Newsy

DJ Adamus: Najtrudniej gra się w Warszawie, bo towarzystwo jest zmanierowane. Małe miejscowości są spragnione dobrej zabawy

2015-07-22  |  06:50

To jest wyjątkowo intensywny rok w karierze DJ Adamusa. Muzyk przygotowuje jubileuszową płytę, pracuje nad książką, a jednocześnie nie przestaje grać zarówno w klubach, jak i na festiwalach czy imprezach firmowych. Na wakacje wybiera się dopiero w styczniu.

Lipiec i sierpień to są takie miesiące, w których zdecydowanie chcę jeździć i grać na imprezach plenerowych, bo one sprawiają mi wielką frajdę. Po okresie zimowo-wiosennym, kiedy gra się w klubach, duże plenery są bardzo fajną rzeczą. To jest inny kontakt z publicznością, która czasem wie, na kogo imprezę przychodzi, a czasem przychodzi na gwiazdę, która gra przede mną, albo po mnie, więc jest też możliwość zdobycia nowego odbiorcy, z czego korzystam – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle DJ Adamus, producent muzyczny.

DJ Adamus podkreśla, że tak jak każdemu innemu artyście największą satysfakcję sprawia mu widok dobrze bawiącej się publiczności.

Najtrudniej gra się w Warszawie, bo towarzystwo jest zmanierowane, zniesmaczone, trudno im się bawić. O wiele łatwiej jest grać w małych miejscowościach, w których ludzie są spragnieni dobrej zabawy. Lubię każdy rodzaj imprez, ale też lubię, jak się nie powtarzają, czyli na zasadzie, że jednego dnia gram w małym klubie, drugiego na Open’erze, a trzeciego na imprezie firmowej, bo nie uciekam też od takich imprez – tłumaczy DJ Adamus.

Muzyk przyznaje, że w jego życiu niewiele jest czasu na odpoczynek i leniuchowanie. Koncerty przeplatają się z pracą w studio, nagrywaniem kolejnych utworów i przygotowywaniem nowego materiału.

W życiu każdego DJ jest tak, że nie ma czegoś takiego jak sezon. W wakacje są głównie festiwale, różnego rodzaju plenery, a gdy one się kończą, to grywam w klubach. U mnie wakacje nie istnieją, jeśli sobie sam ich nie zafunduję. A najbardziej lubię uciekać z Polski, kiedy jest szaro, brudno i zimno, czyli w styczniu – mówi DJ Adamus.

W tym roku DJ Adamus świętuje jubileusz 15-lecia pracy na scenie klubowej i 20-lecia pracy w studio jako producent. Z tej okazji muzyk przygotowuje dla swoich fanów płytę i pracuje nad książką, która będzie wywiadem-rzeką o jego drodze do kariery i specyfice polskiego clubbingu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.