Newsy

W tym sezonie buty na płaskiej podeszwie zastąpią szpilki

2014-05-08  |  06:35
Do łask powracają buty na płaskiej podeszwie, które idealnie pasują zarówno do pracy, jak i na wieczorne wyjście. Przy wyborze obuwia kobiety zwracają uwagę nie tylko na modny fason, lecz także to, czy buty są wygodne. Wśród najmodniejszych wzorów króluje obuwie z metalicznymi akcentami, printami, w pastelowych odcieniach.

W tym sezonie modne są buty z metalicznymi ozdobami jak złoto i srebro albo opalizujące metale. Wiele marek postawiło również na kolor – królują różne odcienie zieleni, pomarańczu czy różu. Stylowe są również buty na płaskim obcasie z motywami zwierzęcymi, jak np. zebra czy żyrafa. Buty na płaskiej podeszwie wypierają obecnie wysokie obcasy.

Myślę, że jest to sezon, w którym kobiety lubiące wygodę nie będą musiały się męczyć w wysokich butach. Płaskie buty dają duże pole do popisu tym, które chcą być i modne, i czuć się bardzo komfortowo – wyjaśnia w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Anna Szymczak z firmy obuwniczej Nessi.

Kobiety wybierają obuwie zazwyczaj w zależności od sytuacji. Buty na płaskiej podeszwie uznawane są za wygodniejsze i bardziej komfortowe. Do wyboru są również buty na koturnie. Wyłącznie od preferencji kobiety zależy to, jakie buty wybierze do pracy, a jakie na wieczorne wyjście.

Jedne kobiety uwielbiają buty na obcasie i chodzą tylko w takich. Znam takie, które twierdzą, że nawet w takich biegają, co oczywiście jest żartem. Zdecydowana większość kobiet na co dzień wybiera buty płaskie. Płaskie to znaczy wygodne, komfortowe, idealne do pracy – dodaje Anna Szymczak.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.