Newsy

Anna Kerth: Polacy są za biedni, żeby kupować tanie ubrania. Lepiej kupić coś dobrej jakości

2016-01-15  |  06:50

Aktorka chętnie kupuje ubrania z sieciówek. Muszą mieć jednak dobrą jakość i klasyczny styl. Anna Kerth nie ukrywa, że lubi też marki premium, są one bowiem gwarancją wysokiej jakości wykonania i mogą służyć przez kilka sezonów. Chętnie łączy ubrania ekskluzywnych marek i te z sieciówek w jednej stylizacji.

Anna Kerth jest zwolenniczką ponadczasowej, klasycznej elegancji. Twierdzi, że taki styl najlepiej pasuje do jej sylwetki i typu urody. Chętnie nosiłaby mocniejsze, odważniejsze kolory i nieco inne fasony, zdaje sobie jednak sprawę z tego, że nie wyglądałaby w nich tak dobrze. Zdaniem aktorki klasyczne stylizacje mają też jeszcze inną zaletę.

– Klasyka czy stonowane kolory zawsze się sprawdzają, niezależnie od tego, czy idziemy na jakąś premierę, czy na skromniejszy obiad – mówi Anna Kerth agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W szafie aktorki można znaleźć zarówno ubrania luksusowych marek, jak i pochodzące z popularnych sieciówek. Anna Kerth chętnie kupuje tańszą odzież, pod warunkiem że odznacza się ona wysoką jakością wykonania. Lubi też łączyć ubrania luksusowe z tańszymi w jednej stylizacji.

 Lubię sieciówki, jeżeli mają dobrą jakość i jeżeli są klasyczne, bo najbardziej w to celuję. Jeżeli jest więc dobra jakość, to nie mam problemu z sieciówkami mówi Anna Kerth.

Aktorka nie ukrywa jednak, że lubi też ubrania z segmentu premium, są one bowiem dobrej jakości. Aktorka wyznaje zasadę, że nie stać jej na kupowanie rzeczy tanich.

– Nie jestem materialistką, natomiast od dziecka byłam uczona takiej zasady, która możliwe, że jest maksymą Polaków, że jesteśmy za biedni, żeby kupować tanio. Wydaje mi się, że dobrze jest mieć coś bardzo dobrego. Nawet jeśli to kosztuje dużo pieniędzy, to można te rzeczy użyć później wielokrotnie – mówi Anna Kerth.

Aktorce bardzo podobają się propozycje nowej na polskim rynku marki Tallinder, która plasuje się pomiędzy popularnymi sieciówkami a markami z segmentu premium. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.