Newsy

Dziś MUSES Nataszy Urbańskiej zaprezentuje nową kolekcję w czasie Warsaw Fashion Weekend

2013-10-06  |  09:20
Mówi:Natasza Urbańska
Funkcja:wokalistka, aktorka, projektantka
  • MP4
  • MUSES Urbańska&Komornicka, czyli marka stworzona przez duet: wokalistkę i aktorkę Nataszę Urbańską oraz projektantkę i malarkę Agnieszkę Komornicką, zaprezentuje dziś swoją nową kolekcję podczas Warsaw Fashion Weekend.

    Pokaz mody MUSES Urbańska &Komornicka uświetni finał piątej edycji Warsaw Fashion Weekend – z roku na rok coraz istotniejszego wydarzenia na modowej mapie Warszawy.

    Natasza Urbańska i Agnieszka Komornicka przedstawią kolekcję na sezon jesień zima 2013/2014 zatytułowaną “MOBILE… czas na zmiany”. Artystki zdradzają, że kolekcję zainspirowała aria operowa Giuseppe Verdiego “La donna e mobile” (“Kobieta zmienną jest”). MOBILE to zatem propozycje dla kobiet, które kochają ruch, zmiany i zabawę modą. To ubrania, które można zmieniać w zależności od nastroju czy okazji.

     – Pokażemy linię mobilną, w której dominują oversize'owe płaszcze, swetry, które są w naszych ukochanych kolorach: beżach, czerniach, bielach, ale też pojawiają się granaty. Pojawia się także dodatek w postaci mocnego, neonowego koloru. Będzie też klasyka, od której nie uciekamy, którą kochamy – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Natasza Urbańska.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Muzyka

    Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

    Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

    Konsument

    Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

    Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

    Media

    Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

    Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.