Newsy

Przemysław Cypryański zagra w pierwszym polskim sitcomie internetowym

2014-03-19  |  07:00
Przemysław Cypryański wystąpi w internetowym sitcomie „Kumple”, który opowiada o losach dwóch singli żyjących w dużym mieście. Pomysłodawcą projektu jest Adam Molak, a Cypryańskiemu na ekranie partnerują m.in. Maciej Jachowski, Joanna Jabłczyńska i Aleksandra Kisio.

Fabuła „Kumpli” koncentruje się wokół relacji damsko-męskich obserwowanych z lekkim przymrużeniem oka. Na YouTubie można obejrzeć zwiastun produkcji. Na razie nie wiadomo, kiedy serial będzie miał swoją premierę.

Różnica między telewizją a internetem jest taka, że nie musimy dopasowywać się do ramówek. Myślę, że zadebiutujemy na przełomie wiosny i lata. To historia dwóch kumpli, którzy przyjeżdżają z małej miejscowości do dużego miasta i próbują odnaleźć się w nowej rzeczywistości – mówi Przemysław Cypryański agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Jeden z bohaterów jest artystą, drugi – lekarzem. Choć mają skrajnie odmienne temperamenty, przyjaźnią się od dziecka i doskonale się dogadują. Bohater grany przez Cypryańskiego ma duże powodzenie u kobiet, natomiast jego kolega, w którego wciela się Maciej Jachowski, jest bardzo nieśmiały.

W podobnej roli można oglądać Cypryańskiego w spektaklu „Testament cnotliwego rozpustnika” w Teatrze Kamienica w Warszawie. Aktor wciela się tam w postać Don Juana, który pod koniec życia dokonuje swoistego rachunku sumienia. Po odejściu z serialu „M jak miłość” Cypryański poświęcił się niemal całkowicie teatrowi.

Cały czas występuję również w Teatrze Żydowskim w moim ukochanym „Skrzypku na dachu”. Teatr sprawia mi wiele przyjemności i poświęcam mu dużo więcej czasu niż projektom filmowym. Nie staram się jednak zupełnie uciekać przed kamerą – deklaruje aktor.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.