Newsy

Norbert Hawryluk (Wicemister Polski 2015) marzy o karierze prezentera telewizyjnego

2016-08-03  |  06:50

Wicemister Polski 2015 liczy na szybką karierę w modelingu. Ma nadzieję na udział w zagranicznych pokazach mody i sesje dla Calvina Kleina. Docelowo pragnie jednak zostać prezenterem telewizyjnym. Jego zdaniem tytuł pomaga w rozwoju kariery – po konkursie dostał kilka propozycji współpracy zawodowej.

Norbert Hawryluk otrzymał tytuł drugiego Wicemistera Polski w listopadzie 2015 roku. Od tego czasu zdobył nie tylko sporą liczbę fanek, lecz także nowe, ciekawe propozycje zawodowe w zakresie modelingu. Po konkursie zainteresował się nim menadżer, z którym obecnie współpracuje, otrzymał także propozycje sesji zdjęciowych i udziału w pokazach mody. Zdaniem modela udział w konkursie może być niezłym punktem wyjścia do dalszej kariery.

 Myślę, że jest to na pewno trampolina, na pewno to nie podcina skrzydeł, myślę, że parę osób się o mnie dowiedziało. Pojawiły się rzeczywiście telefony o współpracę, więc z pewnością mogę to nazwać trampoliną – mówi Norbert Hawryluk agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

22-letni szczecinianin nie ukrywa, że najbliższą przyszłość zawodową wiąże z modelingiem. Liczy też, że dzięki tytułowi jego kariera w tej dziedzinie rozwinie się szybko. Docelowo marzy jednak o pracy w telewizji.

– Liczę na światowe wybiegi, sesje dla Calvina Kleina, a docelowo chciałbym być prezenterem telewizyjnym – deklaruje Norbert Hawryluk.

Pozytywne oddziaływanie konkursów takich jak Mister Polski nie ograniczania się – zdaniem modela – do stwarzania jego uczestnikom szansy na karierę. Wpływają one bowiem także na mentalność innych mężczyzn, pokazując, że warto dbać o siebie, a przywiązywanie wagi do wyglądu nie powinno być wyłączną domeną kobiet.

– Pokazują, że to nie jest temat tabu, że fajnie czuć się dobrze we własnej skórze, dobrze wyglądać, podobać się kobietom – mówi Norbert Hawryluk.

Model uważa, że dobry wygląd ma duże znaczenie i wpływa na to, jak postrzegają człowieka inni ludzie. Nie ukrywa też, że świadomość, że jest dobrze zbudowany i dobrze ubrany, poprawia jego samoocenę, sprawia też, że staje się bardziej pewny siebie w relacjach z kobietami. Model ma jednak świadomość, że konkursy takie jak Mister Polski wciąż postrzegane są przez pryzmat stereotypów.

– My jesteśmy jeszcze, niestety, postrzegani, my, misterzy, przez pryzmat tego, że nie mamy nic do powiedzenia, tylko że wyglądamy. Staram się przełamywać to wszystko, bo uważam, że mam dużo więcej do powiedzenia niż do pokazania, wygląd to nie wszystko – mówi Norbert Hawryluk.

Zwycięzcą konkursu Mister Polski 2015 w listopadzie ubiegłego roku został 18-letni Rafał Jonkisz, tytuł pierwszego Wicemistera otrzymał natomiast Dominik Maj.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.