Mówi: | Dorota Wodzińska |
Funkcja: | stylistka fryzur |
Pastelowe pasma we włosach hitem tego sezonu
W tym sezonie modne są niebieskie lub różowe pastelowe pasma we włosach. Mogą być one doczepione lub możemy pofarbować własne pasma włosów. Takie kontrolowane szaleństwo na głowie nie musi wpływać na odbiór wizualny całej fryzury. W zależności od koloru i liczby pasemek, stylizacja może być mniej lub bardziej delikatna. Warto też zwrócić uwagę na typ urody.
Fryzura powinna współgrać z konturem twarzy i typem urody. To, co dobrze wygląda na głowie znanej aktorki, niekoniecznie musi się sprawdzić u innych. Wybierając fryzurę czy kolor włosów, należy kierować się przede wszystkim własnym wyglądem, a nie panującą w danym momencie modą. Istnieją jednak trendy, które sprawdzą się przy każdym typie urody.
– Mamy wiosnę, która lubi kolory jasne, ciepłe. Lato, które lubi zimne odcienie blondów. Jesień, która kocha kolory miedziane i brązowe oraz zimę, która lubi fiolety i czernie – tłumaczy zasady doboru odcieni włosów stylistka fryzur Dorota Wodzińska.
Aby wybrać idealne cięcie do danej twarzy, trzeba się kierować jej kształtem, a także budową ciała. Fryzjer powinien ocenić, jaka długość oraz jaka fryzura będzie najlepiej wyglądała do owalu twarzy, szerokości barków czy długości szyi.
– Najważniejsze jest oczywiście, jaki jest rodzaj twarzy – czy ona jest okrągła, trójkątna, prostokątna czy owalna. Jak duże są zależności między kościami policzka czy żuchwy. Też bardzo ważny jest nos, ważne, czy czoło jest wysokie – mówi Dorota Wodzińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Odpowiednią fryzurą można maskować mankamenty urody, jak na przykład odstające uszy czy zbyt wysokie czoło. Poza praktycznymi funkcjami fryzury, ważne jest też, aby dobrze się w niej czuć i podobać się sobie. Dlatego, jak podkreśla stylistka fryzur, dobra fryzura to taka, która współgra z osobowością człowieka i stylem.
Czytaj także
- 2025-05-22: Jeden Osiem L: Przygotowaliśmy nową aranżację utworu „Jak zapomnieć”. Ten przebój śpiewają z nami już kolejne pokolenia
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2024-12-30: Nowy rok to dobry moment na refleksję nad celami finansowymi. Polacy mają coraz większą świadomość konieczności budowania kapitału
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-08-30: Katarzyna Cichopek: Mamy z Maciejem tyle zajętości związanych z produkcjami Polsatu, że musieliśmy zrobić sobie przerwę od naszego podcastu
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.