Newsy

Zofia Ślotała: pokaz Chanel na Paris Fashion Week 2014 to było coś cudownego

2014-04-22  |  06:50
Zofia Ślotała znalazła się w wąskim gronie osób, które miały możliwość obejrzeć pokaz domu mody Chanel podczas Paris Fashion Week 2014. Widowisko wywarło na niej ogromne wrażenie. Wybieg stał się supermarketem, a modelki chodziły z zakupowymi koszykami. Na pokazie obecna była m.in. Rihanna i modelka Cara Delevingne.

Była modelka, a obecnie stylistka Zofia Ślotała wróciła oczarowana kolekcjami i stylistyką wybiegów podczas paryskiego Fashion Week. Największe emocje towarzyszyły jej podczas pokazu projektanta Karla Lagerfelda, dyrektora artystycznego francuskiego domu mody Chanel. Lagerfeld nie tylko zaskakuje kreacjami, lecz także organizacją przestrzeni na wybiegu.

Karl Lagerfeld w tym sezonie stworzył własny supermarket. Więc wchodziłaś normalnie w kasy, regały, gdzie wszystko było sygnowane marką Chanel, a modelki chodziły, robiąc zakupy,i pokazywały najnowszą kolekcję. Ten pokaz na pewno będzie niezapomniany – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Zofia Ślotała.


Pokaz Chanel jest jednym z najważniejszych pokazów podczas Paris Fashion Week. Zaproszenie na tę imprezę bardzo trudno zdobyć, dlatego wiele osób decyduje się na przybycie przed pokazem, żeby zobaczyć, kto się na nim pojawi i jak jest ubrany.

Zaproszenia dostałam, uruchamiając moje własne kanały zawodowe. To jest zawsze przeżycie i nigdy nie wiesz, czego się spodziewać. A pokaz Chanel to coś cudownego, więc chcesz tam jak najdłużej siedzieć po tym pokazie, nie spieszyć się na kolejny, tylko siedzieć tam, żeby zobaczyć, jak ludzie reagują, porozmawiać z innymi. Była tam np. Rihanna czy Cara Delevingne – tłumaczy stylistka.


Ślotała jest również pełna podziwu dla kolekcji projektantki Gosi Baczyńskiej. Baczyńska jest pierwszą Polką, którą oficjalnie wpisano w harmonogram Paris Fashion Week.

 – Byłam na pokazie Gosi Baczyńskiej, która godnie nas reprezentowała i myślę, że już co sezon będzie miała swój pokaz na oficjalnej liście Fashion Week. Gosia powinna być zadowolona z tego, kto przyszedł na pokaz, ponieważ to była trudna godzina, bo było to bezpośrednio po pokazie Lanvin, który jest jednym z najważniejszych pokazów, więc tam byli wszyscy – tłumaczy Ślotała.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.