Newsy

Motywy florystyczne, duże nadruki i delikatne pastele w najnowszych kolekcjach bielizny na sezon wiosenno-letni

2017-03-14  |  06:00

Kobietom, które tęsknią za wiosną, styliści polecają bieliznę w najróżniejszych kolorach – od delikatnych, dziewczęcych pasteli po intensywne, soczyste barwy, z kunsztownymi zdobieniami, stylowymi motywami florystycznymi i dużymi nadrukami. Królują również koronkowe wykończenia. Dodają one biustonoszom zmysłowości i tajemniczości. 

Projektanci doskonale wiedzą, że rodzaj bielizny, jaki ma na sobie kobieta, w dużym stopniu wpływa na jej nastrój, samopoczucie i pewność siebie.

– W tym sezonie przede wszystkim stawiamy na pastele, zaczynamy od spokojniejszych, kobiecych kolorów, tutaj odnajdujemy pudrowe róże, wrzosy, błękity, i przechodzimy do takich bardziej soczystych smaczków: maliny, fuksje, poziomki. Takie nasycone, fajne kolory tak naprawdę też pozwolą nam poczuć ten powiew wiosny, odgonić zimę i dodać nam takiego fajnego zastrzyku energii – mówi agencji Newseria Lifestyle Izabela Sakutova, przedstawiciel marki Panache w Polsce.

W szafie każdej stylowej pani nie powinno również zabraknąć bielizny wzorzystej bądź z modnymi nadrukami.

– Królują kwiaty, bo wiosna kojarzy się z kwiatami, z pąkami, z rozrostem i to samo widzimy też bieliźnie i strojach kąpielowych. Trend florystyczny jest bardzo na czasie. Oprócz tego również różnego rodzaju nowoczesne nadruki, powiększone, nowoczesne wzory w maksi rozmiarze, które w połączeniu z intensywnymi kolorami też fajnie odzwierciedlają najnowsze trendy – tłumaczy Izabela Sakutova.

Intensywna kolorystyka doskonale sprawdza się także w przypadku bielizny sportowej, która nie tylko ma zapewniać komfort, lecz także gustownie się prezentować.

– Jest połączenie na przykład bardzo intensywnego bordo z kontrastującym pomarańczem, przeplatane jeszcze takimi kobaltowymi akcentami, co świetnie ze sobą współgra. W bieliźnie sportowej chcemy dodać energii kobietom, więc dlatego takie intensywne i zaskakujące czasami połączenia kolorystyczne – mówi Izabela Sakutova.

Kobietom ceniącym luksus i perfekcyjne dopasowanie styliści proponują wyrafinowany i buduarowy styl połączony z wyszukanymi europejskimi tkaninami.

– W bieliźnie codziennej jak najbardziej sprawdzają się delikatne, misterne koronki w połączeniu z satyną. Z kolei dla pań o większych rozmiarach biustu stosuje się materiały laminowane. To są takie tkaniny, które się po prostu nie rozciągają, przez cały dzień trzymają biust w jednej pozycji, dzięki czemu dają stabilność – wyjaśnia Izabela Sakutova.

Najnowsza kolekcja Panache doskonale wpisuje się w wiosenno-letnie trendy ze światowych wybiegów i polecana jest zarówno tym paniom, które traktują bieliznę jako stylowy dodatek, jak i kobietom aktywnym.

– Feeria kolorów naprawdę jest spektakularna. Kolekcja Panache jest bardziej kobieca, ale kolekcja Cleo by Panache jest zgodna z najnowszymi trendami mody, więc tutaj nawet widzimy kolory neonowe, które aż się jarzą nam w oczach, limonki, pomarańcze bardzo mocne, ostre. I to wszystko tak naprawdę może nosić każda kobieta, która czuje się młodo – mówi Izabela Sakutova.

Jest również propozycja ściśle skierowana do pań o nieco pełniejszych kształtach.

– Nasza najnowsza marka Sculptresse przygotowała kolekcję, w której ramiączka są specjalnie profilowane, osadzone bliżej szyi, nie spadają z ramion, nie zsuwają się, tylny pas biustonosza jest bardzo szeroki, wygładza linię pleców. Dodatkowe inne panele, np. boczne modelujące biust. Co najważniejsze, jeżeli mówimy o modzie, to tutaj odnajdziemy naprawdę modowe rozwiązania. Panie z obwodami 90, 95, 100, 105 także mogą nosić modne kolory – mówi Izabela Sakutova.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Media

Finanse

Ponad 70 proc. Polaków najbardziej obawia się braku dostępu do opieki zdrowotnej. Prywatne ubezpieczenie zdrowotne posiada już 3,5 mln osób

Po I połowie tego roku prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym było objętych już 3,5 mln Polaków. To 15-proc. wzrost rok do roku – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń. Do tego wzrostu popularności przyczyniła się pandemia COVID-19, która dodatkowo spotęgowała obawy Polaków związane z utratą zdrowia i brakiem dostępu do opieki lekarskiej. Pakiety medyczne to dziś najpopularniejszy benefit w polskich firmach – korzysta z niego ponad 70 proc. pracowników.

Infrastruktura

70 proc. budynków mieszkalnych w Polsce jest nieefektywnych energetycznie. Ich kompleksowa renowacja może napędzić gospodarkę i stworzyć kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy

W Polsce aż 70 proc. spośród 5 mln domów jednorodzinnych nie spełnia standardów efektywności energetycznej. W rezultacie roczne koszty ogrzewania typowego domu o powierzchni 118 mkw., wyposażonego w kocioł węglowy oraz stare drzwi i okna, sięgają w tej chwili ok. 6,5 tys. zł. Po modernizacji, ociepleniu i wymianie stolarki ten koszt mógłby spaść nawet do 1,8 tys. zł rocznie – oszacowali analitycy w raporcie „Fala renowacji szansą na rozwój Polski po pandemii”. Wynika z niego także, że w Polsce powszechna termomodernizacja budynków mieszkalnych – wymuszona unijną strategią – mogłaby się stać motorem napędowym krajowej gospodarki po pandemii i stworzyć nawet kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy.