Newsy

Sara Boruc: bardzo nie lubię facetów w rurkach i spodniach z obniżonym krokiem

2015-11-03  |  06:55

Swobodna elegancja – to zdaniem Sary Boruc najlepszy styl dla współczesnych mężczyzn. Blogerka uważa, że w codziennych stylizacjach najlepiej sprawdza się połączenie dżinsów z białym T-shirtem lub swetrem. Nie przepada natomiast za wciąż modnymi spodniami typu rurki oraz spodniami z obniżonym krokiem.

Sara Boruc nie jest zwolenniczką przesadnej elegancji na co dzień. U mężczyzn preferuje styl smart casual, czyli sposób ubierania się łączący ponadczasową klasykę i nieformalny charakter. Zasady swobodnej elegancji pozwalają na noszenie kardiganów, swetrów, i T-shirtów pod marynarką.

Dżinsy i biały T-shirt albo sweter i jakieś duże buty, najlepiej zamszowe, to jest to, co najbardziej mi się u facetów podoba – mówi Sara Boruc agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Luz i swoboda sprawdzą się w codziennych stylizacjach, na wyjątkowe okazje panowie powinni jednak sięgnąć po klasyczną elegancję. Zdaniem Sary Boruc najlepszym rozwiązaniem będzie garnitur i muszka, blogerka nie przepada bowiem za krawatami.

– Wystarczy dobrze skrojony garnitur, koszula i buty nierzucające się w oczy. Zlewające się z całością. Nic więcej nie potrzeba – mówi Sara Boruc. 

Istnieją elementy garderoby, które Sara Boruc chętnie wyrzuciłaby z męskiej szafy. Należą do nich obcisłe spodnie typu rurki oraz spodnie z obniżonym krokiem. Blogerka nie ukrywa, że nie znosi ubranych w ten sposób mężczyzn.

Bardzo chcą je mieć nisko w kroku, a przez to widać im bieliznę. Wygląda to bardzo nieestetycznie. Często też bielizna nie jest pierwszej świeżości, więc nie wygląda to dobrze, absolutnie – mówi Sara Boruc. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.