Mówi: | Anna Jeżak |
Funkcja: | doradca sprzedaży |
Firma: | marka koszul Osovski |
W tym sezonie modne są kolorowe koszule męskie w połączeniu z awangardowymi dodatkami
Klasyczna koszula to podstawowy element męskiej garderoby. Przy jej wyborze należy kierować się typem sylwetki i preferowanym stylem. W tym sezonie warto zwrócić uwagę zwłaszcza na kolorowe modele, które w połączeniu z ciekawymi spinkami, krawatem czy marynarką z fantazyjną poszetką będą wyglądały oryginalnie.
– Najważniejsze przy wyborze koszuli jest to, aby znać rozmiar kołnierzyka i przedział wzrostowy, pozostałe rozmiary, jak obwód w klatce piersiowej, obwód w talii, długość rękawa, są proporcjonalnie dobrane do rozmiaru kołnierzyka. Wybieramy koszule slim dla szczupłych panów, dla otyłych regularne – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anna Jeżek, doradca sprzedaży z salonu koszul Osovski.
Przy dopasowywaniu koszuli do sylwetki istotny jest też rodzaj kołnierzyka. Włoski jest rozłożysty i będzie lepszy dla szczupłych mężczyzn, o pociągłej twarzy i długiej szyi. Z kolei najpopularniejszy kołnierzyk kent jest podłużny, więc optycznie wyszczupla. W przypadku kolorów większość mężczyzn wciąż preferuje klasyczną biel lub błękit, jednak można zauważyć wzrost zainteresowania kolorowymi koszulami.
– Jeżeli chodzi o ekstrawagancję to ważne jest połączenie z pozostałymi dodatkami, częściami takimi garderoby, jak marynarki czy garnitury. Dobrze dobraną marynarkę fajnie jest urozmaicić poszetką, ewentualnie kwiatem, który wraca do łask i wygląda rewelacyjnie. Ciekawe są też różnego rodzaju piny do marynarek bądź szpilki do kołnierzyków koszul – zapewnia Anna Jeżek.
Rodzaj dodatków zależy też od preferowanego przez mężczyznę stylu. Jeśli jest on swobodny, casualowy, to można sobie pozwolić na kolory oraz odważne połączenia. Jednak jeśli mężczyzna zobowiązany jest do przestrzegania dress code’u, klasycznej elegancji, to pozostają mu podstawowe kolory, fasony i akcesoria. Również koszule są podzielone ze względu na styl.
– Jeżeli chodzi o rozróżnienie koszul casualowych i eleganckich, to ważne są sploty. Jeżeli jest delikatniejszy splot, mniejszy, na przykład podwójny, jest to koszula bardziej casualowa. Grubsze sploty pasują bardziej do koszul eleganckich. Są to koszule o grubszych strukturach różnego rodzaju – wyjaśnia Anna Jeżek z salonu Osovski.
Kupując koszulę, warto też wziąć pod uwagę jej przeznaczenie. Zgodnie z zasadą klasycznej elegancji nie powinno się łączyć koszul z krótkim rękawem z marynarką czy krawatem. Ten często wybierany w letnim sezonie typ koszuli polecany jest raczej do sportowych i casualowych stylizacji. Dobrze wygląda w połączeniu z dżinsami, kurtkami i innymi mniej formalnymi częściami garderoby.
Czytaj także
- 2024-10-07: Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-10-23: Monika Mrozowska: Na ściankach dziewczyny lubią wyglądać za każdym razem inaczej. Trochę mi szkoda na to czasu
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-09-06: Rafał Zawierucha: Kocham remonty i nadzorowanie wszystkiego. Wspaniale sprawdzam się w dyrygowaniu i rozdzielaniu obowiązków
- 2024-09-27: Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-09-05: Tomasz Jacyków: Dla próżności i uciechy innych nie będę zaśmiecał tej planety. Kupuję niewiele ubrań i bardzo lubię second handy
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.