Newsy

Marta Wierzbicka uruchomi wideoblog filmowy

2013-11-08  |  11:40
Marta Wierzbicka, znana widzom głównie z serialu "Na wspólnej", chce się teraz pokazać jako znawczyni dobrego kina. Właśnie przygotowuje się do uruchomienia wideobloga poświęconego najlepszym filmom.

Do tej pory aktorka prowadziła bloga pod hasłem: „Lubię szpinak”. W krótkich filmikach opowiadała o kulisach swojej pracy, zachęcała do zdrowego trybu życia, a niezdecydowanym radziła, w co się ubrać. Teraz postanowiła iść krok dalej. Będzie współtworzyć video bloga dla miłośników kina.

– To jest coś, co jest moim naprawdę wielkim konikiem, bo kocham filmy. Będą moje ulubione filmy, moje zestawienia. Takie subiektywne wybory – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marta Wierzbicka.

Aktorka będzie doradzać, na jakie filmy warto się wybrać do kina, a które pominąć. Stworzy też subiektywny ranking produkcji wszech czasów. Nowy wideoblog Marty Wierzbickiej powstaje we współpracy z siecią Orange.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.