Mówi: | Monika Klejewska |
Funkcja: | menadżer ds. marketingu |
Firma: | YES |
Złoto i kwiatowe wzory zdominowały wiosenną kolekcję biżuterii
Złota biżuteria królowała na wiosennych pokazach takich domów mody, jak Chloe, Christian Dior czy Dolce & Gabbana. Jubilerzy pokochali zwłaszcza żółty odcień tego kruszcu, ale modne będzie także złoto różowe i białe, a nawet pozłacane srebro. Złoto powraca nie tylko w kolekcjach wieczorowych. Wiosną będziemy je nosić także na co dzień, najlepiej w połączeniu ze sportowymi ubraniami.
– U największych kreatorów, chociażby u Toma Forda ostatnio cała kolekcja była oparta na sportowej elegancji. Była więc bardzo bogato wysadzona bluza, ale z kapturem, do tego szpilki i właśnie droga biżuteria – wyjaśnia w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle. Monika Klejewska, menadżer firmy jubilerskiej YES.
Wiosenną modę zdominowały również kwiaty. Biżuteria z motywami kwiatowymi dodaje stylizacjom lekkości i zwiewności. Na topie pozostaje też biżuteria spersonalizowana, zwłaszcza bransoletki i naszyjniki ozdobione oryginalnymi grawerunkami. Grawerować możemy zarówno ważne dla nas daty, imiona ukochanych osób, jak i lubiane sentencje.
– Spersonalizowana biżuteria jest często spotykana wśród gwiazd. Noszą bransoletki, które często nie są wykonane z materiałów szlachetnych typu srebro czy złoto, ale na przykład na sznureczkach zawieszają właśnie srebrne elementy, które już kształtem mogą coś mówić. Dodatkowo można na nich coś wygrawerować, co ma dla nas jakieś wyjątkowe znaczenie – podkreśla Monika Klejewska.
Bransoletki te można nosić samodzielnie lub w połączeniu z innymi. Większość firm jubilerskich proponuje całe kolekcje bransoletek, które można ze sobą dowolnie zestawiać, tak, aby fasonem i kolorem pasowały za każdym razem do stroju. Dzięki temu każda stylizacja nabiera oryginalnego charakteru, i podkreśla indywidualny styl.
– Multiplikowanie nie dotyczy tylko bransoletek. Można również składać sobie pierścionki. Razem tworzą niepowtarzalny wzór, który możemy dobrać do stroju i okazji. Ale dodatkowo każdy z pierścionków, może mieć dla nas jakąś tajemną moc. Coś, co świadczy o jakimś zdarzeniu, o jakimś momencie – dodaje Monika Klejewska.
Czytaj także
- 2025-06-17: Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie
- 2025-05-23: Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy
- 2025-05-19: Doda: Zostawiłam po sobie niesamowite dzieło filmowe, ale nie myślę o powrocie do branży. Mam za dużą traumę
- 2025-03-25: Katarzyna Dowbor: Od 30 lat uczę się pielęgnacji ogrodu. Zieleń wycisza, uspokaja i ja to uwielbiam
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-08: Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-05-05: Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci
- 2025-03-06: Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.