Mówi: | Izabela Sakutova |
Funkcja: | przedstawiciel marki Panache w Polsce |
Motywy florystyczne, duże nadruki i delikatne pastele w najnowszych kolekcjach bielizny na sezon wiosenno-letni
Kobietom, które tęsknią za wiosną, styliści polecają bieliznę w najróżniejszych kolorach – od delikatnych, dziewczęcych pasteli po intensywne, soczyste barwy, z kunsztownymi zdobieniami, stylowymi motywami florystycznymi i dużymi nadrukami. Królują również koronkowe wykończenia. Dodają one biustonoszom zmysłowości i tajemniczości.
Projektanci doskonale wiedzą, że rodzaj bielizny, jaki ma na sobie kobieta, w dużym stopniu wpływa na jej nastrój, samopoczucie i pewność siebie.
– W tym sezonie przede wszystkim stawiamy na pastele, zaczynamy od spokojniejszych, kobiecych kolorów, tutaj odnajdujemy pudrowe róże, wrzosy, błękity, i przechodzimy do takich bardziej soczystych smaczków: maliny, fuksje, poziomki. Takie nasycone, fajne kolory tak naprawdę też pozwolą nam poczuć ten powiew wiosny, odgonić zimę i dodać nam takiego fajnego zastrzyku energii – mówi agencji Newseria Lifestyle Izabela Sakutova, przedstawiciel marki Panache w Polsce.
W szafie każdej stylowej pani nie powinno również zabraknąć bielizny wzorzystej bądź z modnymi nadrukami.
– Królują kwiaty, bo wiosna kojarzy się z kwiatami, z pąkami, z rozrostem i to samo widzimy też bieliźnie i strojach kąpielowych. Trend florystyczny jest bardzo na czasie. Oprócz tego również różnego rodzaju nowoczesne nadruki, powiększone, nowoczesne wzory w maksi rozmiarze, które w połączeniu z intensywnymi kolorami też fajnie odzwierciedlają najnowsze trendy – tłumaczy Izabela Sakutova.
Intensywna kolorystyka doskonale sprawdza się także w przypadku bielizny sportowej, która nie tylko ma zapewniać komfort, lecz także gustownie się prezentować.
– Jest połączenie na przykład bardzo intensywnego bordo z kontrastującym pomarańczem, przeplatane jeszcze takimi kobaltowymi akcentami, co świetnie ze sobą współgra. W bieliźnie sportowej chcemy dodać energii kobietom, więc dlatego takie intensywne i zaskakujące czasami połączenia kolorystyczne – mówi Izabela Sakutova.
Kobietom ceniącym luksus i perfekcyjne dopasowanie styliści proponują wyrafinowany i buduarowy styl połączony z wyszukanymi europejskimi tkaninami.
– W bieliźnie codziennej jak najbardziej sprawdzają się delikatne, misterne koronki w połączeniu z satyną. Z kolei dla pań o większych rozmiarach biustu stosuje się materiały laminowane. To są takie tkaniny, które się po prostu nie rozciągają, przez cały dzień trzymają biust w jednej pozycji, dzięki czemu dają stabilność – wyjaśnia Izabela Sakutova.
Najnowsza kolekcja Panache doskonale wpisuje się w wiosenno-letnie trendy ze światowych wybiegów i polecana jest zarówno tym paniom, które traktują bieliznę jako stylowy dodatek, jak i kobietom aktywnym.
– Feeria kolorów naprawdę jest spektakularna. Kolekcja Panache jest bardziej kobieca, ale kolekcja Cleo by Panache jest zgodna z najnowszymi trendami mody, więc tutaj nawet widzimy kolory neonowe, które aż się jarzą nam w oczach, limonki, pomarańcze bardzo mocne, ostre. I to wszystko tak naprawdę może nosić każda kobieta, która czuje się młodo – mówi Izabela Sakutova.
Jest również propozycja ściśle skierowana do pań o nieco pełniejszych kształtach.
– Nasza najnowsza marka Sculptresse przygotowała kolekcję, w której ramiączka są specjalnie profilowane, osadzone bliżej szyi, nie spadają z ramion, nie zsuwają się, tylny pas biustonosza jest bardzo szeroki, wygładza linię pleców. Dodatkowe inne panele, np. boczne modelujące biust. Co najważniejsze, jeżeli mówimy o modzie, to tutaj odnajdziemy naprawdę modowe rozwiązania. Panie z obwodami 90, 95, 100, 105 także mogą nosić modne kolory – mówi Izabela Sakutova.
Czytaj także
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-01-23: Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-08-05: Tomasz Jacyków: Uwielbiam upały, gdy ciepło wychodzi z betonu i pali siedzenie w rozgrzanym samochodzie. Na wakacje jeżdżę poza sezonem
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.