Newsy

Omenaa Mensah o swojej karierze: trzeba być myślącą i piękną kobietą

2014-06-16  |  07:00
Omenaa Mensah uważa, że nikt samą urodą nie zbuduje kariery. Prezenterka podkreśla, że oprócz ładnej buzi należy się ciągle uczyć i rozwijać. Prezenterka jest w trakcie studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej.

Wieloletnia prezenterka TVN Omenaa Mensah wcześniej pracowała również jako fotomodelka. Mensah podkreśla jednak, że na samej urodzie nikt nie zbuduje swojej kariery.

Nazywam to wkręconą żarówką. Jeżeli piękna kobieta jej nie ma, to jest mózgu, to mając tylko urodę, nic nie zwojuje. A mając tę żarówkę może przełamywać bariery, pokonywać swoje słabości i pokazywać innym, że oprócz tej urody coś jeszcze w głowie ma. Co z tego, że będziemy atrakcyjne, jeśli nie będziemy myślącymi kobietami? Trzeba być myślącą i piękną kobietą – mówi agencji informacyjnej prezenterka Omenaa Mensah.

Prezenterka podkreśla, że sama mogłaby realizować się w show-biznesie dzięki urodzie, jednak wie, że to błędne koło. Mensah jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, a teraz doktoryzuje się w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej.

Jeśli nie ma się na siebie pomysłu i bazuje się tylko na urodzie, nie pracuje się nad sobą, to prędzej czy później ta bańka pęka. Gdybym tylko bazowała na urodzie i nie rozpoczęła kolejnych studiów, nie rozwijałabym się na różnych polach biznesowych albo nie szkoliła ludzi, pewnie dziś nie byłabym tutaj i nie rozmawiałybyśmy – dodaje Mensah.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.