Newsy

Tamara Gonzalez Perea (Macademian Girl): Polscy mężczyźni dopiero uczą się, czym jest moda. Stylowi Polacy to Leszek Możdżer i Radzimir Dębski

2016-05-18  |  07:05

Macademian Girl uważa, że polscy mężczyźni powinni z większą odwagą podchodzić do kwestii ubioru. Jej zdaniem Polacy dopiero uczą się mody i nie potrafią wyrażać siebie poprzez strój. Za stylowych mężczyzn blogerka uważa Radzimira Dębskiego, Leszka Możdżera i Adama Sztabę.

Zdaniem Tamary Gonzalez Perea podstawą modnego, stylowego wyglądu jest akceptacja swojego wyglądu oraz pewność siebie. Blogerka twierdzi, że mężczyzna, który dobrze się czuje we własnej skórze i wie, czego oczekuje od życia, zawsze będzie wyglądał stylowo.

– Wtedy i ubrania się dobierają same z siebie, nie potrzeba przesadnej stylizacji, to jest mężczyzna na pewno świadomy – mówi Tamara Gonzalez Perea agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Blogerka uważa, że w Polsce mężczyźni wciąż mają jednak problem ze stylowym wyglądem i dopiero uczą się, czym jest moda. Wielu z nich myli modny wygląd ze strojeniem się, które uważają za domenę kobiet. Tamara Gonzalez Perea zachęca panów, by ubierali się zgodnie z własnym gustem i nie przebierali za kogoś, kim nie są.

– Ja bym chciała, żeby panowie zaczęli trochę oswajać modę w swoich szafach, bo podchodzą do tego wciąż jak pies do jeża, czemu się przyglądam i staram się gdzieś zachęcać, żeby podchodzili jednak z większą ufnością do ubrań czy sklepów, bo naprawdę nie gryzą – mówi Tamara Gonzalez Perea.

Autorka bloga Macademian Girl twierdzi, że w polskim show-biznesie jest kilku mężczyzn, którzy ubierają się stylowo i modnie.

– Dobrze ubrany jest Leszek Możdżer, Radzimir Dębski, Adam Sztaba. Kilku takich jeszcze bym znalazła – mówi Tamara Gonzalez Perea.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.