Mówi: | Jula |
Funkcja: | wokalistka |
Jula debiutuje w dubbingu. Wokalistka użyczyła głosu Catty Noir z Monster High
Zawsze marzyłam o tym, żeby dubbingować, dlatego nowy projekt jest dla mnie ogromnym wyzwaniem – mówi Jula. Wokalistka użycza głosu Catty Noir z Monster High, która została gwiazdą musicalu. Okazuje się, że obie mają ze sobą wiele wspólnego – wcześnie zaczęły stawiać pierwsze kroki w branży muzycznej, kochają je tysiące fanów, a one wciąż zaskakują nowymi pomysłami.
– Mój nowy projekt niezwykle mnie cieszy. Jest to dla mnie fantastyczne, wielkie wyzwanie. Zawsze marzyłam o tym, żeby dubbingować, a teraz miałam ogromną przyjemność udzielenia głosu wokalistce, która nazywa się Catty Noir i jest jedną z głównych bohaterek musicalu „Monster High” – mówi Jula agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Jula przyznaje, że zawsze jest otwarta na doświadczenia, które poszerzają jej horyzonty artystyczne i dają możliwość pokazania się z innej strony.
– Cieszę się, bo to jest jakiś kolejny krok naprzód w tym wszystkim, co robię, coś innego, taka odskocznia od mojej muzyki. Tym bardziej że utwory były bardzo fajne i w nich też mogłam się sprawdzić. Jestem bardzo zadowolona z tego i wdzięczna, że zostałam zaproszona do tego projektu – mówi Jula.
Catty Noir ma 16 lat i z powodzeniem funkcjonuje w branży muzycznej. Jest gwiazdą muzyki pop i idolką nastolatków. Jula podkreśla, że w pewnym sensie utożsamia się z nią. Tak jak ona lubi eksperymentować i ceni sobie opinie fanów.
– Catty Noir jeszcze poszukuje swojej drogi muzycznej. Rozumiem to, ponieważ ja nagrywając pierwszą, drugą płytę – teraz jestem w trakcie tworzenia trzeciej – też poszukuję jeszcze kolejnej drogi. Wiem też, że ona bardzo ceni ludzi i słyszałam od niej słowa, że gdyby nie oni, to nie byłoby jej w tym miejscu. Ja też mówię tak od samego i w tym jesteśmy podobne – dodaje Jula.
Czytaj także
- 2025-05-22: Doda: Podczas koncertów zawsze staram się robić jakieś ekstrashow, by wzbudzić emocje. Mam dużo pomysłów, natomiast wszystko zależy od funduszy i organizatorów
- 2025-01-09: Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
- 2023-07-03: Halina Mlynkova: Mam plany zawodowe na najbliższe dwa lata. Nad moją solową płytą pracują kompozytorzy z Los Angeles
- 2023-05-25: Natalia Zastępa: Studia i przeprowadzka do Warszawy to dopiero wierzchołek góry lodowej. Myślę, że największe zmiany dopiero przede mną
- 2023-05-09: Natalia Zastępa: Moje życie skręciło nie w tym miejscu, w którym powinno, i potrzebowałam powrotu na właściwe tory. O tym opowiada mój najnowszy singiel
- 2022-09-14: Katarzyna Dąbrowska: Mogłam sobie pozwolić na prywatnego nauczyciela śpiewu, dopiero gdy zaczęłam zarabiać. Teraz realizuję różne projekty muzyczne
- 2022-11-04: Trening w szpilkach. Nowy trend wkracza do klubów fitness w Polsce
- 2022-08-05: Marta Burdynowicz: Łączenie ze sobą śpiewania, aktorstwa i dubbingu jest bardzo trudne i męczące fizycznie. Radość, którą dają mi te aktywności, wszystko rekompensuje
- 2022-07-29: Marta Burdynowicz: Nie mam nic przeciwko porównywaniu mnie do Adele. To cudowna artystka
- 2022-06-22: Rafał Zawierucha: Wracam do bajek, uwielbiam je oglądać. No jaki byłby świat bez „Kubusia Puchatka”?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.