Newsy

Oliver Waimea, twórca znanego bloga VANITAs: wiele kobiet w Polsce nie potrafi się malować

2014-02-19  |  06:30
Oliver Waimea, twórcą bloga modowego VANITAs uważa, że wiele kobiet nie potrafi się malować i zadbać o cerę. Dlatego chce pójść o krok dalej niż prowadzenie bloga, który cieszy się dużym zainteresowaniem. Zamierza prowadzić kursy dotyczące makijażu i podstaw pielęgnacji cery.

Oliver Waimea zasłynął jako bloger modowy. Z wykształcenia jest jednak wizażystą i tym zajmuje się na co dzień. Wizażysta chce przekazać kobietom swoją wiedzę bezpośrednio. W tym celu zorganizuje kursy, na których będzie uczył, jak dzięki makijażowi wydobyć atuty swojej urody.

Będę uczył podstaw, ale też zaawansowanych rzeczy, na przykład modelowania twarzy czy używania różu, co wydaje się proste, ale tak naprawdę dziewczyny nie potrafią tego robić. Pokażę też jak zrobić smoky eyes i przedstawię podstawy dziennego makijażu – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Oliver Waimea.

Wizażysta chce przekazać wiedzę nie tylko dotyczącą samego makijażu, lecz także podstawowej pielęgnacji cery.

Niektóre dziewczyny po prostu nie dbają o cerę. Chciałbym również to przybliżyć: pielęgnację twarzy, składniki różnych kremów - co, jak, na co działa. Także same podstawy pielęgnacji i oczywiście później makijaż podstawowy dzienny – zdradza Oliver Waimea.

Oliver Waimea nie ukrywa, że dzięki prezentowanym makijażom wzrosło zainteresowanie kobiet jego blogiem. To tam będzie informował o szczegółach dotyczących kursów.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.