Mówi: | Anna Popek (dziennikarka) Magdalena Różczka (aktorka) Natalia Kukulska (piosenkarka) Małgorzata Socha (aktorka) Jacek Rozenek (aktor) Agnieszka Cegielska (prezenterka) Majka Jeżowska (piosenkarka) |
Natalia Kukulska: każda pomoc jest interesowna
Natalia Kukulska mimo wielu obowiązków zawodowych i prywatnych, zawsze potrafi znaleźć czas na to, aby pomóc innym.
– Są osoby, którym pomagam, i robię to nie po to, żeby o tym mówić. Chociaż wydaje mi się, że każda pomoc jest trochę interesowna, bo zawsze, jeżeli ta pomoc się uda, to pozostaje radość. Więc to jest to poczucie jakiegoś spełnienia i satysfakcji – mówi wokalistka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Lista gwiazd, którym los innych nie jest obojętny, jest bardzo długa. Zakładają fundacje i stowarzyszenia, udzielają swojego wizerunku w kampaniach społecznych i przekazują na aukcje charytatywne osobiste przedmioty.
– Jeżeli robisz coś dobrego i wysyłasz taką energię w kosmos, to taka do ciebie wraca. To jest sposób na życie, do którego zachęcam. Uzależnia jak narkotyk, więc polecam – mówi Magdalena Różczka.
– To leży nie tylko w naszym obowiązku, lecz także w naturze. Czynienie dobra jest tak naturalne jak oddychanie. Musimy to robić dla własnego spokoju sumienia, dla higieny duszy i po to, żeby na świecie rozprzestrzeniały się dobre idee – mówi Anna Popek.
Pomoc nie ogranicza się wyłącznie do wpłacania pieniędzy na konto wybranych fundacji. Równie cenny jest czas, który artyści poświęcają na rozmowę z potrzebującymi, na wsparcie i pomoc w codziennych obowiązkach.
– Tyle, ile dajemy z siebie innym, tyle jesteśmy warci. Pomaganie sprawia, że sama staję się lepsza. To jest bardzo ważne, żebyśmy nie rozczulali się nad pacjentami, tylko ich budowali, żeby stawali się silniejsi i wierzyli w to, że wszystko będzie dobrze – mówi Małgorzata Socha.
Włączając się akcje charytatywne, gwiazdy dają przykład i wskazują kierunek działań swoim fanom.
– Mam takie poczucie, że jako społeczeństwo powoli dojrzewamy do tego, żeby więcej dawać z siebie tak bezinteresownie. Oczywiście to świadczy o nas znakomicie. Im będzie to mocniejsze, im będzie bardziej naturalne, tym będziemy silniejsi jako społeczność – mówi Jacek Rozenek.
– Potrzebujemy zawsze przewodnika stada. Kogoś, kto pociągnie nas, kto zapali nas do jakiegoś pomysłu, kto przekona, że warto
pomagać. Jak ktoś pokazuje, jak jest to pomoc zorganizowana, to się okazuje, że mamy w sobie mnóstwo empatii i mnóstwo dobroci i chcemy się tym dzielić. Tylko trzeba zawsze pokazać tę drogę – podkreśla Majka Jeżowska
Wszyscy zgodnie podkreślają, że sami są w komfortowej sytuacji, niczego im nie brakuje, ale nie dla każdego los jest łaskawy. Właśnie dlatego do potrzebujących zawsze trzeba wyciągnąć pomocną dłoń.
– Jeśli wiem, że jakiemuś dziecku dzieje się krzywda, kiedy brakuje pieniędzy na pionizator, na wózek rehabilitacyjny czy na cokolwiek innego, to po prostu we mnie wstępują jakieś diabelskie, a może anielskie siły i ruszam do działania. Nie ma dla mnie znaczenia do kogo, do czyich drzwi. Powiedzcie, gdzie mam zapukać, a zapukam – mówi Agnieszka Cegielska.
Gwiazdy chętnie włączają się choćby w takie akacje, jak: Szlachetna paczka, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, UNICEF czy Szkoła Otwartych Serc. Za charytatywną działalność w piątej edycji plebiscytu „Gwiazdy Dobroczynności" nagrodzeni zostali mi.in.: Natalia Kukulska, Agnieszka Cegielska, Małgorzata Ostrowska-Królikowska i Bohdan Smoleń.
Czytaj także
- 2025-06-18: Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
- 2025-06-17: Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]
- 2025-06-25: Anna Powierza: W wakacje jadę z córką pod namiot rozkładany na dachu samochodu. Będziemy nad samym brzegiem jeziora
- 2025-06-17: Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie
- 2025-06-05: Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet
- 2025-06-06: Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
- 2025-05-15: Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
- 2025-05-27: Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność
- 2025-04-17: Dramatyczna sytuacja w opiece długoterminowej. Kolejki oczekujących są coraz dłuższe [DEPESZA]
- 2025-04-15: 400 gmin w Polsce nie ma na swoim terenie apteki i sytuacja co roku się pogarsza. Samorządowcy apelują o zmiany w prawie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.