Newsy

Stylistka Karina Kosson o pracy z Jarosławem Kaczyńskim: życzyłabym sobie tylko takich klientów

2014-05-12  |  06:45
Karina Kosson, nowa stylistka prezesa PiS, przyznaje, że jest zadowolona ze współpracy z Jarosławem Kaczyńskim. Praca z politykiem jest dla niej nowym wyzwaniem. Wcześniej Kosson pracowała między innymi dla Michała Piróga. Jej wcześniejsze stylizacje były dużo odważniejsze niż te przygotowane dla Kaczyńskiego.

– Współpraca przebiegała wzorowo. Pan Prezes jest przesympatycznym człowiekiem. Atmosfera na planie była bardzo miła i tak naprawdę to życzyłabym sobie tylko takich klientów i takiej współpracy  – przyznaje Karolina Kosson, nowa stylista Jarosława Kaczyńskiego. To ona wybrała słynny granatowy pulower, w którym polityk wystąpił podczas majowego orędzia.

Jako efekt współpracy z prezesem PiS, Kosson wstawiła ich wspólne zdjęcie na Facebooka. Jak sama mówi, chciała sprawdzić reakcje internautów. Wiele wśród nich było kontrowersyjnych. Dla stylistki najważniejsze są jednak efekty pracy.

– Oczywiście, na początku jest pewien dystans, ale ogólnie jest bardzo miły [Jarosław Kaczyński - red.]. Trochę rozmawialiśmy o pracy na planie. Różne anegdoty. Jest naprawdę przeuroczym starszym panem dodaje stylistka.

Dla Kosson współpraca z politykiem to nowe wyzwanie. Wcześniej stylistka działała w show-biznesie, między innymi z Michałem Pirógiem. Jak mówi, w programach rozrywkowych i telewizji liczy się spektakularny efekt. Stylizacje mają być niezapomniane i wprawiać w osłupienie.

– W tym momencie praca jest spokojniejsza. Klient jest zupełnie inny, zupełnie inne są założenia. Trudno to porównać. Jedna i druga praca ma swoje wady i zalety, ale teraz jest spokojniej przekonuje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Karina Kosson zajmuje się kreowaniem wizerunku polityków i biznesmenów. Pracowała m.in. z Januszem Piechocińskim i Grzegorzem Schetyną. Wcześniej ubierała gwiazdy: Michała Piróga, Joannę Krupę, Paulinę Sykut, Dorotę Wellman i Marcina Prokopa. Tworzyła też stylizacje w programach TVN-u „Top Model” i „You Can Dance”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.