Newsy

Jarosław Milner poprowadzi audycję o modzie

2015-11-09  |  06:45

Aktor będzie doradzał Polkom, jak ubierać się modnie, tanio i wygodnie. Wkrótce na antenie Radia Kolor zadebiutuje jego autorska audycja o modzie. Współgospodynią programu będzie projektantka Dagmara Michalik.

Autorska audycja Jarosława Milnera na antenie Radia Kolor nosi roboczy tytuł „Modnie i wygodnie”. Aktor i prezenter będzie w niej udzielał rad na temat tego, jak dobierać garderobę tak, by wyglądać modnie i ciekawie, a jednocześnie nie nadwyrężać domowego budżetu. Wspomagać go będzie projektantka mody Dagmara Michalik.

– Będziemy doradzali słuchaczkom Radia Kolor, co zrobić, aby ubierać się modnie, tanio i wygodnie, na każdą porę roku, dnia i nocy. To będzie jedyna audycja prowadzona przez wschodzącą projektantkę polskiej sceny modowej razem z młodym aktorem – mówi Jarosław Milner agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Programy poradnikowe dotyczące mody i stylu to, jak dotąd, raczej domena telewizji. Zdaniem Jarosława Milnera radio może jednak z powodzeniem emitować tego typu audycje. Aktor uważa, że radio jest medium równie mocno obecnym w życiu każdego Polaka jak telewizja, a czasem nawet odgrywa większą rolę. 

– Radia słuchamy, jadąc do pracy, kiedy kładziemy się spać, wstajemy i towarzyszy nam ono na każdym kroku – mówi Jarosław Milner.

Aktor jest zdania, że Radio Kolor to idealna rozgłośnia dla audycji o modzie. Jego ramówka skierowana jest bowiem głównie do kobiet, zwłaszcza do pań żyjących świadomie i aktywnie oraz tych, które chcą coś zmienić w swoim życiu zawodowym lub prywatnym.

– Dagmara bardzo pasuje do tego programu, bo świetnie realizuje się w życiu prywatnym, jest wspaniałą matką, a jednocześnie niesamowitą projektantką mówi Jarosław Milner.

Aktor i prezenter z radiem związany jest od 16 roku życia. Rozpoczął wówczas współpracę z Regionalną Rozgłośnią Polskiego Radia, gdzie przez 4 lata współtworzył cykliczną audycję dla młodzieży „Strefa Młodych”. Był też związany ze studencką rozgłośnią w Koszalinie oraz komercyjnym radiem ze Słupska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.