Newsy

Norbert Hawryluk (Wicemister Polski 2015) marzy o karierze prezentera telewizyjnego

2016-08-03  |  06:50

Wicemister Polski 2015 liczy na szybką karierę w modelingu. Ma nadzieję na udział w zagranicznych pokazach mody i sesje dla Calvina Kleina. Docelowo pragnie jednak zostać prezenterem telewizyjnym. Jego zdaniem tytuł pomaga w rozwoju kariery – po konkursie dostał kilka propozycji współpracy zawodowej.

Norbert Hawryluk otrzymał tytuł drugiego Wicemistera Polski w listopadzie 2015 roku. Od tego czasu zdobył nie tylko sporą liczbę fanek, lecz także nowe, ciekawe propozycje zawodowe w zakresie modelingu. Po konkursie zainteresował się nim menadżer, z którym obecnie współpracuje, otrzymał także propozycje sesji zdjęciowych i udziału w pokazach mody. Zdaniem modela udział w konkursie może być niezłym punktem wyjścia do dalszej kariery.

 Myślę, że jest to na pewno trampolina, na pewno to nie podcina skrzydeł, myślę, że parę osób się o mnie dowiedziało. Pojawiły się rzeczywiście telefony o współpracę, więc z pewnością mogę to nazwać trampoliną – mówi Norbert Hawryluk agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

22-letni szczecinianin nie ukrywa, że najbliższą przyszłość zawodową wiąże z modelingiem. Liczy też, że dzięki tytułowi jego kariera w tej dziedzinie rozwinie się szybko. Docelowo marzy jednak o pracy w telewizji.

– Liczę na światowe wybiegi, sesje dla Calvina Kleina, a docelowo chciałbym być prezenterem telewizyjnym – deklaruje Norbert Hawryluk.

Pozytywne oddziaływanie konkursów takich jak Mister Polski nie ograniczania się – zdaniem modela – do stwarzania jego uczestnikom szansy na karierę. Wpływają one bowiem także na mentalność innych mężczyzn, pokazując, że warto dbać o siebie, a przywiązywanie wagi do wyglądu nie powinno być wyłączną domeną kobiet.

– Pokazują, że to nie jest temat tabu, że fajnie czuć się dobrze we własnej skórze, dobrze wyglądać, podobać się kobietom – mówi Norbert Hawryluk.

Model uważa, że dobry wygląd ma duże znaczenie i wpływa na to, jak postrzegają człowieka inni ludzie. Nie ukrywa też, że świadomość, że jest dobrze zbudowany i dobrze ubrany, poprawia jego samoocenę, sprawia też, że staje się bardziej pewny siebie w relacjach z kobietami. Model ma jednak świadomość, że konkursy takie jak Mister Polski wciąż postrzegane są przez pryzmat stereotypów.

– My jesteśmy jeszcze, niestety, postrzegani, my, misterzy, przez pryzmat tego, że nie mamy nic do powiedzenia, tylko że wyglądamy. Staram się przełamywać to wszystko, bo uważam, że mam dużo więcej do powiedzenia niż do pokazania, wygląd to nie wszystko – mówi Norbert Hawryluk.

Zwycięzcą konkursu Mister Polski 2015 w listopadzie ubiegłego roku został 18-letni Rafał Jonkisz, tytuł pierwszego Wicemistera otrzymał natomiast Dominik Maj.

Czytaj także

Film

Leszek Lichota: Na planach polskich produkcji ludzie zaczęli być bardziej skupieni na swojej robocie. Skończyły się anegdotki i pogaduszki

Leszek Lichota z dużym zaciekawieniem obserwuje organizację pracy na planach polskich produkcji i dostrzega widoczną zmianę na plus. Jego zdaniem osoby odpowiedzialne za poszczególne kwestie bardziej skupiają się na swoich zadaniach, grafik na poszczególne dni jest wypełniany zgodnie z założeniami i wszyscy dokładają wszelkich starań do tego, by efekt końcowy był jak najlepszy. Aktor chwali też coraz bardziej wciągające i przemyślane scenariusze, które skutecznie wypierają buble pisane w pośpiechu na kolanie. 

Farmacja

Infekcje układu moczowego mogą nawracać nawet kilka razy w roku. Wymagają często regeneracji uszkodzonej błony śluzowej pęcherza

Nawracające infekcje dróg moczowych, które mogą się pojawiać nawet kilka razy w roku, znacząco obniżają jakość życia i są głównym powodem, dla którego kobiety zgłaszają się do urologa. Ich leczenie jest trudne, bo antybiotyki nie zawsze są w stanie kompletnie zniszczyć populację bakterii, a każda kolejna infekcja niszczy śluzówkę pęcherza. Wtedy stosuje się farmakoterapię dopęcherzową, która pozwala zregenerować uszkodzoną błonę śluzową. Taki rodzaj farmakoterapii jest stosunkową nowością, stosuje się go zaledwie od kilku lat.

 

Sport

Firmy coraz częściej inwestują w sponsoring sportowy. 74 proc. z nich chce w ten sposób budować świadomość marki

Sponsoring sportowy to już nie tylko forma reklamy, lecz także integralna część strategii komunikacji marketingowej. Firmy coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że sponsoring pomaga angażować konsumentów, promuje markę i zwiększa sprzedaż. Obecnie w Polsce największy wpływ na wartość rynku sponsoringowego mają spółki z udziałem Skarbu Państwa, a zaangażowane są zwłaszcza branża energetyczna i paliwowa. Za blisko 1/3 łącznej wartości praw sponsoringowych w Polsce odpowiada piłka nożna, ale dużym zainteresowaniem sponsorów cieszą się też siatkówka i sporty motorowe.

Medycyna

Biodrukowanie 3D ludzkich tkanek i narządów. W ciągu najbliższych lat w szpitalach mogą się pojawić drukarki pozwalające tworzyć funkcjonalne organy

Z druku 3D coraz częściej korzysta medycyna. Naukowcy testują obecnie biotusz jako materiał umożliwiający drukowanie narządów, kości czy tkanek. Prowadzone są próby na rzecz uzyskania rogówki, skóry, zastawek serca, a nawet samego serca. Obecnie funkcjonujące urządzenia do druku przyrostowego pozwalają tworzyć przymiary medyczne, elementy do zastosowania w stomatologii, jak również biokompatybilne rusztowania do uzupełniania ubytków kostnych lub chrzęstnych. Biodruk 3D może być przyszłością transplantologii i w najbliższych latach nieść ze sobą możliwość tworzenia funkcjonalnych narządów o budowie, kształcie i składzie tworzonym indywidualnie dla danego pacjenta.