Newsy

Przemysław Cypryański zagra w pierwszym polskim sitcomie internetowym

2014-03-19  |  07:00
Przemysław Cypryański wystąpi w internetowym sitcomie „Kumple”, który opowiada o losach dwóch singli żyjących w dużym mieście. Pomysłodawcą projektu jest Adam Molak, a Cypryańskiemu na ekranie partnerują m.in. Maciej Jachowski, Joanna Jabłczyńska i Aleksandra Kisio.

Fabuła „Kumpli” koncentruje się wokół relacji damsko-męskich obserwowanych z lekkim przymrużeniem oka. Na YouTubie można obejrzeć zwiastun produkcji. Na razie nie wiadomo, kiedy serial będzie miał swoją premierę.

Różnica między telewizją a internetem jest taka, że nie musimy dopasowywać się do ramówek. Myślę, że zadebiutujemy na przełomie wiosny i lata. To historia dwóch kumpli, którzy przyjeżdżają z małej miejscowości do dużego miasta i próbują odnaleźć się w nowej rzeczywistości – mówi Przemysław Cypryański agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Jeden z bohaterów jest artystą, drugi – lekarzem. Choć mają skrajnie odmienne temperamenty, przyjaźnią się od dziecka i doskonale się dogadują. Bohater grany przez Cypryańskiego ma duże powodzenie u kobiet, natomiast jego kolega, w którego wciela się Maciej Jachowski, jest bardzo nieśmiały.

W podobnej roli można oglądać Cypryańskiego w spektaklu „Testament cnotliwego rozpustnika” w Teatrze Kamienica w Warszawie. Aktor wciela się tam w postać Don Juana, który pod koniec życia dokonuje swoistego rachunku sumienia. Po odejściu z serialu „M jak miłość” Cypryański poświęcił się niemal całkowicie teatrowi.

Cały czas występuję również w Teatrze Żydowskim w moim ukochanym „Skrzypku na dachu”. Teatr sprawia mi wiele przyjemności i poświęcam mu dużo więcej czasu niż projektom filmowym. Nie staram się jednak zupełnie uciekać przed kamerą – deklaruje aktor.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.