Newsy

Robert Kupisz w tym sezonie wciąż wierny flanelowym koszulom

2014-04-10  |  06:40

W tym sezonie Robert Kupisz każdemu miłośnikowi mody poleca flanelową koszulę. Można ją nosić na wiele sposobów i na różną pogodę. W swojej szafie flanele od Kupisza ma m.in. najbardziej znana polska modelka Anja Rubik.

Koszula flanelowa to idealny element stroju nie tylko ze względu na walory estetyczne, lecz także  na funkcjonalność i uniwersalność.

Może być i ciepła, i przewiewna jednocześnie. Można ją łączyć z różnymi rzeczami, nawet z elegancką sukienką. Koszula flanelowa daje wiele możliwości przekonuje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle projektant Robert Kupisz.

Na co dzień można ją nosić do jeansów lub pod marynarkę. Wywinięta pod szyją w chłodniejszą pogodę może posłużyć jako szalik. Latem panie, które nie boją się eksperymentować z modą, mogą zrobić z niej spódnicę lub sukienkę. Flanela przewiązana na biodrach, zarówno u mężczyzn jak i kobiet, to trend coraz częściej widoczny na polskiej ulicy, promowany również przez gwiazdy i blogerki modowe. Koszule noszą m.in.: Jessica Mercedes, Maffashion, Maja Sablewska oraz Dawid Woliński.

W Polsce największym propagatorem noszenia koszul flanelowych jest Robert Kupisz, który sam po raz pierwszy pokazał swoje projekty koszul już trzy lata temu w kolekcji inspirowanej powstaniem warszawskim.  

Do tej pory świetnie się sprzedają. W tym sezonie ludzie naprawdę się do nich przekonali i wiele osób nosi te koszule  mówi projektant.

Jedną z najsławniejszych klientek i fanek flaneli od Kupisza jest Anja Rubik. Supermodelka ma już trzy egzemplarze i bardzo chętnie je zakłada.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.