Newsy

DJ Adamus: Nie lubię konkursów. Życie jest za piękne, żeby się ścigać

2017-02-08  |  06:50

Artysta nie zamierza się zgłaszać do preselekcji tegorocznej Eurowizji. Jego zdaniem sztuka nie powinna podlegać tego typu ocenie. Twierdzi też, że nie lubi konkursów. Tylko raz, bez sukcesu, wziął udział w rywalizacji konkursowej didżejów. 

DJ Adamus był wymieniany jako jeden z potencjalnych uczestników polskich preselekcji do Konkursu Piosenki Eurowizji 2017. Spekulowano, że mógłby zgłosić swój najnowszy utwór „Keep Love Together” nagrany z Patrycją „Mali” Malinowską. Artysta twierdzi jednak, że nie zamierza brać udziału w tego typu rywalizacji. Od dawna nie przepada bowiem za wszelkiego rodzaju konkursami.

Raz w życiu wystąpiłem w konkursie didżejskim, niestety nie miałem pierwszego miejsca i to wpłynęło na mnie zdecydowanie stresująco. Nie lubię się ścigać – mówi DJ Adamus agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Artysta uważa ponadto, że sztuka nie powinna podlegać takiej ocenie, jaka ma miejsce na konkursach. Jego zdaniem nie warto też narażać się na niepotrzebny stres związany z rywalizacją konkursową.

Uważam, że życie jest za piękne, żeby się ścigać, żeby był ten lepszy i ten gorszy – mówi DJ Adamus.

Krajowe eliminacje do Konkursu Piosenki Eurowizji 2017 odbędą się 18 lutego. W jury zasiądą Krzesimir Dębski, Alicja Węgorzewska, Maria Sadowska, Włodek Pawlik oraz Robert Janowski. Dotychczas chęć udziału w konkursie preselekcyjnym zgłosili m.in. Mateusz Maga, Paulla, Kaja Paschalska oraz Iwona Węgrowska.

Podobno mamy świetnych kandydatów, ale jeszcze nie słyszałem, tylko widziałem – mówi DJ Adamus.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.