Newsy

Katarzyna Zielińska: Na pokazy mody chodzę bez przymusu. Tylko tam, gdzie chcę i kiedy mam czas

2016-04-25  |  06:50

Aktorka ceni polskich projektantów. Do jej ulubionych kreatorów należą Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak z marki Bizuu, duet Paprocki & Brzozowski, Natalia Jaroszewska, Łukasz Jemioł i Gosia Baczyńska. Zdaniem Katarzyny Zielińskiej są to nie tylko zdolni projektanci, lecz także sympatyczni, ciekawi ludzie. Aktorka twierdzi też, że lubi pokazy mody i chętnie się na nich pojawia, nie tylko zawodowo.

Katarzyna Zielińska od lat uważana jest za jedną z polskich ikon mody. Gwiazda serialu „Barwy szczęścia” została nawet laureatką nagrody dla najlepiej ubranej aktorki, przyznawanej przez „Fashion Magazine”. Aktorka na bieżąco śledzi obowiązujące trendy, chętnie też uczestniczy w wydarzeniach związanych z modą, m.in. pokazach najnowszych kolekcji.

Jak mogę, jak mi pozwala czas, moja rodzina, jak już sobie wszystko poukładam, to oczywiście jestem od czasu do czasu na takich wieczornych wyjściach – mówi Katarzyna Zielińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka twierdzi, że bardzo lubi pokazy mody i uczestniczy w nich z własnej inicjatywy. Zdarza się jednak, że jej obecność na tego typu wydarzeniach wynika z zobowiązań zawodowych. Aktorka od dłuższego czasu zajmuje się produkcją spektakli teatralnych, w związku z czym nawiązuje bezpośrednią współpracę ze sponsorami.

– Chodzę bez przymusu, tylko tam, gdzie chcę i kiedy mam czas – mówi Katarzyna Zielińska.

Gwiazda „Barw szczęścia” bardzo ceni rodzimą modę – jej zdaniem w Polsce pracuje wielu uzdolnionych projektantów. Część z nich dobrze już zna także prywatnie, np. Blankę Jordan i Zuzannę Wachowiak, założycielki marki Bizuu. Zdaniem Zielińskiej to nie tylko niezwykle zdolne projektantki, lecz także ciekawe osobowości – zawsze uśmiechnięte i gotowe do pomocy innym. Aktorka lubi także Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego z duetu Paprocki & Brzozowski.

– To są takie duety, z którymi miło przebywać i za to ich za cenię. Również doceniam Łukasza Jemioła i Gosię Baczyńską. Naprawdę mamy fantastycznych polskich projektantów. Natalkę Jaroszewską cenię za jej niesamowitą wyobraźnię i kobiecość – mówi Katarzyna Zielińska.

Tydzień temu aktorka uczestniczyła w pokazie najnowszej kolekcji marki MMC. Zwróciła uwagę nową, odważną fryzurą, zdecydowała się bowiem na pomarańczowe i rude pasemka. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.