Mówi: | Oksana Zharkova |
Funkcja: | dyrektor generalna |
Firma: | Avon Cosmetics Polska |
Avon liczy na większą sprzedaż perfum dzięki współpracy z Weroniką Rosati
Weronika Rosati dołączyła do grona ambasadorek firmy kosmetycznej Avon. Aktorka została twarzą nowego zapachu Avon o nazwie „Femme”. Producent reklamuje je jako perfumy przeznaczone dla kobiety niezależnej, emocjonalnej i nieszablonowej. Avon liczy, że współpraca z aktorką zwiększy ich sprzedaż.
– Bardzo cieszymy się ze współpracy z Weroniką Rosati. Liczymy na to, że nowo wprowadzany na rynek zapach, o bardzo kobiecej nazwie „Femme”, która idealnie pasuje do wizerunku Weroniki, będzie cieszył się dużą popularnością i dobrymi wynikami sprzedaży – mówi Oksana Zharkova.
Perfumy, które promuje Weronika Rosati, zostały zamknięte we flakonie, którego kształt przypomina diament. W perfumach łączą się ze sobą zapachy soczystych owoców – brzoskwini, gruszki, grejpfruta – oraz delikatnej nuty fiołkowej i orchidei.
Oprócz Rosati z marką Avon związane są m.in. Joanna Koroniewska, Edyta Herbuś i Małgorzata Socha. W swoim artystycznym dorobku Rosati ma na koncie występy u boku takich gwiazd, jak Robert De Niro, Nick Nolte czy Dustin Hoffman.
– Współpraca z lokalnymi gwiazdami i celebrytami jest dla nas bardzo ważna. Stają się one ambasadorami naszej marki, co pomaga nam dotrzeć z naszą ofertą produktową, zaprezentować klientom wszystkie korzyści, jakie wiążą się z naszymi produktami. Możemy dzięki temu komunikować się z klientami, używając lokalnego języka, odwołując się lokalnych uczuć, sympatii i sposobu postrzegania świata – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Oksana Zharkova, dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska.
Perfumy sygnowane nazwiskiem Weroniki Rosati są już dostępne w sprzedaży.
Czytaj także
- 2024-04-09: Sądy w Polsce nadużywają tymczasowego aresztowania. W wielu przypadkach mógłby go zastąpić areszt domowy
- 2022-02-11: Weronika Książkiewicz: Od pewnego momentu wybieram takie role i scenariusze, które są dla mnie wyzwaniem i zabierają mnie na nowe, wewnętrzne, nieodkryte wody
- 2021-08-06: Teresa Rosati: Moja córka bardzo stosuje się do zasad ekologii. W Stanach, gdzie spędza połowę czasu swojego życia, przywiązują do tego ogromną wagę
- 2021-08-02: Teresa Rosati: Często towarzyszę Weronice podczas zdjęć do zagranicznych produkcji. Najważniejsze jest dla mnie to, żeby córka była szczęśliwa i realizowała się w swojej pasji
- 2021-05-20: Iga Świątek awansowała do Top 10 światowego rankingu tenisa i szykuje się do obrony French Open. Kulisy jej przygotowań mogą śledzić użytkownicy Xiaomi
- 2021-01-27: Podczas 60-lecia Warszawskiej Opery Kameralnej odbył się operowy pokaz mody. Kostiumy zaprezentowały aktorki młodego pokolenia
- 2020-09-03: Weronika Juszczak: Podczas pandemii tworzyłam piosenki. Jesienią planuję wydać drugą płytę, jest już właściwie skończona
- 2020-08-28: Weronika Juszczak: Zawsze stresuję się wielkimi wydarzeniami. Przed Opolem odczuwam tremę, ale również adrenalinę i ekscytację
- 2020-08-24: Weronika Książkiewicz: Do tej pory dostawałam głównie propozycje ról komediowych. Niedługo zaczynam pracę na planie swojego pierwszego dramatu
- 2020-07-10: Sandra Kubicka: Jeszcze nie widziałam, żeby jakaś kobieta na polskim rynku stworzyła perfumy. Lubię robić rzeczy, których inni nie robią, i zawsze stawiam sobie poprzeczkę wysoko
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.