Newsy

Marcelina Szlachcic: Wiele osób dziwnie się zachowuje w stosunku do mnie. Nigdy ze mną nie rozmawiały, a uważają, że gwiazdorzę

2020-04-17  |  06:12

Młoda wokalistka nie ukrywa, że w momencie, kiedy zyskała popularność i zaczęła odnosić sukcesy na polskim rynku muzycznym, grono jej „przyjaciół” znacznie się zmniejszyło. I choć wiele starych znajomości zostało zerwanych, to nie czuje z tego powodu smutku. Docenia to, że zostały przy niej tylko takie osoby, które naprawdę z całego serca jej kibicują. Marcelina Szlachcic narzeka też, że jest krytykowana przez zupełnie obcych jej ludzi.

Ze względu na prace nad nowymi utworami, nagrania i inne obowiązki zawodowe młoda artystka ma sporo mniej wolnego czasu niż jej rówieśnicy. Nie wszyscy to rozumieją, a inni wręcz zazdroszczą jej kariery.

– Dużo osób się odsunęło, ale myślę, że jednak dobrze się stało, bo teraz są ze mną ci prawdziwi przyjaciele, którzy będą już teraz ze mną zawsze. I mega mnie wspierają, zawsze pomagają, więc jest naprawdę dobrze – mówi agencji Newseria Lifestyle Marcelina Szlachcic.

Wokalistka skarży się także na to, że z góry jest źle oceniana przez ludzi, którzy nie mieli okazji ani jej spotkać, ani nawet nie zadali sobie trudu, by zapoznać się z jej twórczością. Wysuwają więc bezpodstawne, a jednocześnie krzywdzące wnioski.

– Wiele osób dziwnie się zachowuje w stosunku do mnie. Są ludzie, którzy mnie nie znają, nigdy ze mną nie rozmawiali, a uważają, że zachowuję się jak gwiazda. I to jest dziwne, bo nie czuję, że wywyższam się nad kimś, zachowuję się normalnie. Kiedy jestem ze znajomymi, jestem po prostu Marceliną – mówi.

Wokalistka zapewnia, że w jej przypadku śpiewanie nie jest tylko chwilową, młodzieńczą pasją. W tym kierunku nadal zamierza się rozwijać. Cały czas pracuje nad nowymi utworami i przekonuje, że ma swoim odbiorcom jeszcze wiele do zaoferowania.

– Bardzo chciałabym śpiewać i wiązać swoją przyszłość z muzyką – dodaje Marcelina Szlachcic.

Rozpoznawalność przyniósł jej udział w pierwszej polskiej edycji „The Voice Kids”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.