Mówi: | Dorota Goldpoint |
Funkcja: | projektantka mody |
Dorota Goldpoint: doświadczenie w roli terapeutki pomaga mi w pracy projektantki mody
Pasję, jaką jest projektowanie mody, Dorota Goldpoint zaczęła realizować późno. Twierdzi jednak, że wcześniejsze doświadczenie terapeutki pomaga jej w nowej działalności. Ułatwia nawiązanie kontaktu z klientkami oraz poznanie ich potrzeb.
W ciągu kilku ostatnich lat marka stworzona przez Dorotę Goldpoint zdobyła mocną pozycję na polskim rynku mody. W jej kreacjach pokazują się natomiast takie gwiazdy jak Agata Steczkowska, Anna Powierza, Olga Kalicka i Anna Popek. Projektantka zdobyła takie prestiżowe nagrody jak Super Wiktoria, przyznana przez Warszawską Izbę Przedsiębiorców, oraz nagroda magazynu „Businesswoman & life” dla przedsiębiorczych Polek. Dorota Goldpoint przyznaje, że projektowanie mody to jej pasja z dzieciństwa, którą realizować zaczęła jednak dopiero jako dojrzała kobieta.
– W życiu różne rzeczy się dzieją, być może przychodzi taki moment, kiedy znajduje się swoje powołanie, czasami późno. Ja znalazłam swoją pasję. Dosyć późno, można powiedzieć, że ją urzeczywistniłam, bo pasja była od dziecka – mówi projektantka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Zanim Dorota Goldpoint podjęła decyzję o spróbowaniu swoich sił w projektowaniu mody, przez wiele lat pracowała jako terapeutka. Nie żałuje jednak czasu poświęconego na wykonywanie tego zawodu. Uważa nawet, że zebrane wówczas doświadczenie bardzo pomaga jej w prowadzeniu atelier modowego.
– Wiedza i doświadczenie analityczne bardzo pomagają w kontakcie z kobietami, dlatego że ubieram kobiety, każdej kobiecie poświęcam bardzo dużo czasu i tak naprawdę rozumiem kobietę – mówi Dorota Goldpoint.
Od początku kariery w branży modowej projektantka stawia na kobiecość, zmysłowość i klasyczną elegancję. Ubiera zwłaszcza kobiety dojrzałe, którym proponuje klasykę ze sporą nutą nonszalancji i nowoczesności. Jej zdaniem dojrzałe panie nie powinny ślepo podążać za sezonowi nowinkami, co nie oznacza jednak lekceważenia modowych trendów.
– Kobieta musi znaleźć swój styl, swoje kolory, fasony, natomiast modne powinny być dodatki w sezonach. Możemy czerpać inspiracje z naszych wspaniałych sieciówek, gdzie mamy trendy bardzo intensywnie pokazujące nam kolory i wzory – mówi Dorota Goldpoint.
Czytaj także
- 2024-03-08: Dorota Szelągowska: Chcę udowodnić widzom, że nie jestem w programie „MasterChef Nastolatki”, bo mam znaną twarz. Wnoszę coś wartościowego do tego formatu
- 2024-03-18: Dorota Szelągowska: Dwadzieścia lat temu sięgnęłam swojego dna. Miałam ataki paniki i przez kilka miesięcy nie wychodziłam z domu
- 2024-03-04: Dorota Szelągowska: Moje wymarzone wakacje zawsze są w Tajlandii. Staram się być tam na najmniejszej wyspie, jaką znam, i czuję się tam trochę jak na wsi
- 2024-03-27: Dorota Szelągowska: Moją specjalnością w kuchni jest czyszczenie lodówki i przygotowanie czegoś z niczego. Mam to po mamie
- 2024-03-29: Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
- 2023-12-14: Kobiety w finansach wskazują szereg barier utrudniających im rozwój karier. Mężczyźni rzadko je dostrzegają
- 2023-09-01: Agnieszka Kaczorowska i Mateusz Szymkowiak: W czasach szkoły 1 września oznaczał dla nas początek czegoś fascynującego
- 2022-11-28: Dorota Goldpoint: Gwiazdom wraz z wiekiem trudno pogodzić się ze zmianami zachodzącymi w ich wyglądzie. Niektóre, jak Madonna, próbują w ekstremalny sposób zatrzymać czas
- 2022-11-21: Dorota Goldpoint: Dojrzałe Polki korzystają z medycyny estetycznej z dużym wyczuciem, natomiast młode dziewczyny tracą nad sobą kontrolę. Efektem są chociażby monstrualne, przeskalowane usta
- 2022-11-09: Dorota Goldpoint: W mojej pracowni powstały stylizacje na pogrzeb królowej Elżbiety II. Część przedstawicieli rodziny królewskiej nie zastosowała się do protokołu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Inwestycje w kamienice zyskują na popularności. Nie odstraszają nawet wyzwania konserwatorskie
Rynek kamienic w Polsce, choć niszowy, dynamicznie się rozwija, a ponad 70 proc. takich budynków wciąż wymaga rewitalizacji. Ten proces bywa skomplikowany, m.in. ze względu na trudności techniczne i uzgodnienia z konserwatorami zabytków, które mogą się ciągnąć latami. Mimo to kamienice zyskują na popularności dzięki swojemu klimatowi, historycznej wartości i możliwościom inwestycyjnym, szczególnie w centralnych lokalizacjach, a ceny takich nieruchomości z roku na rok sukcesywnie rosną.
Motoryzacja
Karolina Pilarczyk: To jest karygodne, że ktoś ma kilkukrotnie zabrane prawo jazdy, a dalej pijany wsiada za kierownicę. Taka osoba powinna iść do więzienia
Drifterka zauważa, że piratów drogowych i tych, którzy wsiadają za kierownicę po alkoholu, absolutnie nie zniechęcają wysokie mandaty, zakazy prowadzenia pojazdu czy też utrata prawa jazdy. Ponownie wsiadają za kierownicę i często się zdarza, że doprowadzają do tragedii, w której ktoś traci życie. Dlatego też postuluje, aby osoby, które wielokrotnie łamią kodeks, ponosiły znacznie surowsze kary, płaciły dużo wyższe składki OC, a nawet trafiały za kratki. Jej zdaniem żółta kartka należy się także pieszym, którzy często zachowują się lekkomyślnie i nieodpowiedzialnie.
Ochrona środowiska
Przyroda w Europie ulega ciągłej degradacji. Do 2030 roku UE częściowo chce odwrócić ten proces
Nature Restoration Law nakłada na państwa członkowskie UE obowiązek podjęcia działań na rzecz naprawy zdegradowanych ekosystemów lądowych i morskich. Międzyresortowy zespół ekspertów już pracuje nad wymaganym w rozporządzeniu Krajowym Planem Odbudowy Zasobów Przyrodniczych, którego wdrożenie będzie wymagać m.in. szczegółowej inwentaryzacji stanu przyrody i znaczących nakładów finansowych. Choć ten proces będzie wymagający, to korzyści dla środowiska mają być ogromne.