Newsy

Natasza Urbańska o początkach swojej marki Muses: To był bardzo trudny rok

2013-10-05  |  10:07

Natasza Urbańska wraz z projektantką Agnieszką Komornicką rok temu zadebiutowały w polskim świecie mody z marką ubrań Muses. Natasza Urbańska przyznaje, że był to dla duetu Muses trudny rok, który potraktowała jako sprawdzian. Piosenkarka i aktorka wymienia jednak znaczące sukcesy marki

 – Otworzyłyśmy nasz butik online muses.com.pl, gdzie panie coraz śmielej radzą sobie w zakupach – podkreśla Natasza Urbańska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Gwiazda zdradziła, że w przeciągu dwóch miesięcy w jednej z warszawskich galerii handlowych pojawi się także sklep marki.

Natasza Urbańska od kiedy została projektantką jeszcze częściej staje się obiektem krytyki środowiska polskiego show-biznesu. Ostatnio jej kreację z gali magazynu "Flesz" ostro oceniła Joanna Horodyńska, która określiła ją obrazowo "samowolką kosiarki". Natomiast najnowszą sesję zdjęciową marki Muses wyśmiała Karolina Korwin Piotrowska.

 – Wszystkiego się uczyłyśmy – podsumowuje rok istnienia marki Natasza Urbańska. – Narobiłyśmy błędów po drodze, ale się nie poddajemy i z podniesioną głową kroczymy dalej.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.