Newsy

Joanna Horodyńska: pozwalam sobie być nieperfekcyjną, a wpadki staram się przekuwać w sukces

2018-05-04  |  06:23

Joanna Horodyńska to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich stylistek. Znana jest również z ciętego języka i odważnego wyrażania swojego zdania. Chętnie krytykuje kreacje gwiazd, ale przyznaje, że jej samej również zdarzają się modowe wpadki.

Rozpoznawalną cechą Horodyńskiej jest często brutalna szczerość. Okazuje się, że dotyczy ona nie tylko stylu innych osób, lecz także jej własnego. Znawczyni mody przyznaje, że jej samej także zdarzają się nie najlepsze wybory dotyczące stroju czy makijażu.

– Osobiście uważam, że im więcej się dzieje w stylizacji, tym lepiej, ale być może czasami idę o krok za daleko. Zdarzyło mi się również wykorzystać jakiś nowy trend w makijażu, który w połączeniu z trudnym oświetleniem na ściance dał trupi, niezdrowy efekt. Niestety, niektóre pomysły nadają się tylko do eksperymentów w czterech ścianach, ewentualnie sprawdzają się podczas sesji zdjęciowych – przyznaje stylistka.

Pomimo takich sytuacji Joanna Horodyńska nie traci głowy i stara się śmiać sama z siebie.

– Staram się wpadki przekuwać w jakiś mój mały sukces. Poza tym nie jestem perfekcyjna, daję sobie prawo do błędów i pomyłek. Nawet jeżeli ta wpadka się zdarza, to po prostu się z niej pośmieję – mówi.

Stylistka przyznaje też, że takie potknięcie miewają pozytywne rezultaty.

– Czasami coś, co wydaje mi się porażką, okazuje się być sukcesem. Być może każdy z nas powinien mieć w swoim życiorysie takie małe wpadki – podsumowuje.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.