Newsy

Macademian Girl pisze felietony do magazynu "Grazia". Pokazuje modę w ujęciu socjologicznym

2014-02-27  |  06:40

Charakterystyczne multikolorowe stylizacje Tamary Gonzalez Perea, znanej szerzej jako Macademian Girl, można zobaczyć na łamach dwutygodnika „Grazia”. Jedna z najpopularniejszych polskich blogerek pisze dla magazynu artykuły modowe w ujęciu socjologicznym.

 – W mojej rubryce z felietonami poruszam kwestie mody, jednak nie zawsze są to tematy ściśle związane z trendami. Moda przewija się w tle zagadnień socjologicznych i lifestyle'owych, które aktualnie budzą zainteresowanie – mówi Macademian Girl agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Jest to dla niej zupełnie nowe doświadczenie, ponieważ do tej pory dzieliła się inspiracjami jedynie na blogu, który prowadzi od trzech lat.

 – Pisanie dla magazynu to fantastyczne doświadczenie. Dzięki temu docieram do czytelników, do których nie zawsze mogłabym dotrzeć w internecie, bo prasa rządzi się swoimi prawami. Co dwa tygodnie wypuszczam przemyślany tekst, w którym świadomie przekazuję czytelnikom pewien komunikat – opowiada Tamara Gonzalez Perea.

Blogerka jest bardzo zadowolona ze współpracy z magazynem.

 – Mam poczucie, że mogę bardzo dużo od siebie dać. Każdy mój pomysł jest przyjmowany z entuzjazmem i dobrą energią. Jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że będę współpracowała z redakcją naprawdę długo – mówi Macademian Girl.

Pochodząca ze Szczecina 24-letnia Tamara Gonzalez Perea zwana jest „kolorowym ptakiem polskiej blogosfery”. Jej blog macademiangirl.com ma miesięcznie ponad 600 tysięcy wyświetleń.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.