Newsy

Michał Piróg: Na imprezach zawsze dobrze tańczyło mi się z Joanną Liszowską i Justyną Steczkowską

2015-05-08  |  06:50

Michał Piróg zdradził, że na imprezach najlepiej tańczy mu się z Joanną Liszowską. Lubi się bawić także z Justyną Steczkowską. Atutem pań jest m.in. to, że nie prowadzą w tańcu, tylko swobodnie dostosowują się do ruchów choreografa. Juror „You Can Dance” przyznał także, że na imprezach nigdy nie tańczy według jakiejś choreografii, tylko improwizuje.

Bardzo często, jak kobieta nie umie tańczyć, to się tak tym stresuje, że próbuje prowadzić mnie w tym tańcu i to wtedy wychodzi najgorsza żenada. U Joanny Liszowskiej i Justyny Steczkowskiej nie ma tak, że one prowadzą – opowiada Michał Piróg.

Juror „You Can Dance” zdradził także, że na imprezach nie tańczy według jakiegoś układu choreograficznego, nie myśli o tym, jaki ruch wykonać, lecz by dobrze się bawić. Jego zdaniem tańczenie układów choreograficznych na imprezach to wstyd i powód do wyśmiania.

Teatr jest teatrem, scena jest sceną, grupa jest grupą, a impreza jest imprezą. Nie idziesz po to, żeby pokazać, że umiesz tańczyć, tylko po to, żeby dobrze się bawić. Na imprezach tańczysz z ludźmi, często z ludźmi, których nie znasz, do muzyki, której nie znasz, która gdzieś tam pierwszy raz się pojawia. Pamiętam, jak ze studentami ze szkoły choreograficznej chodziliśmy na imprezy i oni wchodzili na parkiet i tańczyli swoje choreografie. To była największa wiocha, szczyt obciachu – mówi gwiazda stacji TVN

Michał Piróg przygodę z tańcem zaczął w wieku 19 lat. Popularność zdobył, występując w telewizji, najpierw w kanale MTV , ucząc choreografii w programie „W rytmie MTV”, a później jako juror w show „You Can Dance – Po prostu tańcz” w stacji TVN.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Klaudia Carlos: Propozycja Kingi Dobrzyńskiej dotycząca „Pytania na śniadanie” sprawiła mi wielką radość i przyjemność. To dla mnie duży awans zawodowy

Gospodyni „Pytania na Śniadania” nie ukrywa, że angaż do tego formatu to dla niej duży zaszczyt i szansa na zawodowy rozwój. Jest więc ogromnie wdzięczna szefowej Kindze Dobrzyńskiej, że to właśnie ją wzięła pod uwagę i powierzyła to zadanie. Klaudia Carlos ma wieloletnie doświadczenie zawodowe i nie bierze sobie do serca krytyki widzów, którzy byli przyzwyczajeni do poprzedniej ekipy porannego programu. Nie chce także komentować zarzutów, które pojawiają się w sieci pod adresem nowych prowadzących

Handel

Handel odczuwa kryzys demograficzny. Pracownicy zagraniczni i automatyzacja sposobem na niedobór kadr

30 proc. firm handlowych uważa niedostępność pracowników za ważną lub bardzo ważną barierę w rozwoju – wynika z Miesięcznego Indeksu Koniunktury PIE z lipca br. Ponad dwukrotnie więcej uznało, że są nią wysokie koszty pracownicze. Brak kadr, który odczuwalny jest w wielu różnych branżach, często nawet mocniej niż w handlu, oznacza konieczność sięgania po pracowników z zagranicy oraz inwestowania w automatyzację.

Teatr

Aleksandra Popławska: Nadopiekuńczość i trzymanie dziecka pod parasolem ochronnym to przemoc psychiczna. Taka toksyczna relacja jak w spektaklu „Czułe słówka” to dobry temat dla psychologa

Najnowsza sztuka warszawskiego Och-Teatru przedstawia losy matki – przedwcześnie owdowiałej, ekscentrycznej Aurory i jej córki Emmy, która jak najszybciej chce wyjść za mąż, by uwolnić się od wpływu rodzicielki. Aleksandra Popławska, wcielająca się w rolę tej pierwszej, zaznacza, że kobiety łączy bliska, ale trudna, wręcz toksyczna więź. Jej zdaniem podobne relacje można zaobserwować również w polskich domach. Dlatego też, ta opowieść z przesłaniem powinna skłonić odbiorców do przemyśleń, bo być może jakieś sytuacje w ich rodzinach wymagają szybkiego uzdrowienia. Spektakl „Czułe słówka” powstał na podstawie jednego z najgłośniejszych amerykańskich filmów sezonu 1983/1984, jednak teatralna wersja została nieco zmodyfikowana.