Newsy

Monika Pietrasińska zmieniła kolor włosów, bo nie chce być mylona z Natalią Siwiec

2014-03-11  |  07:20
Monika Pietrasińska ma już dość porównań do Natalii Siwiec, dlatego przefarbowała włosy na blond. Gwiazda serialu „Miłość na bogato”  gruntownie zmieniła swój wizerunek, bo nie chce być uważana za kopię Miss Euro. Metamorfozę zaproponował jej stylista fryzur Kajetan Góra.

Decyzja o zmianie kolorów włosów była spontaniczna. Za radą fryzjera Monika postanowiła zerwać z wizerunkiem seksownej brunetki i zmienić się w delikatną blondynkę.

Siedzieliśmy z Kajetanem w jego atelier i nagle wpadł nam pomysł na totalną metamorfozę. Kajetan mówi: to będzie szał, szok, coś, co przede wszystkim spowoduje, że nie będą porównywać cię z Natalią. I to jest wersja dla tych bardziej leniwych, którzy nie potrafią rozróżniać jednej osoby od drugiej – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Monika Pietrasińska.

Modelka przyznaje, że nie bez wahania zdecydowała się na radykalną zmianę, ale nie żałuje tej decyzji. Czarne włosy sprawiały, że na pierwszy rzut oka do złudzenia przypominała Natalię Siwiec.

Blond staje się z powrotem modny, wraca do łask. Nie przyzwyczaiłam się jeszcze do niego, jestem na etapie oswajania się ze sobą jako blondynką – podkreśla Monika Pietrasińska.

W nowej odsłonie Pietrasińska po raz pierwszy zaprezentowała się na wieczorze oscarowym w warszawskiej restauracji Amber.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.