Mówi: | Dorota Wodzińska |
Funkcja: | stylistka fryzur |
Pastelowe pasma we włosach hitem tego sezonu
W tym sezonie modne są niebieskie lub różowe pastelowe pasma we włosach. Mogą być one doczepione lub możemy pofarbować własne pasma włosów. Takie kontrolowane szaleństwo na głowie nie musi wpływać na odbiór wizualny całej fryzury. W zależności od koloru i liczby pasemek, stylizacja może być mniej lub bardziej delikatna. Warto też zwrócić uwagę na typ urody.
Fryzura powinna współgrać z konturem twarzy i typem urody. To, co dobrze wygląda na głowie znanej aktorki, niekoniecznie musi się sprawdzić u innych. Wybierając fryzurę czy kolor włosów, należy kierować się przede wszystkim własnym wyglądem, a nie panującą w danym momencie modą. Istnieją jednak trendy, które sprawdzą się przy każdym typie urody.
– Mamy wiosnę, która lubi kolory jasne, ciepłe. Lato, które lubi zimne odcienie blondów. Jesień, która kocha kolory miedziane i brązowe oraz zimę, która lubi fiolety i czernie – tłumaczy zasady doboru odcieni włosów stylistka fryzur Dorota Wodzińska.
Aby wybrać idealne cięcie do danej twarzy, trzeba się kierować jej kształtem, a także budową ciała. Fryzjer powinien ocenić, jaka długość oraz jaka fryzura będzie najlepiej wyglądała do owalu twarzy, szerokości barków czy długości szyi.
– Najważniejsze jest oczywiście, jaki jest rodzaj twarzy – czy ona jest okrągła, trójkątna, prostokątna czy owalna. Jak duże są zależności między kościami policzka czy żuchwy. Też bardzo ważny jest nos, ważne, czy czoło jest wysokie – mówi Dorota Wodzińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Odpowiednią fryzurą można maskować mankamenty urody, jak na przykład odstające uszy czy zbyt wysokie czoło. Poza praktycznymi funkcjami fryzury, ważne jest też, aby dobrze się w niej czuć i podobać się sobie. Dlatego, jak podkreśla stylistka fryzur, dobra fryzura to taka, która współgra z osobowością człowieka i stylem.
Czytaj także
- 2025-05-22: Jeden Osiem L: Przygotowaliśmy nową aranżację utworu „Jak zapomnieć”. Ten przebój śpiewają z nami już kolejne pokolenia
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2024-12-30: Nowy rok to dobry moment na refleksję nad celami finansowymi. Polacy mają coraz większą świadomość konieczności budowania kapitału
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-08-30: Katarzyna Cichopek: Mamy z Maciejem tyle zajętości związanych z produkcjami Polsatu, że musieliśmy zrobić sobie przerwę od naszego podcastu
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.