Mówi: | Tamara Gonzalez Perea (Macademian Girl) |
Funkcja: | blogerka modowa |
Tamara Gonzalez Perea (Macademian Girl): Polscy mężczyźni dopiero uczą się, czym jest moda. Stylowi Polacy to Leszek Możdżer i Radzimir Dębski
Macademian Girl uważa, że polscy mężczyźni powinni z większą odwagą podchodzić do kwestii ubioru. Jej zdaniem Polacy dopiero uczą się mody i nie potrafią wyrażać siebie poprzez strój. Za stylowych mężczyzn blogerka uważa Radzimira Dębskiego, Leszka Możdżera i Adama Sztabę.
Zdaniem Tamary Gonzalez Perea podstawą modnego, stylowego wyglądu jest akceptacja swojego wyglądu oraz pewność siebie. Blogerka twierdzi, że mężczyzna, który dobrze się czuje we własnej skórze i wie, czego oczekuje od życia, zawsze będzie wyglądał stylowo.
– Wtedy i ubrania się dobierają same z siebie, nie potrzeba przesadnej stylizacji, to jest mężczyzna na pewno świadomy – mówi Tamara Gonzalez Perea agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Blogerka uważa, że w Polsce mężczyźni wciąż mają jednak problem ze stylowym wyglądem i dopiero uczą się, czym jest moda. Wielu z nich myli modny wygląd ze strojeniem się, które uważają za domenę kobiet. Tamara Gonzalez Perea zachęca panów, by ubierali się zgodnie z własnym gustem i nie przebierali za kogoś, kim nie są.
– Ja bym chciała, żeby panowie zaczęli trochę oswajać modę w swoich szafach, bo podchodzą do tego wciąż jak pies do jeża, czemu się przyglądam i staram się gdzieś zachęcać, żeby podchodzili jednak z większą ufnością do ubrań czy sklepów, bo naprawdę nie gryzą – mówi Tamara Gonzalez Perea.
Autorka bloga Macademian Girl twierdzi, że w polskim show-biznesie jest kilku mężczyzn, którzy ubierają się stylowo i modnie.
– Dobrze ubrany jest Leszek Możdżer, Radzimir Dębski, Adam Sztaba. Kilku takich jeszcze bym znalazła – mówi Tamara Gonzalez Perea.
Czytaj także
- 2024-09-30: Mężczyźni w Polsce żyją średnio siedem lat krócej niż kobiety. Różnica ta należy do najwyższych w UE
- 2024-10-07: Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-10-23: Monika Mrozowska: Na ściankach dziewczyny lubią wyglądać za każdym razem inaczej. Trochę mi szkoda na to czasu
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2024-09-27: Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-09-05: Tomasz Jacyków: Dla próżności i uciechy innych nie będę zaśmiecał tej planety. Kupuję niewiele ubrań i bardzo lubię second handy
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
- 2024-08-20: Tomasz Jacyków: W każdej grupie społecznej są osoby bardzo dobrze ubrane, relatywnie przeciętnie i tragicznie. Wiele osób ubiera się niestosownie do okazji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.