Newsy

Biały manicure idealnie pasuje do letnich, kolorowych kreacji. Hitem są foliowe naklejki na paznokciach

2014-05-06  |  06:40
Mówi:Marzena Kanclerska
Funkcja:właścicielka salonów kosmetycznych Nail Spa
  • MP4
  • Tego lata kobiety powinny zapomnieć o klasycznych odcieniach na paznokciach. Zamiast nieśmiertelnej czerwieni lepiej pomalować paznokcie mocnymi pomarańczowymi odcieniami. W modzie są pastele, metaliczne drobinki i biel.

    W sezonie wiosna-lato 2014 najważniejszym trendem w manicure będą białe paznokcie. Biel, jako przeciwieństwo czerni, pasuje do wszystkiego, ale najlepiej sprawdzi się do kolorowych kreacji. Kolor można połączyć również z metalicznymi odcieniami albo z pastelowymi wykończeniami.

    Biały jest po prostu super. To jest must have tego sezonu, tak samo jak błękitny. Natomiast musi być idealnie pomalowany, a paznokieć nie może być za długi. Do dłuższej płytki świetnie będzie się sprawdzał złoty czy srebrny, który jest obowiązkowy w tym sezonie – mówi agencji informacyjnej Marzena Kanclerska, właścicielka salonów kosmetycznych Nail Spa.

    Wśród trendów w manicurze na nadchodzące lato można znaleźć również odcienie pastelowe, które już od kilku sezonów nie nudzą się projektantom. Najważniejszymi odcieniami będą pastelowe zielenie, róże czy błękity. Marzena Kanclerska radzi łączyć pastelowe odcienie i miksować ze sobą kolory na jednym paznokciu, aby płynnie przechodziły z jednego koloru w drugi.

    Modne paznokcie będą prezentowały również panie, które zdecydują się na tzw. minksy, czyli Minx Nails. Są to folie, które utwardzane są światłem lub przyklejane na lakier hybrydowy. Efektu, który daje folia, nie można uzyskać za pomocą lakieru do paznokci.

    Jest ponad 300 możliwych wzorów, kolorów, łączeń. Jeżeli jest za dużo błysku, zawsze to możemy połączyć z lakierem, czy zrobić sobie choćby na dwóch paznokciach jako ozdobę. Świetnie się trzymają, nie trzeba używać do tego podkładów czy choćby baz – wyjaśnia Marzena Kanclerska.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Handel

    Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

    Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

    Problemy społeczne

    Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

    W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.