Newsy

Patricia Kazadi: Nie mogę zatrzymywać ubrań z „X Factor”. Kosztują majątek, a ja kupuje w sieciówkach

2014-05-21  |  07:10
Mówi:Patricia Kazadi
Funkcja:wokalista, prezenterka
  • MP4
    Prezenterka i wokalistka Patricia Kazadi przyznaje, że zakupy najchętniej robi w sieciówkach a także podczas wyprzedaży. Potrafi jednak wydać o wiele więcej na buty i torebki, do których ma słabość. Żałuje, że nie może zatrzymywać kreacji, w których pracuje przy talent-show „X Factor”. 

    Prezenterka programu „X Factor” kupuje ubrania w sklepach sieciowych i na wyprzedażach. Podobają jej się ubrania sprzed kilku sezonów. Chętnie robi zakupy na pchlim targu, na którym można znaleźć perełki światowej mody.

    Nie ważne jest dla mnie to, z którego to jest sezonu. Mam płaszcz Michaela Korsa z 1986 roku – męski, który wypatrzyłam na pchlim targu i uwielbiam go – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Patricia Kazadi.

    Kazadi żałuje, że nie może zatrzymać kreacji, które nosi w talent-show. Prezenterka przyznaje, że stroje są piękne, jednak jej samej nie byłoby na nie stać. Ma jednak inne słabości.

    Te ubrania kosztują majątek, a ja jestem akurat skąpcem. Jeżeli wydam więcej pieniędzy, to raczej na buty albo torebkę, bo to jest coś, co służy przez lata. Tego typu kreacje, jakie prezentuję w programie, to są tak charakterystyczne rzeczy, że mogłabym je założyć tylko raz, więc nie wyobrażam sobie tego, by wydać na nie takie pieniądze – tłumaczy Kazadi.

    Patricia Kazadi jest nie tylko prezenterką, lecz także wokalistką. Swoje umiejętności wokalne prezentowała m.in w „Szansie na sukces” czy „Jak oni śpiewają”. Jako prezenterka debiutowała na antenie TVN Lingua. Karierę kontynuowała w programie „You can dance – Po prostu tańcz” oraz w talent-show „X Factor”.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Transport

    Telekomunikacja

    Samotność coraz bardziej dotyka Polaków. Dla 90 proc. z nich problemem są też narastające podziały

    Polacy coraz częściej czują się samotni i wyobcowani, mimo że technologia daje im nieograniczone możliwości komunikacji. Według badań 68 proc. społeczeństwa doświadcza samotności, a 90 proc. ma dość narastających podziałów. T-Mobile Polska rusza z platformą #BurzymyBariery, której celem jest zachęcenie Polaków do prawdziwego dialogu i eliminacja barier komunikacyjnych.

    Gwiazdy

    Malwina Wędzikowska: W dżungli przez miesiąc rewidowałam swoje życie. Przehulałam dużo czasu na toksycznych ludzi

    Prezenterka jest teraz na takim etapie swojego życia, że oddala się od ludzi, którzy nie wnoszą w nie nic pozytywnego. Zamiast tracić czas na toksyczne relacje, inwestuje w rozwój osobisty, dużo czasu poświęca też na pracę i rozwijanie swoich pasji. Malwina Wędzikowska nie ukrywa też, że jest dumna z kontynuacji formatu „The Traitors. Zdrajcy” i wierzy, że druga edycja również przyciągnie przed telewizory wielu widzów.