Mówi: | Magda Gessler |
Funkcja: | restauratorka |
Magda Gessler: W „Kuchennych rewolucjach” godzę rodziny i leczę ludzi
Restauratorka twierdzi, że podczas realizacji swojego programu spotyka się z poważnymi problemami właścicieli lokali gastronomicznych, nieraz wymagających wsparcia ze strony psychologów. Gwiazda TVN każdą z restauracji traktuje jak własną i dąży do jej sukcesu. Doskonale pamięta bowiem własne trudne początki na rynku gastronomicznym.
Magda Gessler jest obecnie właścicielką siedmiu dobrze prosperujących restauracji, m.in. słynnego warszawskiego lokalu U Fukiera oraz cukierni i restauracji Słodki...Słony. Planuje też otwarcie swojego pierwszego lokalu za granicą, prawdopodobnie w Kanadzie lub USA. Restauratorka doskonale pamięta jednak początki kariery, gdy jej sprawy zawodowe nie układały się tak pomyślnie. Gwiazda TVN nie ukrywa, że na starcie musiała się borykać z wieloma problemami.
– Uczyłam się, byłam bardzo młoda, spadało to na mnie nie jak złoty deszcz, tylko jak błoto i musiałam sobie dać z tym radę – mówi Magda Gessler agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Trudne doświadczenia z pierwszych lat pracy na rynku restauracyjnym sprawiły jednak, że dziś Magda Gessler jest silniejsza psychicznie i może wspierać innych ludzi ze swojej branży. Od 8 lat robi to m.in. w programie „Kuchenne rewolucje”, w którym uczy restauratorów mających problemy z utrzymaniem lokalu zasad prowadzenia tego rodzaju biznesu. Doradza w zakresie menu, kampanii marketingowej, zatrudniania personelu, a także rozwiązuje bieżące problemy.
– Czuję się, jak wchodzę na „Kuchenne rewolucje”, jakby to była moja restauracja, mój rodzinny problem. Nie robię z tego show. Chcę, żeby był to sukces, bo jest to sukces przede wszystkim dla tych ludzi i dla Polski, żeby mieli jeszcze jedno cudowne, smaczne miejsce – mówi Magda Gessler.
Gwiazda TVN zaznacza, że każdy odcinek jej programu jest inny, a problemy restauratorów wciąż ją zaskakują. Podkreśla też, że aby dana restauracja mogła odnieść sukces na rynku, konieczne jest w pierwszym kroku rozwiązanie problemów jej właścicieli lub członków personelu. Niekiedy są to bardzo poważne problemy, w usunięciu których mogą pomóc jedynie lekarze specjaliści – Magda Gessler wspiera uczestników programu także w dotarciu do najlepszych fachowców.
– To trochę trudne raptem w moim wieku stać się psychologiem, ale mimo to robię, co mogę, i mi się to udaje. Godzę rodziny, leczę ludzi. Przykładem na pewno jest Dom Bawarski w Tychach, gdzie rodzina pani miała bardzo duży kłopot, po „Kuchennych rewolucjach” choroba, która nie powinna ustać, ustała – mówi Magda Gessler.
Od października 2017 roku restauratorka prowadzi ponadto program „Sexy kuchnia”, emitowany na kanale Food Network. Przygotowuje w nim autorskie dania i pokazuje, że gotowanie może być zmysłową czynnością. Magda Gessler podkreśla, że w magazynie tym samodzielnie gotuje, nie opiera się też na żadnym scenariuszu. Pobyt na planie „Sexy kuchni” wymaga od restauratorki dobrej kondycji – dziennie nagrywane są bowiem nawet cztery odcinki, a praca trwa od wczesnych godzin porannych do później nocy.
– Kocham karmić, kocham ludzi. Chcę, żeby odczuwali miłość poprzez przepisy, które im podaję. Jedzenie jest przekazywaniem różnych uczuć, a jeżeli to jedzenie jest jeszcze bardzo dobre i robione od serca, to jest to ogromna radość i przyjemność, ten jedyny moment, kiedy nie trzymamy komórki, nie patrzymy w telewizor, tylko patrzymy sobie w oczy i zaczynamy siebie rozumieć – mówi Magda Gessler.
Czytaj także
- 2024-10-08: Magda Bereda: Chcę się totalnie poświęcić muzyce. Właśnie Piotr Rubik w Miami, a ja w Warszawie tworzymy wspólną płytę
- 2024-09-26: Magda Bereda: Udział w „Tańcu z gwiazdami” to był ciężki czas. Nie mam do nikogo żadnego żalu za oceny, choć czasami były za bardzo krytyczne
- 2024-09-18: Magda Bereda: Boję się o moich znajomych z Wrocławia. Dostali ostrzeżenie, że może ich zalać
- 2024-09-20: Mateusz Gessler: Gastronomia mocno się zmienia, bo i portfele naszych klientów się zmieniają. Widać, że zamawiają mniej
- 2024-08-26: Mateusz Gessler: Jako „Halo tu Polsat” nie mamy konkurencji, jesteśmy najlepsi. U nas są najlepsze pary prowadzących i mamy najlepszych kucharzy
- 2024-06-04: Lara Gessler: Bolączką naszej generacji jest brak czasu dla innych. Staram się poświęcać dzieciom jak najwięcej uwagi, bez telefonu i telewizora w tle
- 2024-05-21: Lara Gessler: Moje aktualne mieszkanie jest już szesnastym. Połowy kuchni jeszcze nie pokazuję, bo nie mam blatu kuchennego
- 2024-06-12: Lara Gessler: Najbliższy czas zamierzamy spędzić na Mazurach. Rozłożymy tam sześciometrowy namiot, w którym będziemy mieszkać cztery miesiące
- 2023-12-14: Kobiety w finansach wskazują szereg barier utrudniających im rozwój karier. Mężczyźni rzadko je dostrzegają
- 2023-09-01: Agnieszka Kaczorowska i Mateusz Szymkowiak: W czasach szkoły 1 września oznaczał dla nas początek czegoś fascynującego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.