Newsy

Pastelowe kolory, len, jedwab i zamszowe skóry w wiosenno-letniej kolekcji marki Molton

2016-03-22  |  06:25

Marka Molton powitała wiosnę jasnymi, pastelowymi kolorami, ale im bliżej lata, tym bardziej będą one zyskiwały na intensywności. Do pudrowego różu i szarości dołączy granat, czerwień i koral. Nowa kolekcja to ukłon w stronę klasyki, kobiecości i elegancji. Dominującym elementem najnowszej linii są sukienki – na każdą okazję i do każdego rodzaju sylwetki. Hitem są także okrycia dwustronne.

Najnowsza kolekcja to przede wszystkim bardzo pastelowe kolory. Pudrowe róże, szarości – tymi kolorami zaczęliśmy sezon wiosenno-letni, w tej chwili wprowadzamy dużo odcieni granatu, błękitu, czerwieni, również korale i camele. Są to tkaniny naturalne, w większości bazujące na bawełnie, lnie i jedwabiu. Mamy w ofercie również skóry, głównie skóry zamszowe, miękkie i aksamitne w dotyku – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Magdalena Majchrzak-Puczyńska, dyrektor zarządzający Molton.

W kolekcji królują sukienki – zarówno eleganckie, jak i proste, zwiewne. Są tak zaprojektowane, by podkreślały walory sylwetki, a tuszowały niedoskonałości.

Szczególnie w sezonie wiosenno-letnim sukienka jest taką propozycją z naszej strony na każdą okazję – do biura, na wyjście takie bardzo swobodne i  wieczorowe. W zasadzie sukienkę można byłoby nazwać naszym flagowym produktem – mówi Magdalena Majchrzak-Puczyńska.

Marka postawiła na szlachetne materiały i dużą dbałość o szczegóły. W kolekcji nie brakuje dobrze skrojonych wiosennych płaszczy, żakietów, spodni i spódnic.

Myślę, że ciekawostką naszej nowej kolekcji są okrycia, które można nosić na dwie strony. Lewa strona staje się prawą kwiecista, jeżeli ma się ochotę na coś bardziej kolorowego bądź jednolita, gładka, jeżeli chce się trochę przygasić swój wygląd. I mamy takie propozycje w kolekcji, w trzech różnych tonacjach kolorystycznych, trzech różnych jakościach tkanin, naprawdę ciekawa zabawa modą – tłumaczy Magdalena Majchrzak-Puczyńska.

Nowa kolekcja przynosi także powiew świeżości i lekkości. Poprzez umiejętne żonglowanie fasonami, kolorami i fakturami można stworzyć idealne stylizacje na wiele okazji.

Modele są niezwykle kobiece, zwiewne, a jednocześnie wygodne. Ważna jest umiejętność dobierania swoich ubiorów tak, aby za każdym razem pokazać swój charakter. Mocną podstawą kolekcji jest połączenie trzech elementów: prostoty, klasyki i kobiecości – podkreśla Magdalena Majchrzak-Puczyńska.

Podkreśleniem każdej stylizacji mogą być dodatki w postaci grubych korali, oryginalnych pasków i nowoczesnych fasonów torebek

Od niedawna prowadzimy Fashion Academy, jest to nasza nowa forma komunikacji z klientem. Mówimy o tym, co jest nowe, modne i ciekawe w naszej kolekcji. I rzeczywiście coraz więcej osób tam zagląda, coraz więcej osób czyta, dlatego zamierzamy to kontynuować – dodaje Magdalena Majchrzak-Puczyńska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.