Mówi: | Dorota Goldpoint |
Funkcja: | projektantka mody |
Dorota Goldpoint: doświadczenie w roli terapeutki pomaga mi w pracy projektantki mody
Pasję, jaką jest projektowanie mody, Dorota Goldpoint zaczęła realizować późno. Twierdzi jednak, że wcześniejsze doświadczenie terapeutki pomaga jej w nowej działalności. Ułatwia nawiązanie kontaktu z klientkami oraz poznanie ich potrzeb.
W ciągu kilku ostatnich lat marka stworzona przez Dorotę Goldpoint zdobyła mocną pozycję na polskim rynku mody. W jej kreacjach pokazują się natomiast takie gwiazdy jak Agata Steczkowska, Anna Powierza, Olga Kalicka i Anna Popek. Projektantka zdobyła takie prestiżowe nagrody jak Super Wiktoria, przyznana przez Warszawską Izbę Przedsiębiorców, oraz nagroda magazynu „Businesswoman & life” dla przedsiębiorczych Polek. Dorota Goldpoint przyznaje, że projektowanie mody to jej pasja z dzieciństwa, którą realizować zaczęła jednak dopiero jako dojrzała kobieta.
– W życiu różne rzeczy się dzieją, być może przychodzi taki moment, kiedy znajduje się swoje powołanie, czasami późno. Ja znalazłam swoją pasję. Dosyć późno, można powiedzieć, że ją urzeczywistniłam, bo pasja była od dziecka – mówi projektantka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Zanim Dorota Goldpoint podjęła decyzję o spróbowaniu swoich sił w projektowaniu mody, przez wiele lat pracowała jako terapeutka. Nie żałuje jednak czasu poświęconego na wykonywanie tego zawodu. Uważa nawet, że zebrane wówczas doświadczenie bardzo pomaga jej w prowadzeniu atelier modowego.
– Wiedza i doświadczenie analityczne bardzo pomagają w kontakcie z kobietami, dlatego że ubieram kobiety, każdej kobiecie poświęcam bardzo dużo czasu i tak naprawdę rozumiem kobietę – mówi Dorota Goldpoint.
Od początku kariery w branży modowej projektantka stawia na kobiecość, zmysłowość i klasyczną elegancję. Ubiera zwłaszcza kobiety dojrzałe, którym proponuje klasykę ze sporą nutą nonszalancji i nowoczesności. Jej zdaniem dojrzałe panie nie powinny ślepo podążać za sezonowi nowinkami, co nie oznacza jednak lekceważenia modowych trendów.
– Kobieta musi znaleźć swój styl, swoje kolory, fasony, natomiast modne powinny być dodatki w sezonach. Możemy czerpać inspiracje z naszych wspaniałych sieciówek, gdzie mamy trendy bardzo intensywnie pokazujące nam kolory i wzory – mówi Dorota Goldpoint.
Czytaj także
- 2024-03-08: Dorota Szelągowska: Chcę udowodnić widzom, że nie jestem w programie „MasterChef Nastolatki”, bo mam znaną twarz. Wnoszę coś wartościowego do tego formatu
- 2024-03-18: Dorota Szelągowska: Dwadzieścia lat temu sięgnęłam swojego dna. Miałam ataki paniki i przez kilka miesięcy nie wychodziłam z domu
- 2024-03-04: Dorota Szelągowska: Moje wymarzone wakacje zawsze są w Tajlandii. Staram się być tam na najmniejszej wyspie, jaką znam, i czuję się tam trochę jak na wsi
- 2024-03-27: Dorota Szelągowska: Moją specjalnością w kuchni jest czyszczenie lodówki i przygotowanie czegoś z niczego. Mam to po mamie
- 2024-03-29: Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
- 2023-12-14: Kobiety w finansach wskazują szereg barier utrudniających im rozwój karier. Mężczyźni rzadko je dostrzegają
- 2023-09-01: Agnieszka Kaczorowska i Mateusz Szymkowiak: W czasach szkoły 1 września oznaczał dla nas początek czegoś fascynującego
- 2022-11-28: Dorota Goldpoint: Gwiazdom wraz z wiekiem trudno pogodzić się ze zmianami zachodzącymi w ich wyglądzie. Niektóre, jak Madonna, próbują w ekstremalny sposób zatrzymać czas
- 2022-11-21: Dorota Goldpoint: Dojrzałe Polki korzystają z medycyny estetycznej z dużym wyczuciem, natomiast młode dziewczyny tracą nad sobą kontrolę. Efektem są chociażby monstrualne, przeskalowane usta
- 2022-11-09: Dorota Goldpoint: W mojej pracowni powstały stylizacje na pogrzeb królowej Elżbiety II. Część przedstawicieli rodziny królewskiej nie zastosowała się do protokołu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.