Newsy

Jula debiutuje w dubbingu. Wokalistka użyczyła głosu Catty Noir z Monster High

2015-09-10  |  06:40

Zawsze marzyłam o tym, żeby dubbingować, dlatego nowy projekt jest dla mnie ogromnym wyzwaniem – mówi Jula. Wokalistka użycza głosu Catty Noir z Monster High, która została gwiazdą musicalu. Okazuje się, że obie mają ze sobą wiele wspólnego – wcześnie zaczęły stawiać pierwsze kroki w branży muzycznej, kochają je tysiące fanów, a one wciąż zaskakują nowymi pomysłami.

Mój nowy projekt niezwykle mnie cieszy. Jest to dla mnie fantastyczne, wielkie wyzwanie. Zawsze marzyłam o tym, żeby dubbingować, a teraz miałam ogromną przyjemność udzielenia głosu wokalistce, która nazywa się Catty Noir i jest jedną z głównych bohaterek musicalu „Monster High” – mówi Jula agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Jula przyznaje, że zawsze jest otwarta na doświadczenia, które poszerzają jej horyzonty artystyczne i dają możliwość pokazania się z innej strony.

Cieszę się, bo to jest jakiś kolejny krok naprzód w tym wszystkim, co robię, coś innego, taka odskocznia od mojej muzyki. Tym bardziej że utwory były bardzo fajne i w nich też mogłam się sprawdzić. Jestem bardzo zadowolona z tego i wdzięczna, że zostałam zaproszona do tego projektu – mówi Jula.

Catty Noir ma 16 lat i z powodzeniem funkcjonuje w branży muzycznej. Jest gwiazdą muzyki pop i idolką nastolatków. Jula podkreśla, że w pewnym sensie utożsamia się z nią. Tak jak ona lubi eksperymentować i ceni sobie opinie fanów.

Catty Noir jeszcze poszukuje swojej drogi muzycznej. Rozumiem to, ponieważ ja nagrywając pierwszą, drugą płytę –  teraz jestem w trakcie tworzenia trzeciej – też poszukuję jeszcze kolejnej drogi.  Wiem też, że ona bardzo ceni ludzi i słyszałam od niej słowa, że gdyby nie oni, to nie byłoby jej w tym miejscu. Ja też mówię tak od samego i w tym jesteśmy podobne – dodaje Jula.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.