potrawami z karpia, śledzi oraz „rybą po grecku”, sprawiają, że wydatki Polaków na ryby są pod koniec roku nawet dwukrotnie wyższe niż średnio w innych miesiącach. – Wybór gatunku i rodzaju ryby ma znaczenie nie tylko dla smaku wigilijnych potraw, ale też dla kondycji rybołówstwa – przypominają eksperci MSC i radzą, by wybierać produktu z niebieskim logo organizacji, świadczącym o tym, że ryba pochodzi ze zrównoważonych połowów.