Newsy

Natalia Jakuła: W „Lip Sync Battle” polskie gwiazdy pokazały, że potrafią się bawić. Najbardziej podobał mi się występ Edyty Herbuś

2016-02-03  |  06:45

Prezenterka jest zachwycona atmosferą zabawy, jaka panowała na planie programu „Lip Sync Battle. Ustawka”. Jej zdaniem uczestniczące w nowym show gwiazdy pokazały, że potrafią się dobrze bawić. Prezenterka przyznaje, że największe wrażenie zrobiła na niej Edyta Herbuś. Jakuła chwali też współpracę z Piotrem Kędzierskim.

„Lip Sync Battle. Ustawka” to nowy muzyczny program stacji TVN. Jego reguły są proste: zaproszone gwiazdy muszą poruszać ustami do odtwarzanego z playbacku utworu – wygrywa osoba, która wybraną przez siebie piosenkę wykonana w najbardziej spektakularny i zaskakujący sposób. W roli prowadzących muzyczne show występują Natalia Jakuła i Piotr Kędzierski. Prezenterka bardzo miło wspomina zakończone w listopadzie zdjęcia.

Bardzo dobrze się bawiliśmy na planie, zresztą takie jest hasło programu, jazda bez trzymanki, i rzeczywiście tak było – to była jazda bez trzymanki – mówi Natalia Jakuła agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Stacja TVN przygotowała 12 odcinków muzycznego show. Wystąpią w nim m.in. Ewa Farna, Osi Ugonoh, Julia Kuczyńska, Edyta Herbuś, Robert Burneika i Dawid Kwiatkowski.

Gwiazdy naprawdę pokazały, co potrafią, pokazały klasę, pokazały, że potrafią się bawić, bo były przed rozpoczęciem programu obawy, że jednak to się nie do końca uda. Było naprawdę dobrze i mam nadzieję, że to będzie widać – mówi Natalia Jakuła.

Prezenterka nie ukrywa, że spośród wszystkich uczestników „Lip Sync Battle. Ustawka” ma swojego faworyta.

Mnie najbardziej podobała się Edyta Herbuś, ale wszystko przed wami, musicie obejrzeć – mówi Natalia Jakuła.

Gwiazda bardzo dobrze wspomina też współpracę z drugim gospodarzem show, czyli Piotr Kędzierskim. Jej zdaniem dziennikarz jest świetnym partnerem do pracy, ponadto doskonale wczuł się w nieco zwariowany klimat muzycznego show.

Naprawdę przemiły, fajny, otwarty, pomocny facet i pasuje do charakteru programu. Jest szalony, nieprzewidywalny, więc było genialnie – mówi Natalia Jakuła.

„Lip Sync Battle. Ustawka” to polska wersja niezwykle popularnego programu nadawanego przez amerykański kanał Spike. Wywodząca się z „Jimmy Fallon Show” produkcja należy do jednej z najchętniej oglądanych w Stanach Zjednoczonych. Program prowadzi raper LL Cool J, któremu asystuje modelka Chrissy Teigen. W polskiej wersji zastąpiła ją Natalia Jakuła.

Miałam te same zadania, czyli komentowałam występy, dużo tańczyłam, dużo się ruszałam, dużo się wygłupiałam. Właściwie taka jestem i to lubię, więc nie musiałam grać, po prostu się świetnie bawiłam, zresztą o to chodziło – mówi Natalia Jakuła.

Program „Lip Sync Battle Ustawka” można oglądać wyłącznie na platformie Player.pl.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.