Newsy

Marcelina Zawadzka: mam tendencję do gubienia pierścionków, dlatego rzadko je noszę

2016-04-22  |  06:45

Prezenterka jest zwolenniczką dyskretnej, ale kobiecej biżuterii. Najchętniej nosi kolczyki, rzadko zakłada natomiast pierścionki, ma bowiem tendencję do ich gubienia. Dwa zostawiła w toalecie na stacjach benzynowych. Biżuterię gwiazda kupuje zarówno u znanych projektantów, jak i w mniejszych salonach jubilerskich.

Marcelina Zawadzka twierdzi, że jej podejście do biżuterii zmienia się wraz z wiekiem i sezonowymi modami. W 2011 roku, gdy otrzymała tytuł Miss Polonia, chętnie nosiła strojne, rzucające się w oczy ozdoby. Taka biżuteria była wówczas niezwykle modna. Od tamtego czasu gust prezenterki znacznie się jednak zmienił.

– Teraz mam fazę na bardzo delikatne, kobiece, raczej nierzucające się mocno w oczy, ale podkreślające kobiecość, urodę i taką lekkość, tak jak właśnie tutaj u Ani Kruk – mówi Marcelina Zawadzka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda „Pytania na śniadanie” zachwyciła się nową, wiosenną kolekcją Ania Kruk Inspired by Fantasia. W jej skład wchodzą kolczyki, bransoletki i naszyjniki, których bazą są delikatne wzory złożone z koronkowych ornamentów. Marcelina Zawadzka najchętniej nosi kolczyki, mimo że często są one zasłonięte włosami. Twierdzi jednak, że dopiero po założeniu kolczyków czuje się ubrana. Znacznie rzadziej nosi pierścionki, ma bowiem tendencję do ich gubienia.

– Kiedy nie są ze szlachetnego złota, to zdejmuje się je do mycia rąk i zazwyczaj gubi. Wiem, że trudno, najwyżej niech sczernieją, ale ich nie zdejmuję, bo już dwa razy zgubiłam w taki sposób pierścionek na stacji – mówi Marcelina Zawadzka.

Biżuterię była Miss Polonia kupuje zarówno u znanych projektantów, jak i w mniejszych sklepach jubilerskich. Podobnie jest z jej całą garderobą – lubi bowiem łączyć ekskluzywne ubrania z tańszymi, np. z sieciówek lub sklepów z modą vintage. Chętnie kupuje także oryginalną, zwłaszcza etniczną, biżuterię na targach.

– Często, kiedy wyjeżdżam za granicę, staram się szukać na takich regionalnych rynkach etnicznej czy z po prostu z tamtych regionów biżuterii i sobie przywożę – mówi Marcelina Zawadzka.

Prezenterka twierdzi, że taka przywieziona z wakacji biżuteria to nie tylko doskonała pamiątka, lecz także oryginalny element każdej stylizacji.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.