Mówi: | Izabela Sakutova |
Funkcja: | przedstawiciel marki Panache w Polsce |
Motywy florystyczne, duże nadruki i delikatne pastele w najnowszych kolekcjach bielizny na sezon wiosenno-letni
Kobietom, które tęsknią za wiosną, styliści polecają bieliznę w najróżniejszych kolorach – od delikatnych, dziewczęcych pasteli po intensywne, soczyste barwy, z kunsztownymi zdobieniami, stylowymi motywami florystycznymi i dużymi nadrukami. Królują również koronkowe wykończenia. Dodają one biustonoszom zmysłowości i tajemniczości.
Projektanci doskonale wiedzą, że rodzaj bielizny, jaki ma na sobie kobieta, w dużym stopniu wpływa na jej nastrój, samopoczucie i pewność siebie.
– W tym sezonie przede wszystkim stawiamy na pastele, zaczynamy od spokojniejszych, kobiecych kolorów, tutaj odnajdujemy pudrowe róże, wrzosy, błękity, i przechodzimy do takich bardziej soczystych smaczków: maliny, fuksje, poziomki. Takie nasycone, fajne kolory tak naprawdę też pozwolą nam poczuć ten powiew wiosny, odgonić zimę i dodać nam takiego fajnego zastrzyku energii – mówi agencji Newseria Lifestyle Izabela Sakutova, przedstawiciel marki Panache w Polsce.
W szafie każdej stylowej pani nie powinno również zabraknąć bielizny wzorzystej bądź z modnymi nadrukami.
– Królują kwiaty, bo wiosna kojarzy się z kwiatami, z pąkami, z rozrostem i to samo widzimy też bieliźnie i strojach kąpielowych. Trend florystyczny jest bardzo na czasie. Oprócz tego również różnego rodzaju nowoczesne nadruki, powiększone, nowoczesne wzory w maksi rozmiarze, które w połączeniu z intensywnymi kolorami też fajnie odzwierciedlają najnowsze trendy – tłumaczy Izabela Sakutova.
Intensywna kolorystyka doskonale sprawdza się także w przypadku bielizny sportowej, która nie tylko ma zapewniać komfort, lecz także gustownie się prezentować.
– Jest połączenie na przykład bardzo intensywnego bordo z kontrastującym pomarańczem, przeplatane jeszcze takimi kobaltowymi akcentami, co świetnie ze sobą współgra. W bieliźnie sportowej chcemy dodać energii kobietom, więc dlatego takie intensywne i zaskakujące czasami połączenia kolorystyczne – mówi Izabela Sakutova.
Kobietom ceniącym luksus i perfekcyjne dopasowanie styliści proponują wyrafinowany i buduarowy styl połączony z wyszukanymi europejskimi tkaninami.
– W bieliźnie codziennej jak najbardziej sprawdzają się delikatne, misterne koronki w połączeniu z satyną. Z kolei dla pań o większych rozmiarach biustu stosuje się materiały laminowane. To są takie tkaniny, które się po prostu nie rozciągają, przez cały dzień trzymają biust w jednej pozycji, dzięki czemu dają stabilność – wyjaśnia Izabela Sakutova.
Najnowsza kolekcja Panache doskonale wpisuje się w wiosenno-letnie trendy ze światowych wybiegów i polecana jest zarówno tym paniom, które traktują bieliznę jako stylowy dodatek, jak i kobietom aktywnym.
– Feeria kolorów naprawdę jest spektakularna. Kolekcja Panache jest bardziej kobieca, ale kolekcja Cleo by Panache jest zgodna z najnowszymi trendami mody, więc tutaj nawet widzimy kolory neonowe, które aż się jarzą nam w oczach, limonki, pomarańcze bardzo mocne, ostre. I to wszystko tak naprawdę może nosić każda kobieta, która czuje się młodo – mówi Izabela Sakutova.
Jest również propozycja ściśle skierowana do pań o nieco pełniejszych kształtach.
– Nasza najnowsza marka Sculptresse przygotowała kolekcję, w której ramiączka są specjalnie profilowane, osadzone bliżej szyi, nie spadają z ramion, nie zsuwają się, tylny pas biustonosza jest bardzo szeroki, wygładza linię pleców. Dodatkowe inne panele, np. boczne modelujące biust. Co najważniejsze, jeżeli mówimy o modzie, to tutaj odnajdziemy naprawdę modowe rozwiązania. Panie z obwodami 90, 95, 100, 105 także mogą nosić modne kolory – mówi Izabela Sakutova.
Czytaj także
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-01-23: Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-08-05: Tomasz Jacyków: Uwielbiam upały, gdy ciepło wychodzi z betonu i pali siedzenie w rozgrzanym samochodzie. Na wakacje jeżdżę poza sezonem
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.