Mówi: | Magdalena Majchrzak-Puczyńska |
Funkcja: | dyrektor zarządzający |
Firma: | Molton |
Pastelowe kolory, len, jedwab i zamszowe skóry w wiosenno-letniej kolekcji marki Molton
Marka Molton powitała wiosnę jasnymi, pastelowymi kolorami, ale im bliżej lata, tym bardziej będą one zyskiwały na intensywności. Do pudrowego różu i szarości dołączy granat, czerwień i koral. Nowa kolekcja to ukłon w stronę klasyki, kobiecości i elegancji. Dominującym elementem najnowszej linii są sukienki – na każdą okazję i do każdego rodzaju sylwetki. Hitem są także okrycia dwustronne.
– Najnowsza kolekcja to przede wszystkim bardzo pastelowe kolory. Pudrowe róże, szarości – tymi kolorami zaczęliśmy sezon wiosenno-letni, w tej chwili wprowadzamy dużo odcieni granatu, błękitu, czerwieni, również korale i camele. Są to tkaniny naturalne, w większości bazujące na bawełnie, lnie i jedwabiu. Mamy w ofercie również skóry, głównie skóry zamszowe, miękkie i aksamitne w dotyku – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Magdalena Majchrzak-Puczyńska, dyrektor zarządzający Molton.
W kolekcji królują sukienki – zarówno eleganckie, jak i proste, zwiewne. Są tak zaprojektowane, by podkreślały walory sylwetki, a tuszowały niedoskonałości.
– Szczególnie w sezonie wiosenno-letnim sukienka jest taką propozycją z naszej strony na każdą okazję – do biura, na wyjście takie bardzo swobodne i wieczorowe. W zasadzie sukienkę można byłoby nazwać naszym flagowym produktem – mówi Magdalena Majchrzak-Puczyńska.
Marka postawiła na szlachetne materiały i dużą dbałość o szczegóły. W kolekcji nie brakuje dobrze skrojonych wiosennych płaszczy, żakietów, spodni i spódnic.
– Myślę, że ciekawostką naszej nowej kolekcji są okrycia, które można nosić na dwie strony. Lewa strona staje się prawą – kwiecista, jeżeli ma się ochotę na coś bardziej kolorowego bądź jednolita, gładka, jeżeli chce się trochę przygasić swój wygląd. I mamy takie propozycje w kolekcji, w trzech różnych tonacjach kolorystycznych, trzech różnych jakościach tkanin, naprawdę ciekawa zabawa modą – tłumaczy Magdalena Majchrzak-Puczyńska.
Nowa kolekcja przynosi także powiew świeżości i lekkości. Poprzez umiejętne żonglowanie fasonami, kolorami i fakturami można stworzyć idealne stylizacje na wiele okazji.
– Modele są niezwykle kobiece, zwiewne, a jednocześnie wygodne. Ważna jest umiejętność dobierania swoich ubiorów tak, aby za każdym razem pokazać swój charakter. Mocną podstawą kolekcji jest połączenie trzech elementów: prostoty, klasyki i kobiecości – podkreśla Magdalena Majchrzak-Puczyńska.
Podkreśleniem każdej stylizacji mogą być dodatki w postaci grubych korali, oryginalnych pasków i nowoczesnych fasonów torebek
– Od niedawna prowadzimy Fashion Academy, jest to nasza nowa forma komunikacji z klientem. Mówimy o tym, co jest nowe, modne i ciekawe w naszej kolekcji. I rzeczywiście coraz więcej osób tam zagląda, coraz więcej osób czyta, dlatego zamierzamy to kontynuować – dodaje Magdalena Majchrzak-Puczyńska.
Czytaj także
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2024-08-05: Tomasz Jacyków: Uwielbiam upały, gdy ciepło wychodzi z betonu i pali siedzenie w rozgrzanym samochodzie. Na wakacje jeżdżę poza sezonem
- 2024-08-16: Miasta walczą z upałami. Jedną ze skutecznych metod jest malowanie dachów budynków na biało
- 2024-01-24: Ewa Minge: Opracowałam inteligentną kolekcję ubrań. Projekty mają różnego rodzaju czujniki pozwalające monitorować stan zdrowia
- 2024-01-11: Robert Kupisz: Nigdy nie porównuję się z innymi projektantami, wolę się nimi inspirować. Zawsze wyciągam rękę do moich kolegów i mogą liczyć na moją pomoc
- 2023-12-13: Ada Fijał: Projekty Macieja Zienia są na światowym poziomie. Tym nazwiskiem powinniśmy się chwalić za granicą
- 2023-12-18: Edyta Herbuś: Maciej Zień jest bardzo twórczą, ale też trochę nienasyconą osobą. Życzę mu, żeby potrafił się na chwilę zatrzymać po wielkim sukcesie jego kolekcji
- 2023-09-11: Gdańsk - starówka [PRZEBITKI]
- 2023-09-11: Polsat Plus Arena w Gdańsku [PRZEBITKI]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń
Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.