Mówi: | Izabela Sakutova |
Funkcja: | przedstawiciel marki Panache w Polsce |
Motywy florystyczne, duże nadruki i delikatne pastele w najnowszych kolekcjach bielizny na sezon wiosenno-letni
Kobietom, które tęsknią za wiosną, styliści polecają bieliznę w najróżniejszych kolorach – od delikatnych, dziewczęcych pasteli po intensywne, soczyste barwy, z kunsztownymi zdobieniami, stylowymi motywami florystycznymi i dużymi nadrukami. Królują również koronkowe wykończenia. Dodają one biustonoszom zmysłowości i tajemniczości.
Projektanci doskonale wiedzą, że rodzaj bielizny, jaki ma na sobie kobieta, w dużym stopniu wpływa na jej nastrój, samopoczucie i pewność siebie.
– W tym sezonie przede wszystkim stawiamy na pastele, zaczynamy od spokojniejszych, kobiecych kolorów, tutaj odnajdujemy pudrowe róże, wrzosy, błękity, i przechodzimy do takich bardziej soczystych smaczków: maliny, fuksje, poziomki. Takie nasycone, fajne kolory tak naprawdę też pozwolą nam poczuć ten powiew wiosny, odgonić zimę i dodać nam takiego fajnego zastrzyku energii – mówi agencji Newseria Lifestyle Izabela Sakutova, przedstawiciel marki Panache w Polsce.
W szafie każdej stylowej pani nie powinno również zabraknąć bielizny wzorzystej bądź z modnymi nadrukami.
– Królują kwiaty, bo wiosna kojarzy się z kwiatami, z pąkami, z rozrostem i to samo widzimy też bieliźnie i strojach kąpielowych. Trend florystyczny jest bardzo na czasie. Oprócz tego również różnego rodzaju nowoczesne nadruki, powiększone, nowoczesne wzory w maksi rozmiarze, które w połączeniu z intensywnymi kolorami też fajnie odzwierciedlają najnowsze trendy – tłumaczy Izabela Sakutova.
Intensywna kolorystyka doskonale sprawdza się także w przypadku bielizny sportowej, która nie tylko ma zapewniać komfort, lecz także gustownie się prezentować.
– Jest połączenie na przykład bardzo intensywnego bordo z kontrastującym pomarańczem, przeplatane jeszcze takimi kobaltowymi akcentami, co świetnie ze sobą współgra. W bieliźnie sportowej chcemy dodać energii kobietom, więc dlatego takie intensywne i zaskakujące czasami połączenia kolorystyczne – mówi Izabela Sakutova.
Kobietom ceniącym luksus i perfekcyjne dopasowanie styliści proponują wyrafinowany i buduarowy styl połączony z wyszukanymi europejskimi tkaninami.
– W bieliźnie codziennej jak najbardziej sprawdzają się delikatne, misterne koronki w połączeniu z satyną. Z kolei dla pań o większych rozmiarach biustu stosuje się materiały laminowane. To są takie tkaniny, które się po prostu nie rozciągają, przez cały dzień trzymają biust w jednej pozycji, dzięki czemu dają stabilność – wyjaśnia Izabela Sakutova.
Najnowsza kolekcja Panache doskonale wpisuje się w wiosenno-letnie trendy ze światowych wybiegów i polecana jest zarówno tym paniom, które traktują bieliznę jako stylowy dodatek, jak i kobietom aktywnym.
– Feeria kolorów naprawdę jest spektakularna. Kolekcja Panache jest bardziej kobieca, ale kolekcja Cleo by Panache jest zgodna z najnowszymi trendami mody, więc tutaj nawet widzimy kolory neonowe, które aż się jarzą nam w oczach, limonki, pomarańcze bardzo mocne, ostre. I to wszystko tak naprawdę może nosić każda kobieta, która czuje się młodo – mówi Izabela Sakutova.
Jest również propozycja ściśle skierowana do pań o nieco pełniejszych kształtach.
