Newsy

Majka Jeżowska nagra piosenkę z jedną z uczestniczek programu „Aplauz, aplauz!”

2015-09-10  |  06:45

Majka Jeżowska zamierza ponownie nagrać swój dawny przebój „Laleczka z saskiej porcelany”. Zaśpiewa ją w duecie z najmłodszą uczestniczką programu „Aplauz, aplauz!”. Nagranie udostępnione zostanie w serwisie YouTube.

W nowym talent show telewizji TVN pt. „Aplauz, aplauz” Majka Jeżowska pełni funkcję trenerki wokalnej uczestników. Dla wielu dzieci udział w programie nie jest scenicznym debiutem mają już za sobą występy w programach telewizyjnych lub na festiwalach piosenki dziecięcej. Jednym z nich jest festiwal Rytm i Melodia w Radomiu, który od 10 lat organizuje Majka Jeżowska. Dzieci doskonale znają więc jej piosenki, nawet te sprzed wielu lat. Wokalistka podaje przykład najmłodszej uczestniczki programu, 6-letniej Marysi.

– Jak przyjechałam na pierwsze spotkanie, to Marysia zaczęła pytać wszystkich: „To jest ta Majka Jeżowska? Jest jakaś inna, niepodobna”. Pamiętała mnie ze starych teledysków w tiulowych ciuchach. Ale kiedy podeszłam do niej i mówię: „Tak, jestem ta prawdziwa Majka Jeżowska”, to chwyciła mnie za ręce i zaczęła śpiewać „Laleczkę z saskiej porcelany” –  mówi Majka Jeżowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Piosenka ta pochodzi z płyty „Kochaj czworonogi” nagranej w 1996 roku. Autorką muzyki jest Majka Jeżowska, a słowa napisał Jacek Cygan. Jest to ulubiona piosenka 6-letniej Marysi.

– Obiecałam jej, że nagramy tę „Laleczkę z saskiej porcelany” i wrzucimy na YouTube, muszę zatem dotrzymać słowa – mówi Majka Jeżowska.

W talent show „Aplauz, aplauz!” występują dzieci, które śpiewają w duecie ze swoim dorosłym opiekunem np. ojcem, mamą lub babcią. Majka Jeżowska twierdzi, że dzięki temu w programie nie brakuje emocji i wzruszeń. Ona sama wielokrotnie odczuwała nostalgię, patrząc na więzi między dziećmi a ich opiekunami.

– Obserwowanie tych ludzi, jak się kochają, jak są ze sobą blisko, to jest takie małe ukłucie w sercu, że ja takiej więzi nie miałam, takiej codziennej, chociażby z racji mojego zawodu. Bardzo zazdroszczę im tej bliskości, którą teraz widzę, bo w dzisiejszych czasach to jest w ogóle rzadkość – mówi Majka Jeżowska.

Wokalistka uważa, że program „Aplauz, aplauz!” może stać się lekcją dla dzieci i nastolatków, które wstydzą się rodzinnych więzi. Kiedyś Jeżowska zapytała nastoletnią uczestniczkę talent show, co by powiedziała swoim rówieśnikom, którzy wstydzą się swoich rodziców i uważają, że na niczym się nie znają, nie nadążają za tempem współczesnego życia i nie rozumieją młodych ludzi.

– Ona tak pięknie powiedziała do kamery, że mama jest jej największym przyjacielem, że trzeba dużo rozmawiać i nie bać się mówić o swoich problemach, bo mama jest po to, żeby zrozumieć i jest najbliższą osobą w jej życiu – mówi Majka Jeżowska.

Program „Aplauz, aplauz!” można oglądać w każdą niedzielę, o godz. 20.00, na antenie stacji TVN. Gospodynią talent show jest Agnieszka Szulim.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.