Newsy

Mikołaj Komar marzy o sesji z Grażyną Torbicką. „Na razie nie udało mi się tego zrealizować, wciąż jest to jakąś fascynacją”

2019-01-30  |  06:17

Redaktor naczelny magazynu „K MAG” podkreśla, że Grażyna Torbicka jest dla niego ikoną kobiecości. Jego zdaniem to jedna z najpiękniejszych i najbardziej eleganckich kobiet w Polsce. Ma ponadczasowy styl, wyjątkową klasę i zachwyca naturalnym pięknem. Fotograf zapewnia więc, że zrobi wszystko, by kiedyś sfotografować popularną prezenterkę. Marzy mu się, żeby to była sesja w stylu pin-up.

Fotografia bez wątpienia jest jedną z największych pasji Mikołaja Komara. Artysta często robi zdjęcia znanym osobom, ale nie w studio, tylko na imprezach – niespodziewanie, gdy są nieświadome, że ktoś w tym momencie na nie patrzy. Dziennikarz zdradza też, że jego marzeniem jest sesja z Grażyną Torbicką. Na razie jednak nie miał odwagi wyjść z taką propozycją.

– Na razie nie udało się tego zrealizować, wciąż jest to jakąś fascynacją, ale wydaje mi się, że życie bez marzeń byłoby nudne, więc fajnie, że jeszcze mam jakieś niezrealizowane. Nie mam takiej presji, że muszę wszystko od razu. Lubię pomału, najpierw sobie pogadam, potem sobie potańczę wokół może, a na koniec jakiś flirt z tego wyjdzie, fotograficzny oczywiście – mówi agencji Newseria Mikołaj Komar, redaktor naczelny magazynu "K MAG".

Mikołaj Komar nie pojawia się na imprezach bez aparatu fotograficznego. Dziennikarz z duża przyjemnością dokumentuje nocne i towarzyskie życie Warszawy, a zdjęcia ubiera w cykl „Okiem Komara”. Krytyk i historyk sztuki Adam Mazur nazywa jego prace hybrydami: „Dziwne formy pomiędzy kroniką towarzyską, fotoreportażem z życia codziennego autora, "snapszotową" fotografią mody. Trochę przypomina to wszystko targowisko próżności, gdzie cyknięte w przelocie obrazki okazują się tak piękne, że trudno je nazajutrz, na kacu skasować. Komarowi trudno odmówić wrażliwości, której tak często brakuje paparazzi”.

Redaktor naczelny magazynu „K MAG” tłumaczy jednak, że spełnienie swojego największego marzenia, postanowił odłożyć nieco na później. Na razie skupia się na wyszukiwaniu młodych fotografów. Daje im szanse na zaistnienie i publikuje ich prace, bo jak podkreśla – nie chce, by w Polsce zmarnował się jakiś talent.

To jest chyba naszą główną misją, jeżeli chodzi o działanie naszego magazynu. W tym roku wypromowaliśmy chyba cztery nowe postaci, zupełnie początkujące, bez żadnych doświadczeń wcześniej. Po sesjach u nas jeden duet zrobił nawet okładkę pierwszy raz w życiu. Teraz już robią czwartą czy piątą i to masowych, wielkich tytułów. Jedna osoba z tej pary jest sprzedawcą w jednym z popularnych domów handlowych w Warszawie. Po prostu, robił sobie zdjęcia, robi je znakomicie, więc warto takie osoby wyławiać i dawać im szansę – mówi Mikołaj Komar.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.