Newsy

Patricia Kazadi: Nie mogę zatrzymywać ubrań z „X Factor”. Kosztują majątek, a ja kupuje w sieciówkach

2014-05-21  |  07:10
Mówi:Patricia Kazadi
Funkcja:wokalista, prezenterka
  • MP4
    Prezenterka i wokalistka Patricia Kazadi przyznaje, że zakupy najchętniej robi w sieciówkach a także podczas wyprzedaży. Potrafi jednak wydać o wiele więcej na buty i torebki, do których ma słabość. Żałuje, że nie może zatrzymywać kreacji, w których pracuje przy talent-show „X Factor”. 

    Prezenterka programu „X Factor” kupuje ubrania w sklepach sieciowych i na wyprzedażach. Podobają jej się ubrania sprzed kilku sezonów. Chętnie robi zakupy na pchlim targu, na którym można znaleźć perełki światowej mody.

    Nie ważne jest dla mnie to, z którego to jest sezonu. Mam płaszcz Michaela Korsa z 1986 roku – męski, który wypatrzyłam na pchlim targu i uwielbiam go – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Patricia Kazadi.

    Kazadi żałuje, że nie może zatrzymać kreacji, które nosi w talent-show. Prezenterka przyznaje, że stroje są piękne, jednak jej samej nie byłoby na nie stać. Ma jednak inne słabości.

    Te ubrania kosztują majątek, a ja jestem akurat skąpcem. Jeżeli wydam więcej pieniędzy, to raczej na buty albo torebkę, bo to jest coś, co służy przez lata. Tego typu kreacje, jakie prezentuję w programie, to są tak charakterystyczne rzeczy, że mogłabym je założyć tylko raz, więc nie wyobrażam sobie tego, by wydać na nie takie pieniądze – tłumaczy Kazadi.

    Patricia Kazadi jest nie tylko prezenterką, lecz także wokalistką. Swoje umiejętności wokalne prezentowała m.in w „Szansie na sukces” czy „Jak oni śpiewają”. Jako prezenterka debiutowała na antenie TVN Lingua. Karierę kontynuowała w programie „You can dance – Po prostu tańcz” oraz w talent-show „X Factor”.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Handel

    Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

    Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

    Problemy społeczne

    Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

    W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.