– Nasza najnowsza marka Sculptresse przygotowała kolekcję, w której ramiączka są specjalnie profilowane, osadzone bliżej szyi, nie spadają z ramion, nie zsuwają się, tylny pas biustonosza jest bardzo szeroki, wygładza linię pleców. Dodatkowe inne panele, np. boczne modelujące biust. Co najważniejsze, jeżeli mówimy o modzie, to tutaj odnajdziemy naprawdę modowe rozwiązania. Panie z obwodami 90, 95, 100, 105 także mogą nosić modne kolory – mówi Izabela Sakutova.
Czytaj także
- 2024-01-16: Roślinne burgery czy parówki znajdują coraz więcej zwolenników. Ponad połowa Polaków już ich próbowała
- 2023-09-11: Gdańsk - starówka [PRZEBITKI]
- 2023-09-11: Polsat Plus Arena w Gdańsku [PRZEBITKI]
- 2023-06-23: Rośnie zapotrzebowanie na programistów od energooszczędnych kodów i aplikacji. Branża IT chce ograniczyć swój ślad węglowy [DEPESZA]
- 2023-02-22: Patricia Kazadi: Mam dużo czarnych ubrań i uwielbiam je na każdą okoliczność. Mój stylista próbował to przełamać i zaryzykowałam kolor, ale bez przekonania
- 2023-02-28: Anna Korcz: Moda jest dla szaleńców, a ja trochę się jej boję. Moja garderoba jest bardzo skromna
- 2023-02-08: Katarzyna Zdanowicz: Gama kolorów i fasonów odpowiednich na wizję się zmienia. Po kilkunastu latach pracy w telewizji już nie mam ochoty na granatowe marynarki
- 2023-02-03: Oversizowe garnitury, dżins, koronki i kwiaty 3D najważniejszymi trendami w modzie na sezon wiosna/lato 2023. W kolorystyce dominują odcienie świeże, soczyste i energetyczne
- 2023-02-24: Mariola Bojarska-Ferenc: Wybierajmy z mody to, co pasuje do naszej sylwetki. Nie hołdujmy bezmyślnie trendom i nie traktujmy ubrań jak jednorazówek na zakupy
- 2023-03-08: Magdalena Antosiewicz: Teraz Polki mniej kupują. Coraz bardziej zwracają uwagę na jakość, a nie na ilość
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Partner Serwisu Zdrowie
Żywienie
Dorota Szelągowska: Moją specjalnością w kuchni jest czyszczenie lodówki i przygotowanie czegoś z niczego. Mam to po mamie
Jurorka w programie „MasterChef Nastolatki” wspomina, że swoją przygodę z kulinariami rozpoczęła w dzieciństwie. Kiedy miała sześć lat, to już chętnie pomagała mamie, a z czasem sama zaczęła przygotowywać różne potrawy, które smakowały całej rodzinie. Jej popisowe dania to lasagna, tarta cytrynowa i zapiekane mięsa. Dorota Szelągowska przekonuje, że przyrządzając w kuchni różne smakołyki, doskonale się relaksuje.
Gwiazdy
Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi
Muzycy zespołu Enej przyznają, że lubią i celebrują święta, dlatego cieszą się na nadchodzącą Wielkanoc. Zamierzają wtedy zwolnić tempo, odłożyć na bok pracę i poświęcić czas rodzinie. Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha zdradzają, że ich popisowym, a jednocześnie ulubionym świątecznym przysmakiem jest sałatka jarzynowa. Sami też z przyjemnością ją przygotowują.
Konsument
Poczucie bycia autentycznym w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na zdrowie psychiczne młodych ludzi. Autentyczność w prawdziwym życiu nie ma takiego znaczenia
Studenci, którzy postrzegają siebie jako autentycznych w mediach społecznościowych, są mniej zestresowani i cieszą się lepszym zdrowiem psychicznym, niż ci, którzy na platformach posługują się wizerunkiem wykreowanym. Autentyczność w rzeczywistym świecie nie ma jednak takiego wpływu na dobrostan psychiczny. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez naukowców z USA we współpracy z polskimi i niemieckimi kolegami. Badacze przyjrzeli się też różnicom między tymi zależnościami badanymi u pokolenia Z i pokoleń wcześniejszych. Z ich obserwacji wynika, że „zetki” uważają siebie za bardziej autentycznych w mediach społecznościowych niż starsi uczestnicy badania.